Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, |
za mna radsej ako pchat peniaze do maleho vysledku je lepsie predat a kupit silnejsie. ak sa ale nechces vzdat svojho, skus naprklad tu. chlap jazdil skutre zavodne, takze o zvysovani vykonu nieco bude vediet. |
Skúter je trochu zložitejšia záležitosť, v prvom rade je treba pozriež, ako je na tom prevod. T.j. v akom stave sú valčeky a remenice variátora, remeň, pružina spojky, remenica spojky a pružinky spojky. Často stačí vymeniť a ide to ako ďas. Potom sa dá špekulovať okolo váhy valčekov, že kde má tento skúter najvyšší výkon/otáčky motora/, tam sa nastaví taká gramáž, aby šiel na týchto otáčkach. |
Re: damien11: vsetko je mozne. predpokladam, ze za istych okolnosti by tomu slo zvysit vykon aj dvojnasobne. zla sprava pre teba je, ze sa ti to neoplati. nie je to TDi s rotacnym cerpadlom, kde staci v RJ zvysit davku nafty a motoru stupne bez nasledkov vykon o radovo az desiatky percent za vzniku cierneho mraku pri kazdej akceleracii. |
nieje to az taky strasiak ,ako by sa zdalo. ale laborovat nespravne s valcekmi a pruzinami ti moze prinies aj vela skody. |
... staci v RJ zvysit davku nafty a motoru stupne bez nasledkov vykon ... Určite bez následkov ? |
brazel dobre pise - z takeho "TDI ciptunningu" ktory spociva iba vo zvyseni davky nafty sa dnes smeje kazdy kto do toho aspon trocha vidi a ze to ma vplyv aj na zivotnost motora nema zmysel dalej rozoberat.. nedajboh ze auto je osadene DPF filtrom... |
well, zalezi od toho, kolko nafty sa tomu ujebe a v akom stave vstreky su. ak to ma natocene na budikoch 220 t a o dalsich 300 je to stocene, vstreky odkvapavaju a ujebe sa tomu tolko nafty, ze to huli ako sergej, aby to na brzde dalo o 30% vykonu navyse, tak samozrejme, ze pojde motor do kopru. pripadne ak sa prida nafta na 1Z, kde piesty odchadzaju aj v std. konfiguracii. |
Re: ventYl: pises naozaj vysoky vykon by prejavoval len v uzkom spektre otacok a aku ulohu ma variator? |
kam zmizol môj koment? |
z hovna cokoladu neurobis bud ti to staci alebo to predaj a kup silnejsi hocaka uprava vykonu vela stoji a ide to na ukor zivotnosti |
Re: joscu: ked na nemýlim, už to tu bolo spomínané. ja by som takúto vec tunil len kvôli pretekom a obmedzeniu v kubabúre. inak sú to vyhodené prachy. tak isto tunit 600vky. radšej kúpit liter a človek má pokoj.. |
Re: ChesterTT: pravdu mas jedine kvoli pretekom a obmedzeniu v kubature |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 201177 | Včera: 205836