Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Takže chcel by som renovovať peráka do čo najpôvodnejšieho stavu. Čiže žiadne repliky radsej len vyčistene aj ked trochu poškodené diely. Ale narazil som na poroblem že neviem akej farby ma byt základná farba a kde všade ma byt chrom a kde leštěný hliník, preto sa obraciam na toto fórum snat sa najde niekto kto mi poradí. |
..na tieto staré mašinky je veľmi dobre toto české fórum najdeš tam odpovede na všetky svoje otázky |
originalna farba je, az sa dobre pamatam dnes replikovatelna kombinaciou odtienov RAL3004 a RAL3005 v pomere *priblizne* 1:1 (bohuzial, kto vie, nechce povedat, kolko presne). |
Vďaka no dekle motora určite neboli leste čo sa týka brzd tak zadna je cela chrom a predna vsetko okrem dekla z celustami ten je z hliníka ale potrebujem vedieť zakladnu farbu a ta vrchna je vraj csn 8850 ale take dačo |
Chromovana ma byt aj pruzina sedadla, pruziny tandem sedadla aj s prislusnymi drobnostami okolo, hlavica tlmica riadenia a mozno aj spodok tohto zlozenia (ja som ho chromoval). Lesteny hlinik asi len na brzdovych bubnoch, zaslepkach riadidiel a zadnych tlmicovych rur atd. Tiez si nemyslim, ze by boky motora boli original lestene, ba ani o tych bubnoch nie som presvedceny. Linkovanie sa robilo zlatou farbou, niekto to vie aj od ruky, ale robi sa to oblepenim linkovej trasy tenuckymi paskami a normalne natret stetcekom. Farbu original...skus dat dotaz do fabriky, ak to tam uz vsetko nevytunelovali... Inak bude treba vybrat zo vzorkovnika nieco blizke originalu. |
Re: Mrahunec11: v tomto si nie som 100% isty, ale co viem, tak odtien CSN je sice ok, ale to ti dnes nikto asi nenamiesa, pretoze sa pouzivaju vzorkovniky RAL farieb a tam presna farba nepasuje, tak sa to takto miesa z dvoch RAL odtienov z ktorych jeden je krapatko svetlejsi a druhy krapatko tmavsi tak, ze sa dostanes takmer na nerozoznanie od povodnej farby. |
Žeby napríklad aj toto mohlo trochu pomôcť ? www.fitomoto.sk/-Jawa-Perak-250-historia.html |
Dakujem za váš čas a ako je to z chromovanim môžem dať pochromovať aj diely ktore maju v sebe jamky po korozii niekde som počul že to pekne vyplnia medou ako ju nanašaju a prebrusia ma z tym niekto skusenosť? |
nanasanie medzi je medzikrok pri chromovani AFAIK, aka hruba vrstva a ake velke doliky dokaze vyplnit, to neviem. ale v motorene mi tvrdili, ze dokazu zrenovovat lubovolne zhnitu nadrz, pokial nie je derava. |
Tak to som rad lebo rafiky a bubni mam dodubkane hrozne |
Re: Mrahunec11: Držím palce pri renovacii, a začni šetriť dukáty, lebo to sa nazbiera...môj spolugarážnik si zrenovoval javu 250 353, a všetky chrómy okrem kolies a výfukov ho vyšli cca 500€ +- takže prajem pevné nervy... |
Povedzme že si viem povybavovať po znamich a tak vela to určite nebude večšiu práce dokážem spraviť doma |
A co sa týka tej základnej chcem dat taku ako davali a podla mojej jawy je to oranžová o tom nema nikto info? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 104971 | Včera: 125891