Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Dobrý deň, ahojte. |
Priateľu , voľba je to dobrá , motorka pekná , ale ... iba pre jedného , páč je to typ roadster , kde sa so spolujazdcom veľmi neráta . |
Re: kakado: Dobrá voľba ale ako píše Brazel... Ja mám Honda VT750C2 ACE beháme po výletoch ale aj na tej malej sedačke manželka trpí.... chýba komfort na väčšiu turistiku... čo sa týka výkonu nám postačí vo dvojici aj s batožinou tých pár kW čo to má... ale ja sa na moto len vozím... ja nejazdím. takže keď aj vyššiu kubatúru asi by som sa poobzeral po nejakej inej pohodlnejšej... |
"Upřímně řečeno po pár odjetých metrech jednoznačně individualistická záležitost, na spolujezdce raději zapomeňte, místa pro něj příliš není." Upravené 1 krát. Naposledy upravil meloking (25.01.2016 10:09) |
Inak v USA predávaná už od roku 2010 s označením Yamaha Stryker , riešenie sedadla spolujazdca by aj bolo , ale za tú cenu (lebo ešte aj poštovné + clo + DPH) má človek sedačku do obývačky corbin.com/yamaha/ystkr11dte.shtml Upravené 3 krát. Naposledy upravil brazel (25.01.2016 10:25) |
Kup H-D . Stratíš síce pár "kamarátov-závistlivcov" ale manželka ta pochváli ... a čo je vác ? |
tak ide aj česťo: |
Češťo začal blbo, musí Plazivec. Neser na HD, mrkni na nejaké touringové modely. A starší kúsok by tiež nevadil, hoci tie nové sú po prepracovaní skutočne neočakávane prekvapivé! |
Plazivec: je silno zaujatý a nemá objektívny názor. odkedy má HD, tak je až podozrivo šťastný.. jeho názor na HD by som bral s rezervou |
Češťo teraz vlastne priznal, ze ta kupa HD moze ucinit az podozrivo stastnym a preto jeho radu 'ser na HD' netreba brat uplne vazne |
Kamo, kúp si to, čo Ti padlo do oka, kubatúru nerieš, ona bude jazdiť len tak, ako jej to dovolíš a ako si budeš veriť. Nenechaj si vyhovoriť svoj sen a uvidíš, že si s ňou budeš rozumieť. |
Re: meloking: aj ja niekedy bývam ozaj happy. stačí k tomu krásna žena, pohár dobrej whisky a yamaha |
XVS1300 Custom Upravené 1 krát. Naposledy upravil misoXP (25.01.2016 15:47) |
Ďakujem veľmi pekne za rady kamaráti...... |
Česťo, toto napíšem šéfovi HD BA, to je reklama jak bejk!!! Možno aj pustí chlp |
Re: Plazivec: máš moje požehnanie. nech len spúšťa |
Re: ChesterTT: Vystačí aj s tričkom, kraťasmi, žabkami a pekáčom na hlavu za 12 ečiek, nie? |
Re: kakado: Re: kakado: XVS13 je pekna motorka. nikdy som ju nejazdil, ale co som cital testy a pocul od kamarata co ju ma, tak vraj medzi coprami je to asi najhorsie sprevodovana motorka. vraj bud vyzaduje zbytocne otacky, alebo na svoj podvozok prilis rychlu jazdu. takze podla týchto chyrov by som kupu naslepo neodporucal. ledaze by bola nehorazne nizka cena |
Re: zeze: takže z tohoto som pochopil, že to musíš zbytočne vysoko točit, aby si išiel moc rýchlo, čo tejto motorke nevyhovuje.. niečo mi tu nesedí |
Zeze asi myslí na to, čo som skúsil na jej menšej verzii. Bola to XVS950 a na svoj objem tá motorka proste nešla. Bolo treba stále podraďovať inak to bola lemra lenivá. |
Re: aapa: Na čopproch väčšinou jazdia vyznavači pohodovej jazdy v štýle CCC. Aspoň tak to mávajú čopráci uvedené v profiloch.... |
