Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zbežne som prezeral fórum, ale nenašiel som článok o leštení plastov. Po pár rokoch som vyskúšal asi 5 druhov lešteniek. Mám 12 ročný stroj a na plastoch to úž trošičku vidno. Napriek tomu som zástancom skôr originál farby ako dať motorku striekať a z vlastnej skúsenosti viem čo dobrá leštenka dokáže. Pokiaľ máte vlastné skúsenosti s konkrétnym produktom bol by som rád ak by ste sa podelili. Nechcem robiť reklamu, ale ísť spôsobom pokus omyl tiež nie je žiadna výhra . Ďakujem. |
Zdravim ta. Ja pouzivam na lestenie taku tekutu pastu v odtieni motorky a je to uplne super. Je to od turtle. |
Ja používam TEMPO. Kúpiš v drogérii. Žiadny iný prípravok som neskúšal, s týmto som spokojný. Drž sa návodu na obale. |
Junior: Menil som olej zatiaľ len raz cez servis a dávali mi tam Aral. Čítal som o problémoch s reglerom na VFR, ale ja som zatiaľ problém nemal. Mám ju zatiaľ iba krátko, ale kamarát má presne to isté čo ja a tiež bez problémov. Čítal som, že máš manuál na VFR. Nemáš odkaz na web kde by som ho mohol stiahnuť ? Ďik. |
Junior: Problém s reglerom bol pri VFR ževraj len po rok 1989. Tak dúfam, že neklamú |
Juuuj link uz asi nemam. Ale mozem ti to poslat na mail. Je to origos manual, komplet podrobny. |
Junior: Zvolen. Ak môžeš pošli mi to na mail p.kucera@post.sk. Máme s kamarátom v garáži dve takže on má dole motor a ja plasty . Tak ak budeme vedieť pomôcť kľudne napíš. |
No akurat citam, ze si zo Zvolena, tak to sa urcite niekde na cestach stretneme, lebo ja som tiez zo ZV |
Armagedon, neutesujte sa, problem s reglerom je uvadzany aj pri modeloch do roku 2002, tie najnovsie, to neviem. Jedno riesenie je uvedene na stranke: |
k tomu regleru - skrateny vycuc z nemckej stranky:pod sedackou spolujazdca je v blatniku vyrezana diera . zospodu je na blatnik prichyteny chladiaci profil, tak aby hladka strana bola hore , chladiace rebra trcia ku kolesu, a chladic dieru prekrýva . na vrch chladica (v tej diere v blatniku) je prichytený regler . kable inteligentne predlžene t.j. patričný prierez , letovane spoje a na zaizolovanie použitá teplom sa zvrašujúca bužírka .chladič aj bužírku by mohli mať v predajni Thorn vo ZV . inač maly postreh z praxe - s reglermi maju dosť často problemi ludkovia , čo scipinaju mašinu kľúčikom a nie tym čudlikom vedľa plynu . |
Ja som mal VFR model 1992 a teraz mám model 1994. Čo sa týka regleru na tej staršej bol originál, no nemal som s ním absolútne žiaden problém. Na novšom modeli je už regler vymenený za iný s masívnym rebrovaním, takže dúfam, že bude pracovať tak ako má. A leštenky ? Ja používam turtle, je síce drahšia, ale vynikajúca. Vrelo odporúčam. Ja som z Mikuláša, do Zvolena je to kúsok, tak sa chlapi ozvite a pôjdeme pojazdiť keď príde jar. VFRRRRRRRRR |
Armagedon, tu je stránka kde si môžeš stiahnuť manuál na Honda VFR 750 F r.v. 1990 - 1996. |
Vidicon: Skúšal som Fix to je základná leštenka bežne sa dá kúpiť v drogériách, ale je dosť slabá. Potom som skúšal Armor vynikajúca leštenka čo sa čistenia týka /asfalt, mušky, škrabance od farby atď/, ale keď vyschne zanecháva tie biele škvrny a treba povrch poriadne preleštiť. Skúšal som tiež pastu od nejakého neznámeho výrobcu, ale to sa človek nadrie a výsledok bol žalostný. Momentálne testujem Turtle s teflónom. Menej čistí, ale nezanecháva po vyschnutí až také biele škvrny. Mal som možnosť skúsiť u známeho aj pastu Exkalibur ktorá bola vynikajúca, ale neviem ju zohnať /ak niekto poznáte napíšte obchod kde sa dá kúpiť / Skúšal som aj extra jemný vodný šmirgeľ a lak je už len história , ale škrabance sú dole /na leštenie nedoporučujem/ Z mojej skúsenosti teda doporučujem zásadne leštenky s jemným zrnom /radšej o niečo viac času leštiť ako prísť o lak/ |
