Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mysim roc. 99-02.Je na tom nieco pravdy???Nesedel som na nej,takze tazko sudit.Neviem,ci ma zmysel nad nou v pripade kupy uvazovat... |
Ja ked som na nej sem tam jazdil, tak my bola akurvat, ale ja som stupel 175cm. Kamarat co ju ma meria asi 184 a je to podla mna este v pohode. Podla mna, zalezi aj na stavbe tela, ak ma niekto dlhe nohy ako Adriana, tak je to dost naprd. SV nepatry medzi velke motorky, ale nesedi sa tam tak v predklone, ze by to vyssiemu cloveku vadilo. |
Ja ti, viem mam 168 cm vysku, a citil som sa idealne, ale iba na SV ako nahacovi, |
Nessa Neregistrovaný |
Pripájam sa k názoru, že SV-čka je super motorka. |
... co vam budem hovorit : )_ |
Relic : |
To sedadlo vyzera hodne komfortne, kolkoze stoji taka sranda??? To by som asi radsej ladak a po kazdej jazde si riť budem natierať alpa krémom... |
No ty kokos, pozeral som tie ceny (inak na SV-cko nemaju...) a lacnesie vychadza ten alpa krém + ladak |
SV je super. Kup si ju. Ja ju sice nevlastnim ale vozil som sa. Motor je super, podvozok je super. Akurat orig. riadidla su divne. Kamos tam ma nejake sirsie a je to ovela pohodlnejsie. Ked sme boli v Alpach tak mal super spotrebu a to sme masinky vobec nesetrili. Okrem toho je lahucka ako bycikel a daju sa snou robit volovinky. |
CAT Neregistrovaný |
Relic, chcem sa opýtať, ako sa dá dostať k takému parádnemu sedadlu? Ja mám síce SV1000 N ale sedadlá sú tam asi rovnaké. Tiež ma bolí zadok ak dlhšie jazdím. Predná vidla na mojej je tvrdá aj keď som ju nastavil čo najmäkšie, ridítka som dal duralové z crossy a do motora som namontoval tun.čip. Najviac čo sa mi páči na nej , že na šiestom kvalte ide v pohode 60 km, netrhá a pekne sa zoberie. |
Tino: no napisal by som clanok, chystam sa na to uz cca dva mesiace, ale mam kopec kopec roboty a denne cumim do monitora 10 hodin, tak by bol masochizmus pre moje oci este doma vysedavat nad clankom, ale slubujem, ze v dohladnej dobe tak ucinim. Inac, o eSVe uz pisal FESCHI, mozes sa k tomu preklikat cez jeho profil. On opisoval N-verziu. O pomera cena/vykon niet pochyb! Co sa tyka front forku - ak sa citis pri peniazoch, porozmyslaj nad litrom, ten ma podstatne vacsie moznosti nastavenia podvozku. Inac, na ceskom fore SVrider-a sa uz spekuluje nad upravou zadneho zavesenia. Ide o celkom jednoduche riesenie, kde sa upevnenie zadneho centralu podpori takymi dvoma kokotinkami, co vyzeraju ako kosticky (neviem to opisat, treba to vidiet, takze sorry za taky \"podrobny opis\"), cim sa prenesie vaha este viac do predu a v zakrutach sa eSVo potom sprava kulturnejsie. Osobny pohlad na eSVo je, ze pri rychlosti nad 50kmh stuhne a drzi stopu. Niekde som o tom cital, ze je jednoduchsie sa vyhnut prekazke na Bandite ako na eSVe. Co sa tyka vykonu nemam ziadne namietky, u tohto dvojbuchu nastupuje krutak od nizkych otacok a vystreli masinu vpred. (milujem ten pocit xixixi). Netreba ju drzat v otackach. To jej vstrekovanie odpoveda na otocenie rukovate uplne presne. Ak si sa niekde docital, ze na dvojke sa pri prudkom otoceni plynu splha na zadne - nie je to zart, ale realita. |
CAT: to paradne sedadlo, na ktore som dal link podla mojho sprtania sa celkom vymeni za povodne. Nie je to nejake dodatocne, calunenie, ale komplet sedadlo (aj so spolujazdcovym). Hold, eSVo nie je motoka na dlhe tury. S trockou sebadiscipliny sa da predist aj boleniu zadku, ak robis pravidelne a dostatocne prestavky. Myslim, ze takymto stylom by sa dala bolest eliminovat na nulu. Rozpraval som sa s chlapmi na ceskom fore, jeden si dal u nejakeho sikovneho calunika upravit sedadlo ale na modele '99. Vyjadril sa ze by slo "zpohodlnit" aj model 2004. Problem je ze zmena je nevratna a navyse sa posed znizi o cca 3cm, co moze byt pre dlhanov dost neprijemne co sa tyka noh. Neviem kolko je vyrobcom udavana hmotnost litra ale sestopade ma suchu hmotnost 167 kg nejkid, a 171 kg S-kova verzia . Pri jej vykone 70 koni ... parada. |