Kedže ja jazdím sám, skúsenosti spolujazdca sprostredkovať nemôžem. Čo sa týka pohodlia jazdca, plná spokojnost. Ani po prejdení 500 km žiadny náznak nepohodlia. Sedadlo spolujazdca ma v porovnaní so sedadlom na marauderi väčšiu plochu, ale aj na ňom som jazdil sám, takže pohodlie spolujazdca porovnať nemôžem . |
Re: Guro: Veľmi pekne ďakujem za tvoj koment. Ak si ju kúpime, samozrejme, že sedadlo musím vymeniť, pretože ako by to bolo, aby som mojej žienke neurobil komfort. Myslím, že čím komfortnejšia jazda, tým väčší zážitok. |
Nie je za čo. Ak si na FB, tu najdeš nejake inspiracie |
To sprevodovanie je dosť ošemetná vec. Na VL15 bolo nahouby, vzhľadom k trieskajúcemu kardanu - častejšie podraďovanie. Na Viragu síce aj v meste na 5ke, ale inak dole slabý Nm, takže zasa len radiť jak truľo. Navyše tam piští prevodovka pri brzdení motorom ešte viac, to mimochodom bolo aj na VL1500. Neviem, ako je to na XVS1300, ale môj obraz o japoncoch je, že to proste nevedia. Nevedia spraviť "pohodová jazda v štýle CCC". Ja potrebujem od motorky spoľahlivý rozjazd na voľnobehu bez skapania motora, počuť chcem iba výfuky a radiť čo najmenej. 1200R mne toto spĺňa všetko, jediná malá výtka by bola, že počuť hydroštely cvakať ako šijací stroj, ale ten zvuk nie je vôbec výrazný a ani nepríjemný, skôr naopak. Radenie je jemné a presné, žiadne pazvuky. Teda okrem jednotky, ktorá tam drbne jak kladivo na nákovu Verím vyše 110 ročnému vývoju a myslím si, že toto nemôže dobehnúť žiadna vymyslená rýchlokvaska od rysovacieho prkna. |
Re: Jeff: |
Ja by som ti za seba tiez napisal ze HD... |
Re: kakado: o choppri môžeš snívať dalej táto 300kg krava ním nie je.Je jedno čo kúpiš, väčšina japoncov je na jedno kopyto aj cenovo aj v doplnkoch aj v spoľahlivosti.Ak sa ti páči XVS1300 kúp si ju a uži si z ňou.Ak by sa Ti žena sťažovala na zadné sedadlo pošli ju ku mne povozím ju na svojej a ver tomu že na Yamahacke už nikdy viac sťažovať nebude Prajem veľa šťastných kilometrov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil 8814 (26.01.2016 9:07) |
Caste radenie na XVS1300 je skutocnost. 5-ka davala zmysel pri rychlostiach od cca 100. Uz pri akceleracii z 80 to trpelo syndromom hranateho benzinu. Po meste som radil vacsinou 2-3. |
Plazivec ... toto nemôže dobehnúť žiadna vymyslená rýchlokvaska od rysovacieho prkna Upravené 2 krát. Naposledy upravil brazel (26.01.2016 11:59) |
Re: brazel: musíš pozret na stavbu mašiny. čím máš predné kolo dalej od ťažiska mašiny, tým opatrnejšie musíš brzdit, lebo na nom neni dost váhy. preto niektoré stavby s dlhokáánskymi teleskopmi nemajú prednu brzdu vôbec. má tam dva 298 mm kotúče, takže tu je jasné, že motorka sa nebude brzdit len pravačkou.. |
ChesterTT , kde má dva kotúče ? Jeden vpredu , jeden vzadu ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (26.01.2016 12:50) |
Tazateľ sa pýtal na to, či je XVS 1300 vhodný čoper na začiatok a dal aj podmienky, turistika a jazda vo dvojici. A tým sú dané aj odpovede. Aj keď sa motorka kupuje srdcom, tak to, že sa pýta naznačuje, že rozum si nie je istý. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (26.01.2016 13:37) |
