Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj, |
Re: mzetz150: skúsil by som pozrieť spínačku,či to nebude nejaký zlý kontakt,rozobrať ak sa dá alebo aspoň prestriekať sprejom na kontakty |
Mna ako prve napadlo, ci nemas imobilizer. Hondy toto obcas robia. |
stano1977 : Spínačku som ešte neskúšal, ale díky za tip. Uvidím, či sa dostanem dnu. |
Stava sa ti to len pri stratovani po tom co motorka dlsie stala (par dni) alebo aj za tepla. |
Za studena sa mi to stalo asi 2x. Väčšinou za tepla. Vypnem motorku, o pár minút chcem naštartovať a h..., h... zlatá rybka. |
Mozno sa ti tam stretli dve chyby. Problem s pumpou a problem s napajanim RJ. Nemas tam pri ECU este mejaky kondenzator? |
Vonku nie je žiadny, možno bude na vstupe v krabičke ECU. |
Ahoj. |
Re: Erikg3: Ahoj, ďakujem za reakciu ! Ale som trošku zmätený, Versys má palivové snímače len 2. Jeden ukazuje množstvo paliva v nádrži a druhý upozorňuje na rezervu. Nič iné s palivom v systéme nie je. Keď hovorí o AirBoxe - na spodku by mali byť otvory, aby voda vytiekla. Inak sú tam senzory teploty nasávaneho vzduchu, tlaku nasávaného vzduchu, a potom na škrtiacich klapkách. |
Áno. Máš v airboxe hadičku ktorou ti ide von voda co sa ti tam nejak dostane.prilozim ti tu fotku na ktorej som označil 1 a 2 . Je to na ľavej strane motora. Tesne pod plastom. Palivový senzor by mal byť tuším to číslo 1. Priložím ti aj video zo zvukom ako znie keď ťahá ten benzín správne. Keď bol ten senzor poškodený tak mal prerusovany zvuk. Cvakalo to . |
Pokial tie k9ntakty nie su viditelne zatecene a zaoxidovane, tak by som ich nechal na pokoji. Mne sa uz podarilo rozleptat tu tesniacu gumicku nejakym sprejom. |
No práve, preto som sa pýtal, až nenarobím viac škody ako osohu na tých kontaktoch. |
Aktuálne info: |
Škrtiacu klapku keď pozrieš, tak ide? Upravené 1 krát. Naposledy upravil axel99 (03.07.2016 0:28) |
Alebo neskúsil si premerať baterku pri tej záťaži? Možno to bude len banalita-baterka dáva málo ampér |
Ahoj, primárna škrtiaca klapka je mechanicky ovládaná - tá je v poriadku. Tá sekundárna je ovládaná servom a pri zapnutí kľúča prebehne krajné polohy. |
Mne keď vypovedala baterka ani spínačku mi neudržalo. Iba sem tam všetko prebehlo a pri stlačení štartéra zhasla. To isté keď som to chcel radšej roztlačiť, tak všetko zhaslo. A pri meraní baterky len V ti neukáže koľko dáva ampér. Nože povedz ako si myslíš že baterku si premeral a je ok. |
Daj merák na beterku otoč kľúčom a uvidíš pravdepodobne ako tí pekne padnú aj Volty. Je to baterka! |
Ahoj, asi si dobre nečítal celú diskusiu. Baterka je v pohode, napätie som meral pred štartom, pri štarte a pri chode motora. Myslím že pod 10V pri štarte nepadlo. |
Veď skús teda rozobrať najprv pol motorky keď myslíš. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil axel99 (03.07.2016 22:42) |
Zhrnutie po 10.000 km. Po výmene relé sa problém neobjavil asi 10 dní. Potom zas sa objavil 4-5x v priebehu 2 dní a zvyšok cesty znovu v poriadku. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 231417 | Včera: 193793