Hovorime o starsom modele alebo o novsom? ...ake su vlastne rozdiely v jazde? |
... mno ja osobne o K4. rozdiely v jazde nepoznam, predosly model som nesedlal. |
traveris Neregistrovaný |
A ja SV ečko mam v garáži,len mi ticho závidte.Je to bomba!!!!!!!Dal som za ňu 160 litrov a prešiel som eštelen 300 metrov,ale som ani na sekundu nezapochyboval,sa mi o nej snívalo dávno ... |
Našiel som heslo,tak podporujem svoj predošlý komentár.Je to úžasná mašina,dúfam že sa neprilepím na najbližší stĺp. |
Tino: Videl som pekne SV650S na predaj v Novom meste nad Vahom. Dovoz, r.v. 2004, 2500km, strieborna metaliza, cena myslim 210.000,-, dalsie podrobnosti neviem. Nepoznam moc SVcka, ale vizeralo a vrcalo celkom OK. Ja som tam bol pozerat inu motorku. Kontakt na toho chalana je 0903 295 552, motomi@centrum.sk |
Raptor : ... a ked si nic ine predtym nemal, tak prijemne skapinanie. |
Len tak na margo veci kedze mi neda sa neozvat .... neviem kto tu siri take famy ale ja mam SV650S rv99 a sedel som aj na sv650S rv04 a nemal som ziaden problem. Pre info meriam 184 cm a vazim vyse 100 kg ... moto v pohode pri mojej a jej hmotnosti da 205 kmh .... je to super motorka a som velmi spokojny ze moja volba na moju prvu moto bola taka . Teraz ju sice predavam lebo chcem nieco silnejsie ale za tie ceny ako sa na slovensku SV650S predvaju ci novsie ci starsie ju kazdemu mozem len a len vrelo odporucat. Su spolahlive, lacne, dobre sedia na ceste a za cca. 5000 km co som na nej spravil ma servis nestal ani kacku.... (nezere olej ako ine krasavice a podobne) Pre rozvazneho zaciatocnika je to super stroj ako aj pre rozvazneho profika ktory nepotrebuje vyssi vykon Pekny den.... |
5000km, heheh. Kto si kupuje motorku na 5000km? Kazdy uvazuje, ze na nej bude jazdit viac (aj ked to nakoniec moze dopadnut uplne inak). |
Chalani, na SV650S som v zivote nesedel, cize nebudem posudzovat pohodlie posedu Vec ktora ma trapi je jej cena. Spominali ste tu, ze u nas sa predava za super cenu. Podla stranky suzuki.sk (ktora sice moze byt neaktualizovana, ale importerovi suzuki by sa take nieco nemalo stat) je cena sv650s 299.000,- SKK. Podla suzuki-motor.cz je cena 209.900,- CZK. Ked si to porovnam s Yamahou Fazer 600, ktoru maju bratia Petrovci v akcii (model 2005) za 265.840,- SKK, zda sa mi ze ta "slovenska" cena za SV je dost vysoka. |
... pred cca 1/2 hodinou som dopisal clanocek na temu tejto motorky. a co si myslite ze sa stalo? : )_ zdrbal sa mi windofs a posejvoval mi to krizom krazom kadeco len to co mal tak nie .... takze z polutovanim oznamujem, tym ktorym som to slubil, ze v dohladnej dobe bude clanok vycapeny, ze to toho tyzdna urcite nebude, lebo .... lebo .... budte radi ze ste neboli namotorajd chate lebo by ste mali velky kulturny zazitok ... a chvalabohu ze to nevidia admini bo by som dostal dozivotny BAN na IP, keby videli videli to inzinierahodne vyjadrovanie ... idem vyfajcit aspon kamion cigariet lebo taky nasraty som nebol asi 10 rokov .... sorry guyz : _( |
RELIC :No ked som ja pisal o sucasnej masine,tak sa mi to stalo asi 2 krat.to som bol ale len pri zaciatku,takze nadavky neboli az tak stiplave. |
Tino : ...neboj, s PC robit viem : ))))))))))))))) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 34227 | Včera: 161484