Re: brazel: nie je to drina jazdiť s veľkým rázvorom len to chce iný štýl jazdy...ale môžem potvrdiť na slovensku to nie je pohodová jazda v štýle CCC |
Re: brazel, Ďakujem za tvoje informácie. XVS1300 Custom je ozaj na pohľad pekná a preto nás zaujala. No máme vo výhľade taktiež aj dá sa povedať, že klasiku ktorou je XVS 1300 CDF. Myslíme si, že to bude asi overená klasika.... Myslíme si, že naozaj je XVS1300 Custom možno dosť problematická určitými parametrami a pravdepodobne sa zameriame na XVS 1300 CDF. Len či je aj táto motorka na začiatok vhodná pre nás dvoch.... Zatiaľ prevažuje názor, že áno |
Plazivec Presne o tom začínam byť presvedčený... Viezol som sa na honde shadows 650. V podstate ozaj s choprami či cruiserami nemáme skúsenosti, no sme ozaj rozhodnutí, že niečo tohto rangu chceme si kúpiť a užiť si samých seba Máme štyri deti a myslíme si, že už je čas aj na nás |
Re: kakado: My máme 3 a myslíme si to isté Len som nejak nepochopil, o čom začínaš byť presvedčený. Keď si chcete užívať, treba si ten nákup dobre rozmyslieť. U novej motorky nie je tak ľahké sa s ňou rozlúčiť, ak by náhodou ozaj niečo nespĺňala, ale máš ešte do sezóny dosť času popremýšľať. Skús aj prečítať nejaké profily na motorkari.cz Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (26.01.2016 14:12) |
Plazivec No začínam byť presvedčený o tom, že XVS 1300 CUSTOM je pre nás asi naozaj nevhodná motorka. Akurát sa nám veľmi imidžovo páčila. No zvažovali sme XVS 1300 CFD. Novú chceme preto, lebo tým, že nemáme skúsenosti, nemáme s čím porovnávať a asi ľahko si na ňu zvykneme.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kakado (26.01.2016 14:18) |
Re: kakado: ak nemáš skúsenosti,tak si kúp veľkého naháča s ABS... |
Re: brazel: áno, jeden vpredu, jeden vzadu. keby sa nemalo brzdit aj zadnou, asi tam nedajú pomaly tristovku kotúč, nie? |
Ak by si si teoriu o novej moto rozmyslel viem o jednej Honde VTX 1300 R vo výbave teda dve brašne, nosič a opierka Hepco & Becker, padacie rámy, prídavné svetlomety, predný štít, vypletané kolesá a kopu drobností. Moto má nabehané cca 13 000km a je stále u prvého majiteľa. Minulý rok na nej prezul gumy a dal novú baterku a teraz len stojí lebo si kúpil Harley Davidson a nemá na ňu čas. |
ChesterTT , nečítaš pozorne , hore som písal o 14000€ už vo výbavičke , síce nie nová , ale ako nová . |
8814 Tak ako začiatočník, určite sa cítim istejšie na choppry, ako na veľkom naháčovi, len kvôli výške sedadla. A chopper je pre nás taký starý sen |
Re: kakado: Trochu ťa musím poopraviť. To čo ty považuješ za čoper, patrí do rodiny cruiser, teda veľká a ťažká cestovná motorka. Vačšinou sú to mastodonti, ktorí sa na mieste nedajú ovládať, naopak, ovládajú majiteľa a treba okolo nich šikovno skákať. |
Re: brazel: radíš asi začiatočníkovi niečo so 100 konmi a 160 nm vo V2? k tomu tá váha.. stačí škobrtanec pri manevrovaní zo stojana a za ND sa pri victory nedoplatí |
Plazivec , už som taktne spomenul , že "Niektorí prispievatelia zatiaľ neprišli na rozdiel medzi xvs 1300 Midnight Star a XVS 1300 Custom" Určite je od začiatku spomínaný model (zvýrazňujem ) Custom cruiser ??? Dôvod úpravy: ChesterTT , prečítaj si tie hodnotenia VCR majiteľov z motorkari.cz (link som už dal) , jeden tam spomína , že sa pohne aj na štvorke , tu sa spomína , že Stryke treba točiť , čo je nebezpečnejšie ? 320 alebo 350 (kg) , to už je jedno , to má úplne každý cruiser nadliter , ktorý trošku ovešiaš . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (26.01.2016 19:55) |
