Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zo strany kde je retaz je viac zjeta pneumatika,čim to moze byt?cestou alebo niečo z vidlicou? |
máš vyosené koleso. nastav presne šponovákmi. |
To som zabudol dopisat.šponovaky su presne na oboch stranach. |
Re: Martina34: sponovaky su presne podla rysiek? skontroluj to sublerou, tie sponovaky su na niektorych motorkach znacne nepresne, ak sa s tym toci hore dole. |
Re: Martina34: musis zacat driftovat aj doprava |
Skusim to zmerat šublerou .ok.predna pneu vyzera v pohode .no pozrem aj naňu...no jeden motorkar my hovoril ze to može byt aj cestou ,no neviem čo je natom pravdy. |
Tá motorka musela byť rozbitá, ale strašne. Ale väčší úspech je, že ju poskladali ako novú. |
To nikto nevie či bola padnutaa.hlavne že jazdiii |
nechápeme |
Prečo zodranú viacej pravú stanu? Keď v tej zátačke robím na ľavo dlhší oblúk, možno aj dvojnásobne oproti pravému klopeniu? /netýka sa tých, čo jazdia po stredovom bielom pruhu /. |
Je to uplne normalne. Kazdemu co som doteraz videl vratane mna sa derie viac lava strana. Zrejme je to tym, ze do lavej lepsie vidis a ides viac pod plynom. |
Hoši a pes je vykopanyyy, co som sa dozvedel odvas a od kamošov je to vtom že vatsina znas su pravaci a vsetko nam ide lepsie na lavuu stranu,napr ked sa korculujes tak vzdy sa naučis prekladat nohamy smerom v lavo .ked zabrzdiš biciglom zadriftuješ a deries pneu vlavo .skuste sa tiez zamysliet a pak nato dojdeme spoločne |
Martina 34 nič si z toho nerob, proste sa ti lepšie klopi do lava a hotovo ja to mam to iste dokonca aj na prednej len to tak nevidno, do lava sa mi ide lepšie jak do prava neviem čim to je ale je to tak, aspon u mna, a niekomu opačne |
Trochu som sa zlakol .skušal som vidlu či nemaa volu a nemaa,ložisko na oske je tiež pevne.ale uz vieme kde je problem ,skratka do lava nam to ide lepsie. |
No to už sú mi len teórie. |
Ak viacej klopím na ľavú stranu tak mám na ľavej strane menší poserpásik ako na pravej ale nie viacej zjazdený dezén. |
..ale iba v prípade, že vo výjazdoch z ľavej viac nepridávaš |
v ľavotočivej vidíš viac dopredu, skôr a viac otváraš plyn, naviac prejdeš väčšiu vzdialenosť (väčší polomer). |
Zrejme je to tym, ze do lavej lepsie vidis ... |
Som ľavák. Takže podľa teórie Martina34 guma sa mi "skockatie" opačne? Ale podľa Varana by sa mi to malo vyrovnať. To mi odľahlo! Guma sa mi zoderie rovnomerne. |
povedal by som, ze z dovodu jazdenia v pravom pruhu budeme vzdy vidiet lepsie v lavotocivej zakrute...(okrem pripadu ked vyhlad zacloni protismerna premavka). |
No napríklad . |
U ženinho skútra /BG400/ je vpredu zjazdené na ľavej strane - kruháče. |
Idem 100 km. |
Plazivec má pravdu, v dnešnej dobe treba rátať aj s kruháčmi, kde už do ľava klopím 3/4 zatáčania a do prava tak 1/4 zatáčania. |
pocuj egres, ty by si mohol davat navrh tem na diplomove prace, tu je vokol tolko veci co by bolo treba zodpovedne prepocitat, lebo je tu taky bordel ze az, a nikto to nevie podchytit sakra, seriozne vypoctom |
miros139: |
tak je to jasne kocka zle maze, kto by to bol povedal, myslim ze mnozstvo napadov by sa dalo predostriet a prepocitat, hlavne v spolupraci s 52 -54 vol., ci radsej kyseve a veseve? |
brazel: |
Zrazu píšeš "ale v tej istej zákrute" . No v tej istej áno . |
Tak vážne: |
