Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute vsetci. Mám takoj otázku. Baterka, ktorú mam v strome má za studeného rána po niekoľkých dňoch v garáži so zapojenou nabíjačkou v zapaľovači (nič sa nenabíja ale to male svetielko tam predsalen svieti a niečo málinko žerie ) 12,4V. Naštartovaná mašina na voľnobehu dáva ak sa nemýlim 13,2V. Baterka tam je od novoti takže má 7 rokov. Problém ale je s tým, že vždy keď prehodím kľúč tak mi vynuluje scottoiler. Výhodou tej škatuľky za 200 eur je že nemá žiadnu pamať alebo batériu ktorá by udržala nastavenia ked na čo i len sekundu vypadne napájanie. V po každom štarte všetko nanovo nastavovať sa mi nechce. Tento problém som začal badať po zime, počas ktorej som mal batériu v byte a jediná zmena, ktorá sa stala bola montáž HID. |
Paťo, HID sada pri štarte bere toľko energie, že to odpojí Scottoiler...na fotrovej moto dokonca po naštartovaní motorka zdochla, pretože (automatické rosvecovanie svetiel) HID si stiahla toľko energie, že motor skapal. Vyriešil to tzv. oneskorovačom (kúpiš v ktoromkoľvek lepšom autošope), prakticky niečo ako modul denného svietenia...po štarte čaká 10 sekúnd, až potom pustí šťavu do svetla..od tej chvíle sa problém neopakoval... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (13.04.2016 8:27) |
Inak to dobíjanie na 13,2V je dosť slabota mal by si mať ku 14,2V s vypnutými svetlami. takže podľa mňa už má aj baterka čo to za sebou |
demmoo - dufal som ze odpovies ze s tym mas skusenost ked si spominal ze si tu sadu montoval viac krat - diky moc. Ten oneskorovac montoval otec do auta ked si robil denne svietenie a vobec ma nenapadlo ho pouzit. |
jawa555 má pravdu, bez inej záťaže (okrem svetiel) by aj na voľnobehu mal Strom dobíjať okolo 13,7-14V. Má to myslím 400W alternátor? |
woozie: o používaní HID-ky hovoriť nechcel, zas by sme sa len pohádali (aj ja to mám v parabole a je to super, nikoho to neoslepuje, dobre to svieti, pekne to vyzerá..) |
kondenzator paralelne k scootoileru a pred neho do serie diodu, aby ti ostatne spotrebice kondik nevycucali. Ak ti ide teda len o ten sccotoiler. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (13.04.2016 17:50) |
V pohode.. teraz to chvilku vydrzim bez scotta a o nejake dva tyzdne idem do rodneho kraja, kde planujem zhodit vsetky plasty a prekablovat to.. Uz su tam hot gripy, scott, tie svetla, zapalovac, gipro a kazde bolo montovane len tak ledabolo. Chcem to vsetko pekne zozipsovat a upratat .. a vtedy si nahodim aj ten oneskorovac. |
ja som to mal riesene tak (motorka to bola suzuki), ze som mal urobeny zvlast vypinac stretavacieho svetla, kedze sa zapinalo spolu so zapalovanim a pocas startovania to robilo sarapatu v kombinacii s xenonom...ten blikal, vacsinou pocas startovania zhasol a uz sa nechytil (a niekedy som si to ani nevsimol)...takze som svetlo najprv vypol, potom nastartoval a ked sa motor rozbehol, potom som svedlo zapol...vlastne taky manualny oneskorovac (ktory som ale niekedy zabudol zapnut, cize dalsia nevyhoda)...xenon som mal aj v dialkovej parabole a to zas niekedy (nie vzdy) blblo takym sposobom, ze ked som zapol dialkove, tak rucicka palivomera a teploty motora vyskocila uplne do maximalnej hornej polohy a do normalu sa popravila az ked som vypol a znovu zapol motor... |
Takze pani problem vyrieseny Modulom SE 085 pre automaticke ovladanie... |
Jednu nevýhodu to má, až by ti ruplo v noci dobíjanie, tak už nikam nejdeš, rozkladáš stan |
Inak len nakoniec ozivim vlastnu temu. |
ja len k tomu dobijaniu ,nabijacka nabija bateriu na 13,5 V alternator dava 14,4 V mam Voltmeter priamo na pristrojovke namontovany lebo na Introsi mi odisiel regulator napetia asi jak sa zahrial tak sa vypol a kontrolka dobijania ale zostala zhasnuta a zostal som v januari v meste s tak vyslahanou baterkou ze nesla natocit ani cez kable z auta |
Problem HID, dodatocne montovanej, nieje jej odber, ale startovanie. |
Ahojte mam problem s xenonom. Mám GSXR 1000 k4 a xenon v dialkovom svietil pekne, a znicoho nic idem jazdit a uz nesvietil. ked som ho zapol, len blikol a hned zhasol, a v tom momente zacalo na novo tahat cerpadlo v nadrzi. podotykam robí to takto pri vypnutom motore, no aj pri zapnutom,.. ked ešte šiel, v pohode som ho zapol aj pri vypnutom motore, pekne svietil, a cerpadlo v nadrzi nebolo vobec pocut tahat na novo.. čo to može byť? Díky |
vyser sa na to, dialkove svetlo ti je na hovno a na mytus, ako ta potom lepsie vidno zabudni...ked zacnu vsetci nepretrzite svietit dialkovymi pochopis, ake je to voci ostatnym neprijemne... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 153139 | Včera: 248792