Možno by namiesto zakladania rovnakých tém na všetkých možných motoserveroch bolo užitočnejšie sa na tom povoziť a urobiť si vlastný názor na základe vlastných pocitov. |
Re: Mishko: ešte tak dva mesiace môže akurát tak vypisovat. vozit sa bude ťažko. tu na slovensku. je zima, nechaj ho |
Kakado, ak mas moznost, skus sa na tu Yamahu XVS1300 custom posadit a uvidis. Plazivec pise, ze to nie je chopper, ale co je chopper ? U HD mozno Dyna wide glide ? Vaha nie je kriteriom, u niecoho s motorom nad 1000 ccm, velkym zadnym kolesom a uzkym prednym je tazke dostat sa pod 300 kil.Nadrz nema rozmery akvaria medzi nohami ako u XVS 1300 . Na youtube hladaj fury vs stryker , je tam porovnanie. Zatacat sa natom asi da. Moja prva je Honda VT1300CX, lebo sa mi pacila, idealny stroj pre zaciatocnika, nepostavi sa na zadne, neujde spod zadku ani pri preteku na semaforoch s Golf GTDI, da sa natom spravit 400 km za den bez toho, ze by som bol dolamany, vdaka posedu v horucave dobre chladi vajcia. Brzdi to dobre, u VTcky pri brzdeni zadnou pribrzduje aj predna brzda, ak ma moto ABS. Prudke brzdenie neznamena, ze preskocis riaditka alebo to postavis na predne, az tak dobre to nebrzdi. Upravené 2 krát. Naposledy upravil kamikaze (26.01.2016 22:02) |
Re: kakado: mam taku otazku ...na akej moto si doteraz jazdil? |
Re: kamikaze: Som iba napísal na hrubé objasnenie pojmov, že to je cruiser a brazel, zas nevymýšlaj, jemné nuansy tu neriešime. Išlo o to, že to nebola ideálna moto pre dvoch. |
Re: Plazivec: Re: Plazivec: Re: Plazivec: |
ak si nejazdil na ziadnej ,alebo na tom skutri co mas v profile tak doporucujem radsej kupit nejaky jazdeny mensi choper - cruiser pojazdit jednu sezonu vyskusat a potom sa rozhodnut co by bolo pre vas vhodnejsie...lebo henta motorka na turistiku pre dvoch je podla mna dost nevhodna...tu jazdenu predas za taku cenu ako si ju kupil alebo na tom stratis par eur ale predavat po roku novu je take dost sklamanie |
Re: kamikaze: Ja sa nevzrušujem, len píšem, že treba viac premýšľať, než niečo napíšem, tých 110 rokov vývoja je u Victory v tom, že jednoducho vzali výsledky a vychádzali z nich, nie? A tým, že je to V-twin to ešte nemusí byť to isté, aj keď v tomto prípade to tak najskôr je. Ale pozri sa na japonské V-twiny, všetkým zavýja primár, válce vzájomne bočne posunuté, lebo dvojitá kľuka. Áno, lepšie vyváženie obmedzí vibrácie, takže môžeme rezať železo - a tak je to všetko odľahčené. Týmpádom ideme do otáčok a japončíci točia o 2-3tis. viac ako HD, posunie sa nám aj výkon a krúťák o 2-3tis. Všetko veci, čo sa mne nepáčia a likvidujú čoprovitosť. |
Plazivec , ty si celý cruiser ... 130/90-16 a 120/70-21 |