Egres a este jeden fakt tam hra dost podstatnu ulohu a to je vykon, resp. krutiaci moment. Vsimol som si, ze u silnejsich motoriek sa to prejavuje viac ako u slabsich rovnako sa to viac prejavuje u maksich gum. Aj preto som dospel k nazoru, ze jednoducho do lava tomu viac nalozis. Iny dovod si neviem vysvetlit, ale ak nieto vie nech sa podeli rad sa poucim. |
tolan: |
Jejda kolko okolo toho to som založil teeemu no teraz sa dohodnite a odpovedzte my ako to vlastne je ,či to je bežne ze sa opotrebuje viac lava strana?? |
Ano je to uplne bezne a moze to byt preto lebo mas dojebanu motorku ale nemusi. |
Som lavak, mam skoliozu a pneu rovnako zjazdene, tak ja neviem, asi mam ortopedicku motorku |
Zaujímavá téma. Tiež sa podelím o skúsenosť :D... Upravené 1 krát. Naposledy upravil bolvua (12.08.2015 15:22) |
Minulý rok som prišiel z Francúzskych Álp a ľavá strana na zadnej gume totálne zodraná pravá normálny dezén .Je to o rýchlejších výjazdoch z ľavotočivých zákrut a samozrejme záleží na materiálu asfaltu.Niekto nemusí zodrať ,niekto ju zoderie skôr. |
Tiež mám takú skúsenosť. Tento rok po návrate z Alp ľavá strana zjazdená. Kolesá majú dobrú geometriu, idú pekne za sebou v jednej stope. Alpský asfalt je ostrý žulový na rozdiel od balkánskeho vápencového. Do ľavej zákruty sa ide vačším oblúkom, teda aj o trochu rýchlejšie a je vačšia aj odstredivá sila, tým aj opotrebenie . Pri zaťaženej moto je to asi normálne. Tak som si to zdovodnil. Ale iba neodborne amatérsky. Ale netrápi ma to, má 23t km. |
Tak to vyzerá ako keby pravé zákruty neexistovali alebo neviete klopiť do pravých. |
Re: egres2: čiastočne máš pravdu, u seba som si všimol, že pri klopení doprava mi to nejde prirodzene, ale musím mierne "tlačiť" na pilu. Ale faktom je aj to, že do pravotočivej je menej vidieť ako do ľavotočivej, takže za seba kvôli bezpečnosti idem štatisticky pomalšie do pravej, ako do ľavej. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Plazivec (13.08.2015 8:19) |
Zákruta, ktorá má polomer 250m /90 st. je rozdiel v dráhe obomi smermi 11 cm. |
A čo tak sklon vozovky? Upravené 1 krát. Naposledy upravil matko66 (13.08.2015 9:08) |
Re: egres2: Ano, pripúšťam aj vplyv hemisfér. Ale ak ideš po meste a odbočuješ vľavo, máš iný náklon, dáš viac plynu a ideš dlhšie v náklone. Odbočenie vpravo je diametrálne odlišné. Za ďalšie, nejde o lego, ale o to, že ak napríklad ide cesta lesom, tak doľava vidím ďalej ako doprava. Ale znovu podotýkam, že ja mám pneu zjazdené rovnomerne. |
typická žena. nevie sa rozhodnút, ktorú odbočku z kruháča zobrat.. tak tam krúúži, a krúúži.. a potom zakladá témy na MR |
no podla profilu hej. či čabajská klobáska v trenkách tvrdí niečo iné? |
To je nick mojej ženy ale čabajku mam rad |
To úplne smrteľne vážne nikoho nenapadlo že pri predbiehaní (a teda počas zrýchlovania) človek nakloní motorku vľavo a hlavne vďaka tomu je tá strana dezénu viac opotrebovaná ? Riešiť sklon vozovky, poveternostné podmienky a zákruty .. podradiť o dva stupne a potočiť pravé zápästie brrrm |
A potom vzlietne a vrati sa pred predchadzane vozidlo, to dava zmysel |
A ešte treba brať do úvahy aj politickú príslušnosť. |
hodne zavisi ci nosis nalavo ci napravo, kazde deko v gatiach mimo stredovu rovinu sa pocita... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123675 | Včera: 230156