Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ake enduro na lahucky teren, ziadne skakanie? Len na odreagovanie. Myslel som na KTM 640 LC4... Nejaki vlastnici a skusenosti? |
Mám adventuru a nedám na ňu dopustiť, z tých starších ročníkov najbojovnejšie náradie. Tlmiče sú bez debaty, brzdy tak isto, je to aj " ľahké " oproti ostatným a aj najodolnejšie. Popravde neni to len na lahučký terén. Zvládne vytrapiť aj ľahké. |
Pred Vietnamom sa musim trosku rozjazdit. Nerad by som sa tam dorazil |
Aké enduro z týchto možných kandidátov?? |
Re: nevo: Ostatné som nejazdil ale ja by som bral určite TT 600 R. Na štarter si nepotrpim. |
Z toho tvojho vyberu buď XT alebo dominatora a očesať ho od kapotaže, ak bezštarter tak XR je lepšia ako TTR, XR má o 2-3kw viac a o 20kg nižšiu hmotnosť ale zas menej oleja |
Z toho co si vybral, je najlepsia Honda XR :D |
Veru tak. Honda xr potom asi tú jamahu tt |
len to nesplna jeho podmienku "Určiete elektrický štartér." |
Elektrický štartér chcem pre pohodu, nejak mi ta váha navyše nebude vadiť, aj tak by to šlo do scramblera, čiže by sa odľahčovalo. |
Nejde ani tak o vahu startera, ale o zvysok motorky. Co ma starter, nie je do terenu. Aspon z tych starych verglov o ktorych sa tu bavime. Ak ta to bude v terene bavit, tak cokolvek co tu pises ti bude za chvilku nepostacujuce. S XR, alebo TTR sa chvilku zabavis, ale dnes uz su to veterany, vacsinou v tragickom stave. Ak to ma byt nejaka prestavba, tak starter tam tiez nepatri. Nie je to cool a je to moc mainstream . Navyse ti zavadzia baterka, elektrika a hnusne prepinace. |
nevo čo je priorita, zábava s flexou alebo zábava v teréne? |
skalaaa nie je problém s prvým naštartovaním, ale s tým druhým a ďalším ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (16.03.2017 21:25) |
Re: Undefined: ta KTM po predani Edom sa vycukrikovala, majitel na nej ani nejazdil kedze kupil este bmw gs, je na predaj, ak chces posuniem kontakt |
Áno predala sa pred rokom a poslal mi fotky teraz, ja som nechápal, že sa taký cuker z toho dá spraviť a teraz nechápem, že to predáva novú moto z toho urobil, to už do terénu nepatrí, ale do múzea. |
Re: copo: Re: edott: |
skalaaa ako pise Tryskac. |
V tomto je vyhoda rucny dekompresor. Stlacim, 5x v klude prekopnem s plnym plynom a potom ide na prvu. Samozrejme ked sa mi to stane 5x v preteku, zdrzuje to a ubera vela sil. Nehovoriac o tom ze vacsinou sa vysekas v mieste, kde nemas ani oporu aby si mohol nakopavat. Na bezne vozenie ma to nijako neobmedzuje a to padam dost. Nakopnut velku 600 je kazdopadne trocha umenie. |
Re: Dudun: no neroztočím, čorkli mi ju v 2014... offmoto.com všetko vypísané o karbecoch Upravené 1 krát. Naposledy upravil Skalaaa (17.03.2017 12:58) |
nevo podla toho co pises by ti stacila aj jawa 250...tak naco sa pytas ked su ti vyhody strojov u prdele a v podstate uz mas vybrate |
Duso: No chcem skĺbiť krásu s funkčnosťou. Možno XR či TT /čo sa tu často spomenula/ by bola najlepšia /váha, porovnanie pružení, výkon/ ale nechcem to na sado maso cross. A zas, nech je aj nejaká diskusia, lebo verím, že veľa ľudí jazdí nejaké to enduro. |
Re: Undefined: cena fajn 3500 moto po GO urobene Edom a Igelom vycukrovana neskutocne. Daj email poslem ti foto a kontakt, pripadne face mas? Upravené 1 krát. Naposledy upravil copo (17.03.2017 21:05) |
A ja som chcel niečo za 500 eur a hrať sa s tym v garáži, a tu skoro zadarmo : motocykle.bazos.sk/inzerat/72015678/Scrambler--Flattrac... |
najskôr sa len sekol o nulu alebo žeby tie nekvalitné potraviny z EÚ až tak škodili |
A ja blbec som rozmyslal ze by som predal moju XR600R na znackach v "ready to race" stave niekde okolo ceny 1500€. Asi zhodim plasty, namontujem plechovu nadrz a dam to za 3500 |
A ja moju porobenu LC8 nemozem predat za 3900 kua, to je v rici toto |
Lamac aj tu by sa hodilo to tvoje skvelé video: Video: Endurolamaci enduro KTM EXC 525 2003 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 237764 | Včera: 168502