Re: Plazivec: vseobecne frazy, moj japoncik toci maximalne 4250 otacok za minutu , takze ak ma o 2az3000 otacok viac ako HD, tak Harley toci maximalne 2000 ? Spravne pises, ze treba premyslat, dodavam, kym nieco napises. Maximalny krutak pri 2000 otackach , jasne ze s karburatorom by to neslo, to je caro vstrekovania. Som rad, ze to japoncici odlachcili, lebo aj tak to ma 310 kil. To, ci je rozumne ist do novej, to zavisi na tom, ako je o vybere presvedceny, riziko vyberu vidim v zene, ale ta najde muchy na kazdej Upravené 1 krát. Naposledy upravil kamikaze (27.01.2016 18:12) |
Začať sa dá, Ujo začínal asi v 48 rokoch po pauze od mladosti. Kúpil si skúter Hondu 150 behal na tom asi rok dva teda na 50-ku potom presadol na VTX 1300R a nemal žiadne problémy. Pobehal kade-tade po slovensku a bol spokojný a aj je doteraz ale potom skúsil HD a kúpil Fat boya a s tým je taktiež spokojný a je to proste diagnóza. Takže dá sa začať určite aj na veľkom choppri s rozumom |
Re: brazel: Serus, panna orleánska, to, že nejaký trtko namontuje na cruiser dopredu galusku, ešte neznamená, že to neni pôvodne cruiser. A keď nevedeli, čo stvorili, nazvali to Stryker? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (27.01.2016 18:40) |
Nedaj sa odradiť, kúp si po čom Ti srdce piští a také hlúposti, že pre začiatočníka veľký objem, veľká hmotnosť, ťažká manipulovateľnosť na mieste, tomu never. To sú len keci, viem o čom píšem, ja som po 18 ročnom moto poste sadol v predajni na Kawasaki VN 1700 a odfrčal som domov a vôbec som necítil váhu, ani objem, len rešpekt a ten by mal mať každý ku svojej mašinke. Tak veľa šťastia a ešte raz, splň si svoj sen. |
Plazivec , vzdávam sa . Aký Stryker spomínaš ? Dôvod úpravy: A ešte , že keby sa ti podarilo nájsť stránku zastúpenia Victory pre ČR a SK , tak pri šťastnom kliknutí by si mohol nájsť predajcu aj so servisom aj na SK a nemusel by si tu písať o nemožnosti servisovania na Slovensku . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (27.01.2016 19:15) |
Re: brazel: Sa nezaprieš, ale dobre, no, tak si maj custom a maj si aj servis a zastúpenie. Mne šlo o porovnanie cien=cca jedno brďo, porovnanie možností nákupu novej a s tým aj servis= Victory prehrala. O možnosti nemožnosti servisovania som nepísal. Stačí tak? |
Ja nebudem vypisovať , aký je rozdiel medzi čoprom a kruizrom , tak som ti v skratke narýchlo pohľadal , čo je Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (27.01.2016 19:58) |
Re: Plazivec: hypoteticky, zo Ziliny je blizsie do servisu Victory alebo HD ? Victory vo Zvolene a Frydku Mistku, HD Blava, Presov. Vyhrava.....Plazivec ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil kamikaze (27.01.2016 20:01) |
Re: kamikaze: A Banská Bystrica je kde? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (27.01.2016 20:07) |
Re: Plazivec: daleko, hooodne daleko ak by si cestoval, tak by si isiel radsej do rydku alebo bielsko bialej, Upravené 1 krát. Naposledy upravil kamikaze (27.01.2016 20:20) |
Chopper: najviac sklonená vidlica, najnižšie položené sedlo, vysoké riadidlá, predsunuté stúpačky, malá nádrž, úzke veľké predné koleso, malé blatníky. Choppre sú veľmi vhodné na pohodovú jazdu na stredne dlhé vzdialenosti. Neochránia ťa pred nepriazňou počasia, ani nemajú excelentné jazdné vlastnosti. Zato sa z nich dá krásne poprdkávať po krajine a vdychovať vône, ktoré na iných typoch motoriek necítiť. A ešte niečo: Môžeš si na nich realizovať svoje dizajnérske nápady a šikovnosť |
