Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj. |
chlapci si robili rozborky prevodoviek sami aj na "uchylnejsich" masinach. bude treba vypustit, vybrat motor, dat ho hore vanou a rozpolit v rovine kluky. potom uvidis, co povolilo. osobne to tipujem na vidlicku, len tazko povedat, ako maju cinania prevodovku zoskladanu, pri japonskom 6kvalte by v pripade zlyhania jednej vidlicky nefungovali 2 rychlosti. este pripadne mozu byt v tahu koliky na kolese, ktore zapriahaju 5kove sukolia do zaberu, to by smrdelo vymenou jedneho, alebo oboch sukoli. |
No problem je ten, že si na to nikdo z nás netrúfa. Iné je naštelovať ventily, vyčistiť karbce a podobné hovadiny okolo, ale rozťať motor napoly je iná káva. Neviem na čo si dať pozor pri rozoberaní a cvičný motor nemáme. |
- ja som mal z prveho polenia motora ties hrozu, a zvladol som to |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 59789 | Včera: 238970