Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, mal by som otazku , dnes som bol na dlhsom vyjazde a vsimol som si, ze cely cas sa mi teplota kvapaliny na mojom SV drzi okolo 75 stupnvo , kamos ma tiez SV ale K3 a on jemu ukazovalo cca 85. Tak som to zacal sledovat a prisiel som na to, ze po nastartovani a rozjazde stupa teplota kvapaliny do 80st. potom zrejme otvori termostat a teplota zacne klesat az po 72st a potom sa uz drzi v rozmedzi 72-77 stupnov. Ked motorku necham bezat na mieste tak sa zohrieva (primerane rychlo vzhladom k podmienkam) az po 101-102 a potom pusti ventilator. Pri jazde zase klesne niekam ku 75. Jazda bola vyletnym tempom a vonkajsia teplota cca 20-22st. Chcem sa teda spytat ci je toto normalne, alebo by som mal nieco riesit, vdaka. |
@brazel - preco podozrievas prave vodnu pumpu ? |
A prečo ti teda na mieste už po chvíľke vyskočí na vyše 100 stupňov a za jazdy (pri náporovom chladení) nie ? |
Mal som za to, ze kedze motorka stoji tak cez chladic neprudi ziadny vzduch tzn. teplota ide hore, pri jazde je to naopak |
Veď to tak aj je . Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (23.08.2015 21:57) |
v prvom rade si treba pozriet, aky termostat tam ma byt z vyroby. suzuki na niektore motorky davalo aj pomerne dost chladne termostaty. |
Volovina-volovina . Ak voda bude akože putovať všaka tomu , že teplá a studená ... tak s tou nádejou choď spať |
Myslim si, ze bude. Onoho casu otcova hundrtka jazdila na vodnu pumpu, ktora mala totalnu paradentozu, na lopatkovom kolese pumpy neostala ani jedna lopatka (deti nejedzte kamene, vypadaju vam z toho zuby!). Slo to kvoli tomu, ze v hundrtke este relativne fungoval termosifon (co sa o ropovode z hundrtzwanzig povedat neda). Staci aby sa tam aspon nieco vrtelo a neboli v hadiciach mrtve mysi. |
teploty mam podobne ako ty len mam N-kovu verziu a rocnik k8 je to v pohodkeee |
prestuduj manual. Teplota na moto ide rychlo hore, vody je malo a vykon vzhladom na kubaturu velky, takze rastie dost rychle. Popripade sa popytaj v suzuki ake termostaty davaju, kazdy jeden ma na sebe napisanu teplotu pri akej otvara. napr na mojom benzinovom aute je to 94st. na dieslovom 82. Slusny rozdiel. Moto mam vzduchac a tam sa jazdi od 60st. po 160. podla teploty okoliteho vzduchu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 157350 | Včera: 140531