Re: kamikaze: Z Lieskovan je do Prešova 60, do Banskej 150, do Krakowa 180, do Bielsko Bialej 200. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (27.01.2016 20:21) |
Re: Guro: K tomu len dodám, že čoper je pôvodom cruiser, ale vznikol osekaním cruisra na najvyššiu možnú mieru, niektoré čopre nemajú prednú brzdu. |
Re: Plazivec: a nie naopak? Ze cruiser je pôvodom chopper ktorý si prispôsobili na pohodlnejšiu jazdu? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Guro (27.01.2016 20:30) |
Re: Guro: Nie, prv bol cruiser, až potom čoper. |
Pôvodný chopper je nadstavba Harley Davidsona … Harley Davidson sa od roku 1936 koncentroval na veľký dvojválcový objem 1200 a 750cm3 s postrannými ventilmi a 1000 cm3 a 1200 cm3 s prídavnými ventilmi, ktoré sa vyrábali až do roku 1947. Výroba HD s motormi 1200cm3 pokračovala až do roku 1966, kedy boly vykonané výrazne motorizačné zmeny. Boli to ťažké cestovné motocykle so 16´´ kolesami, často vybavené mnohými doplnkami ako brašne, svetlomety, čelné sklo a inými čačkami, čo malo za následok markantnú odlišnosť od iných strojov |
Cruiser |
Odporúčam prečítať nižšie uvedené odkazy: |
Zdraví Ťa Kakado |
skoda ze kazda diskusia sa tu zmeni na dohadovanie par ludi o nesmrtelnosti chrusta miesto odovzdavania nazorov a skusenosti zakladatelovi temy |
Všetkým Vám aj tak veľmi pekne ďakujem... Dal som si za úlohu zistiť konkrétnejšie veci ohľadom XVS 1300 CUSTOM. Jednoznačne prevažuje názor, že táto motorka je aj po motorickej stránke náročnejšia od klasických cruizrov. Motor je športovo naladený a na cestovanie pre dvoch aj po úpravách sa veľmi nevyrovná iným typom. Jednoznačne som sa rozhodol, že budem lavírovať medzi XVS 1300 CFD a |
Re: kakado: To hašterenie si nevšímaj, to je tu vždy. Ale na to hlavné si neodpovedal - a to, prečo nie jazdenku. Dôvodom pre, je dosť. Možno si to teraz neuvedomuješ, ale prídeš na to. Dám na to krk. |
O jednom kotúči vpredu pri týchto mastodontoch už v tejto diskusii bola reč , no a 363 kg pohotovostná + 7,5l/100 ??? |
Re: Plazivec: Bolo mi povedané z viacerých strán.... Ak si chcem kúpiť jazdenku, určite by to mal so mnou niekto riešiť, čo má skúsenosti. Ja nie som odborník a nerozumiem na čo si mám dať bacha pri kúpe. Ak by my ozaj niekto osobne poradil, určite by som nad tým uvažoval. V podstate ja som sprvoti hľadal jazdenku. No aj bol som pozrieť na jednu, videl som, páčila sa my, ale to bolo tak všetko. Potrebujem na to skúseného človeka, lebo vraj ak sa nechám nachytať, tiež to môže byť strata. Netrúfam si kúpiť motorku na slepo. Ak by si my vedel poradiť ako na to, dám si určite poradiť, lebo som si samozrejme všimol názory na kúpu jazdenky. Ďakujem za info.... |
Re: brazel: a při brždění jsem trochu probrzdil přední kolo a málem šel na tlamu. |
ChesterTT , tie moje linky patria ku Suzuki C 1500 T , tá nemá taký sklon vidlice , ale dva kotúče a ABS by tí majitelia uvítali . |
Ak jazdenku a nemáš poradcu tak servisná kniha by mohla pomôcť aby si mal jasnú predstavu o histórii motocykla |