Armagedon: Nabehal som na nej okolo 6000 km bez akýchkoľvek problémov. Teraz mám 1994, kúpil som si darček pod stromček - super mašina, má nabehaných originál 16000 km. Na jar sa určite stretneme, lebo dosť často chodím do BB. |
Tak ako je Jawa stretko, tak bude aj VFR stretko |
Romanki: Tá tvoja nová krásavica je tá čo na foto ? Tá mi skôr pripadá na 1990 - 93. No ja mám moto od 07/2004 a stihol som len 6500 km, ale v Mikuláši sme sa boli už 2x prevetrať |
karol, ten cudlik vedla plynu sa ma pouzivat len v nudzovych situaciach. Pisu to tak v prirucke od moto. Ja vypinam moto s klucom a zatial som nemal ziadny problem..... |
pagy ,môže ybť , ale skús si porovnať slovenské "návody" s nemeckou , alebo anglickou verziou a zistíš , že sú často dosť odlišné. |
to romanki: mne sa ten rok v.94 tiez nezda. Ale dufam ze ked si mal r.v. 92 tak si sa nemohol dat ojeb.Prosim ta napis aky rozdiel vidis medzi 92 a 94. Alebo toto je foto starej masi? |
Tak tá moja krásavica je teraz nahá a zistil som, že regler je už menený. Pokiaľ bude chcieť niekto foto vymeneného reglera dajte vedieť pošlem. |
No, este prispejem slovom k povodnej teme. Momentalne uz treti rok (furt ju nemozem minut) pouzivam "Triplewax Car Wax, best salling in the UK" a to je ta, co som hovoril, ze ked zaschne a nezortie sa, zanechava zlto-bielu vrstvu. A to sa stane na vsetkych tazko pristupnych miestach. Ale inak lesti dobre. |
Armagedon, Peter XX: Tá mašina pri mojom mene je moja bývalá, novú som ešte nestihol odfotiť, ale čo najskôr to napravím. Ináč nová VFR model 94 je striebornej farby a tých 16 000 je skutočne originál, pretože poznám celý životopis moto. Rozdiel vo výkone sa nedá zistiť, je to to isté, 92 aj 94 má ten istý motor, zmenila sa len kapotáž a pár detailov. No model 94 - 97 je o niečo kratší (5,5cm) a tým pádom aj lepšie ovládateľný, to sa dá pocítiť, má o 2 litre väčšiu nádrž ale je ľahší o pár kíl. Účinnosť bŕzd je o niečo lepšia oproti staršiemu modelu a po namontovaní pancierových hadíc ktoré plánujem urobiť by to malo brzdiť úplne super. Oba modely sú si velmi podobné a to čo sa všeobecne tvrdí o VFR je skutočne pravda. Apropó aj servisný manuál je od 1990 do 1996 stejný, oba modely sú tam porovnané. |
Vidicon: Ak ti môžem poradiť po každom leštení stačí zobrať starú zubnú kefku a všetky takéto miesta kefkou vyčistiť. Keďže je leštenka vytvrdnutá ide to pekne dole a kefka sa dostane všade. Je to trošičku práce naviac, ale výsledok je 100% čistota. |
Na mojej VFR-e bol uz tiez meneny regler. Aspon to tak tvrdil byvaly majitel a zevraj co je tam teraz je riadne predimenzovany, aby sa uz neodpalil. Uvidime... |
Durko, na to sa musim pozriet, rad si ho porovnam s tym svojim, aby som vedel do buducnosti... |
pagy, ja som nic take o vypínaní motorky v návode nečítal... Hm a vypinam ju skoro stale tlacitkom. |
Tak ako sa ma spravne vypnut motor ? Klucikom alebo tlacitkom ! Ja som nauceny na tlacitko, ale ak to ma nieco dodzubat, tak sa rychlo preskolim |
K tomu regleru: Tiež by ma zaujímal názor odborníka o vypínaní motorky. Ja používam na vypínanie tiež tlačitko, ale ako som už písal mám regler menený za väčší /má aj rebrové chladenie/. |
armagedon: len pre informaciu, je to SITOL a je fakt dobry, taktiez tempopasta.. zaruceny lesk |
Nahodou neviete kolko cca stoji regler na VFR 750 r.v. 92 ? |
ja vypinam klucikom ,tiez som niekde pocul ,ze tlacitko je nudzove ... aj tak potom musim vyupnut klucik nech nesvietia svetla a podobne . |
Ja by som povedal, že na vypínanie treba ísť logicky. Moto zapíname v poradí kľúčik, tlačítko RUN a potom štartér, to znamená že vypínať by sa malo v opačnom poradí (s vynechním štartéra samozrejme) t.j. vypnúť tlačítko RUN a až potom vypnúť kľúčik v spínacej skrinke. Toť môj skromný názor. |
karol, este som nepocul, zeby mal regler rotor. |
ja som sa toho cudlika nedotkol uz pekne dlho , aspon sa nepokazi |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 55336 | Včera: 123315