Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte |
ventilove vole by na to vplyv mat nemali. motor od toho moze drncat, moze ist slabsie, ale nemala by sa nejako zasadne zmenit zmes. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ventYl (23.08.2015 7:58) |
jasne viem ze nastavenie ventilov nema vplyv len som chcel povedat ze robilo sa naraz viac zasahov vtedy. po nastaveni ma motor krajsi chod a lepsi zvuk. |
ako je konstruovany prenos sily z plavaka na ihlu? ma to ihlu na fest v plavaku (ako stare jawy), alebo je vyska hladiny nastaveitelna jazyckom na plavaku? on ten jazycek je dost jemny a pri manipulacii s karburatorom ak sa nechtiac zatlaci na plavak, moze sa jeho nastavenie rozhodit. |
plavak s ventilom je rieseny tak ze ventil je kolík s priemerom asi 3mm dlhy asi 7mm a na konci ma nasadenu gumenu špičku. plavak je dvojity plastovy odliatok a v strede medzi bubienkami je navolno osadeny ventil. ked sa zdvihne hladina tak gumený špic ventila zacpe kanalik do ktoreho je vsunuty. neda sa tu nastavovat hladina ako napriklad na Jawe 21 ze sa ohne pliesok. pokial sa mechanicky neposkodi plavak alebo gumený špic ventilu tak tam nie je čo ovplyvniť. Prikladám link aby si si mohol pozriet casti mojho karburatora a cely karburator: |
viem ako funguje plavak len niektore karburatory primitivnejsieho razu maju ihlu napevno na plavaku (napr. stare jawy / cz a mozno niektore starsie skutre). ja tu vidim pliesok, ktory ohnut ide (rovnake plavaky mam u seba) a tym sa hladina nastavit da. je to ten kovovy nosik na plavaku do ktoreho sa vsuva ihla. |
heh jasne, ja som ti len chcel detailne popisat ako to tam vyzera no konkretne tento plavak nemam, mam tam tento typ ale pliesok tam nie je. cele je to plastove. tam nemam co ohnut. ihla ma akurat na druhej strane taku pruznu stopku, ale ta je tam asi preto aby to lepsie sedelo v tom plavaku. |
pruzna stopka je tam zrejme kvoli vibraciam. plavak zatlaci na gulicku, ta este trocha dovoli odtiect benzinu kym sa nenapruzi pruzinka a potom uz nepovoli ani kusok, ihla zostane zavreta aj ked plavak cca 1mm poskoci. |
Manual mam od toho ale len ako navod na pouzitie, co sa poruch tyka tak problemy su odkazane na odborny servis no a na youtube su aj videa ako karbes nastavit ale za hladinu v komore tam nie je nic a ani nikde na forach som nevycital. Podla mna to je nemenne v tomto karburatori, maximalne by to islo ovplyvnit velkostou ihly. Ja sa skusim este pohrat s nastavenim pilot screw, pred tym som menil tesnenie plavakovej komory, mozno tam bola nejaka minimalna netesnost a prisavanie. Teraz to je ok tak mozno by to chcelo trosku ubrat. Znie to mozno divne no nenapada ma uz nic lebo s plavakom sa nic nerobilo zaobchadzam s tym opatrne. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 208602 | Včera: 203164