ked pojdes pozerat nejaku 5 rocnu motorku hentakeho typu tak je tam velmi mala pravdepodobnost ze jej nieco bude ...ten motor vydrzi 300tis km a ked budes kupovat od prveho majitela tak by som sa toho vobec nebal |
Re: yoshimura: ja viem takú motorku pokazit za pol roka keby som kokot. a na totálku behom 5 minút. netreba zabúdat, že motorka neni len motor. je to aj rám, vidly, brzdy, nádrž, elektrika... a to sa kazí rovnako ako na ostatných moto.. |
Re: ChesterTT: tak pokazit sa da aj tank za 5 rokov ale asi ked uz niekto da 15tis za motorku tak si trochu bude na nu davat pozor...a pokial ju nenabura alebo nejazdi tych 5 rokov s tym istym olejom alebo bez neho tak tej motorke nemoze byt nic...na okruh s nou asi tiez nechodil |
Re: yoshimura: Áno myslím, že v celku máš pravdu, len..... 5 ročné motorky tohto typu idú medzi 7000 až 8000 €. Ak si kúpim napríklad INTRUDER C1500T čo stojí 10990€ a kúpim to na firmu, tak ma táto motorka stojí po odpočte DPH 9158 €. A je to úplne nová motorka. Rozdiel od 5 ročnej motorky je okolo 1000 až 2000 € max 2500 €. Oplatí sa to? |
Re: kakado: suzuki-vzr.autobazar.eu/1800-id7779590.html toto je na turistiku celkom vhodne to mas take tgv |
Re: kakado: Neviem presne ako to je u motoriek, ale s novým autom sa behá na garančky, musí sa nechať vymieňať olej za drahšie, než u Ferka v garáži a pod. somariny. Tým sa to celé predražuje o náklady, ktoré pri jazdenke nie sú a dostaneš sa tam, kde si myslel, že ušetríš. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (28.01.2016 17:29) |
Re: Plazivec: Na toto som sa pýtal priamo v KE predajni K-MOTO a je to v pohode. Toto ma netrápi. Potom ak jazdenku, tak určite okolo 10-12 ročnú, tam už je rozdiel v cene čo sa oplatí..... |
Re: yoshimura: No presne o tom hovorím..... Nový INTRUDER C1500T stojí po odpočte DPH 9158 € |
Len taká maličkosť , využívaš odpočet DPH pri nákupe , odvedieš DPH pri predaji . |
V pripade moto na firmu platis aj kazdorocne dan z motorovych vozidiel |
Ja som na tom bol podobne a ako 1. moto som vybral novu xvs1300 bez dph. Posudit stav jazdenky ako zaciatocnik nemam sancu. A pri tomto type moto nevidim prilis dovodov ju o 2-3 roky vymienat, najma pri rekreacnom / turistickom jazdeni. (Aj tak moto sa odpisuje 6 rokov) |
Re: rgw: Ak máš moto na firmu a neuplatňuješ si odpočty a prevádzkové náklady na ňu, aj tak platíš daň z motorových vozidiel? |
tu je to rozoberane podrobnejsie motoride.sk/?P=phorum&clID=6591&inwin=t |
Re: Jeff: no nadrz sa da pokazit tak ze sa s motorkou poriadne prastis o zem a je to |
Re: yoshimura: Pýtal som sa pokaziť, nie roz.ebať... |
Re: kakado: to som poslal len tak nemusis kupovat zrovna hentaku ...ta cena je o 1280 e menej ako nova po odpocte dph ale ta 1800vka to je trosku ina kategoria ma 125 koni to by si uz bol king na cestach nova stala tak 15 tis minimalne aj viac si myslim a su k nej kufre stit navigacia opierka a ma to sedadlo maximalne pohodlne viezol som sa na tom ako spolujazdec a to mam 100kg ...ked k tej tvojej dokupis prislusenstvo to mas dalsie peniaze a budes musiet platit kazdy rok tu cestnu dan za 1500vku to je 115 e rocne |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 26902 | Včera: 215375