Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, znova som mal šťastie na motorku po profesionálovi ktorý nie že dva krát myslí a raz strihá, ale iba strihá.... V tomto prípade to bola elektrika ktorú strihal. |
Zdravím, dúfam že si to niekto čo mi bude vedieť poradiť aj prečíta... |
Ak chceš mať funkčnú privéru potrebuješ aj RJ ktorá je riadená zapaľovaním , a ktorá riadi elektrmagnet tuším , mám aj elektromagnet aj RJ na predaj ak by si mal záujem |
indukcnu cievku ma zmysel riesit az ked budes mat mimo valca vobec nejaku iskru (co az spravne chapem, nie je tvoj pripad, ty iskru nemas). neviem konkretny postup, ktory by nepotreboval drahe meracie vybavenie, ale napr. suzuki v manuale k starym motorkam pise, ze zdrave zapalovanie ma hodit iskru medzi dvoma klincami na vzdialenost hrotov 8mm. |
TOYO - ako som písal, vypol som pojazdnú motorku a viac som ju už nenaštartoval tak tomu vôbec nerozumiem čo sa mohlo stať. |
vypol si ju klucom, alebo skapinakom -ten cerveny vypinac na riaditkach. On sa zvykne tiez obcas pojekazit.... |
Ten vypínač som tam pred nejakým časom dorábal lebo tam vôbec ani nebol, áno vypol som motor ním ako inokedy. Vypínač je v poriadku, zapájal som ho priamo na spínaciu skrinku na kontakty ktoré sú prepojené vo vypnutej polohe, prečo si napriek tomu myslím že je v poriadku? Za prvé preto lebo sa iskry nedočkám ani keď odpojím skratovací kábel priamo z indučky a za ďalšie aj preto lebo som samotnú spínaciu skrinku skúsil odpojiť z konektora a ručne som prepojil tie vodiče ktoré spínacia skrinka spája pri zapnutej polohe. Žiadna iskra sa nedostavila |
tak to mozes vylucit... neviem ako to ma ta aprilia, ci stavu na iskru berie z baterky, ale ked si pisal, ze ani kable na baterku si tam nemal, tak pravdepodobne nie. |
Takže chlapi mám zlú CDI idukčnú cievku. Konkrétne CDI SEM Amal Sweden TM 14-04 (101 888 00) |
Chlapi bude mi sedieť pneumatická prívera z Aprilia Tuareg Wind 125 s motorom Rotax 123 rok výroby 1989? Aspoň by som sa nemusel trápiť so solenoidmy a riadiačkami |
Zdravím chlapi, motorka ide, len nie taka ko má... Potreboval by som dobrý Solenoid! Okolo prívery som porobil všetko, môj Solenoid ale nemá dostatok ťahu, je slabý... Pri impulze na 12V v momente otvorí príveru no z nejakého dôvodu to riešili tak že potom RJ pustí po tomto impulze a udržiava len 5,5V... To mi ale nestačí, prívera sa znova zatvorí... Kúpil som aj iný Solenoid no ten je ešte horší... ten mi tú príveru nevytiahne ani pri impulze ktorý je 12-13V... nemá vôbec ťah... Potreboval by som druhý ktorý je ešte stále plný sily Čítal som že vraj tie ktoré idú tak ako majú, dokážu roztrhnúť aj lanko... Ak by niekto mal napíšte mi, ĎAKUJEM |
problém nebude v solenoide , ale inde. Na ňom nemá byť prakticky čo slabé. Je to elektromagnet , ktorý vťahuje do seba oceľové jadro. A to obmedzenie na 5,5V je kvôli tomu , aby nezhorel a aj kvôli tomu , že sú iné vlastnosti cievky s jadrom mimo a iné s jadrom dnu. Jednoduchšie - dostať jadro dnu je namáhavejšie , ako ho dnu udržať. |
Lanko je nové, prívera čistá, RJ dáva správne povely. Keď skúsim prstom zatlačiť na piest solenoidu tak ide ľahko. Solenoidy mám dva, ten druhý je ešte o polovicu slabší. Strunku som už dával slabšiu, ide to ozaj ľahko. Ten magnet to ale neudrží, zháňam druhý. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 674 | Včera: 181753