Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Vie niekto z vas poradit ako postupovat pri nastavovani podovzku resp tlmicov na moto? Meria sa tatm previs pri ztazenej volne polozenej a zdvyhnutej moto a pocita sa tam max odchylka a az nasledne sa steluju korektory tlmica.... hmm? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tombiker (16.06.2015 23:35) |
www.countrycross.sk/clanky/774-ako-na-to-technika-pruze... |
Zacina to nastudovanim spravnej terminologie a zakladnych funkcii. Potom kopec teorie, skusania a porovnavania a ladenia.... a a a |
alebo aj s pohyblivymi obrazkami priamo od majstra tesara: [ |
Budem vdacny ak mi to prelozite do slovenciny a vysvetlite ako pri tom postupovat. Nenastavujem odpruzenie na crosse ako je vo vrchnom linku pekne rozpisane ale na klasickej cestnej motorke. |
To na co sa pytas, je len nastavenie (predpatia) pruziny, nie samotnych tlmicov. |
Ak máš tripla, tak daj sériové nastavenie, to by malo byť v pohode na naše cesty . Nájdeš ho v servis manual, napríklad na motorkari.cz |
tu je nastavenie podla manualu: Pozri obrázok |
a zadne ma nastavenie taketo: Pozri obrázok |
Jednotlive nastavenia tlmenia a odskosku mam a poznam ale aj tak dakujem. Mne sa jedna o nastavenie predpetia pruzin voci vahe predok zadok a az potom mozem stelovat samotne prietoky oleja. Presne ako je na tom videu. Potrebujem hodnoty medzi jednotlivymi meraniami ktore treba dodrzat teda max a min rozmedzie. Ktore je ine na okruh a aj na ulicu aj na teren. |
www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=50775 |
prva chyba to je riesit podla manualu. druha vec je ze na kazdy povrch a kazde jazdenie sa podvozok nastavuje inak. |
Zaklad je nastavit pruzenie na vahu. Potom si uz doladim jednotlive dumpingy podla tabuliek ohlins. Nejedna sa o triumph ale kawu ktora ma dokupene ohlins tlmice. Potrebujeme to na bezne jazdenie. Jzdec ma 122kg a predok sa mu dost ponara. Teda aj zadok. Preto zaciname odpruzenim. |
Tombiker, s jazdcom a bez jazdca. 25-30mm na drahu a 30-35mm na cesty. |
tombiker-ides na to moc vedecky, skus na zaciatok predne aj zadnu pruzinu dat na najmakksie, zniz utlm pri stlacani aj odskoku na minimum, a postupne zvysuj pri jazde, , maju do toho co povedat aj pneumatiky,jazdny styl, myslim ze spravne hodnoty najdete iba skusanim. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 147763 | Včera: 146698