Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMotor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
16.06.2015 15:39

Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

Caute,
mam taky problem na motorke (hornet cb600f 2007), ze ked idem napr. cez dedinu stale na rovnakom plyne, tak citim ako motorka jemne pridava a ubera. Skusal som to na dvojke pri cca 6000 otackach, ci sa mi to nezda a fakt to robi, ide tak divne akoby som trosicku uberal a pridaval plyn.

Vymenil som sviecky, neprestalo to. Vymenil som palivove cerpadlo za stare, s ktorym som mal iny problem pred tym, stale to robi. K tomu cerpadlu - robilo to ze pri plnom plyne par tisic otacok pred obmedzovacom uz nestihalo dodavat benzin, tak motorka citelne prestala zrychlovat. Chyba bola asi v takej nadrzke ktora je za cerpadlom (taky biely plast), bol tam riadny bordel. Teraz som vymenil iba motorcek-cerpadlo, a ide vo vsetkych otackach dobre, teda stiha dodavat benzin ale ked to nezrychlujem ani nespomalujem tak stale tak trochu trha. Skusal som ho aj tak ze som odcerpaval benzin z nadrze a zda sa mi ze ide pekne rovnomerne.

Mam tam full vyfukovy system leo vince titanum, odpojil som power commander ci neblbne, ale akurat motor lepsie bezi na volnobehu-rozmyslam ze to necham tak kym nepojdem s motorkou na brzdu. ale to trhanie zacalo robit az potom co som nove zvody,vyfuk,vzduch filter a pow. comm. nejaky cas mal.

Prejavuje sa to aj tak, ked motorku zo studena nastartujem a odchadzam na jednotke tak par sekund motor akoby sa dusil a potom stale pri rovnakom pootoceni plynu zacne uz zrychlovat, ide normalne. ALe toto mi robilo aj pred tym ako zacalo robit to o com pisem hore, nejako som to neriesil.

Velmi zriedkavo sa stane ze po nastartovani klesnu otacky na okolo 1k a motorka ide zdochnut. trochu opatrne pridam a uz je to ok - toto mohol sposobovat tiez power com. Teraz je odpojeny tak uvidim ci to este urobi.

Nedavno som sa vytrtkal pri jazde na zadnom na letisku >:-) ale som si na 99,99% isty ze to robila uz par dni pred tym.

Meral som TPS senzor - vyzera byt ok. Po jeho odpojeni sa motorka isla zadusit po pridani plynu.

Bol som to este skusit vytocit na neutrale, tiez tak kolisu otacky a sem tam sa mi zda ze aj akoby zabliklo svetlo - meral som baterku, ma 12.5V - idem ju dat hned nabit (pise na nej pod ze 12.4V treba dobit), pri nastartovani som na nej nameral od 13V na volnobeznch po 14.4V ci tak nejako cca od 6k hore.

To trhanie mi pripomina to akoby dochadzal benzin, nenapada ma nic ako otestovat to cerpadlo normalne zapojene ci stale dodava, alebo ci maju vstrekovace stale dost benzinu.

Nejake napady co to moze byt, co a ako otestovat?

Dakujem

este doplnenie, pri plnom plyne tiez zrychluje plynule.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Michal27 (16.06.2015 15:41)


16.06.2015 15:48

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

ventYl
 Kávičkár 

to kolisanie otacok je take plynule stylom, ze chvilu to pomalicky znizuje tocky, potom zasa pomaly pridava, ako keby si krutil rukovatou plynu? alebo je to take, ze ide ide plynulo a potom skubne ako keby dosiel benzin? lebo hore pises o jednom a dole o druhom, tak neviem.

v prvom pripade by som siel po TPS / lambade (ktoru asi nemas) a power commanderi, resp. jeho vystupoch. v druhom bud po zapalovani, alebo vstrekovani.


16.06.2015 16:26

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

teplak
 Edvenčr 

Ikona

Ja som mal taky pocit pri jazde ak som mal nerovnomerne vytahanu retaz. Po vymene retazoveho kitu to prestalo.


16.06.2015 16:28

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

Hodim tu video. co som tocil v garazi. Potom ked skoncim s robotou tak sa mozno pojdem previest s kamerou, tam by to malo byt vidno pekne. aj ked s ami zda ze ked som vybral PC tak to robi menej.

TPS som meral, ukazoval asi 0.5V pri zatvorenom plyne az do 4.5V pri otvorenom.

lambdu tam mam, ako zistim ci jej nieco je? nastartujem a odpojim pocas behu motora?

power com. som kompletne odpojil, stale to robi.

pocas normalnej jazdy - skor to je take ze pomaly otacky pridava, potom pomaly ubera

ked odchadzam z domu, teda motor este nie je nahriaty - to skubnutie


16.06.2015 16:30

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

Re: teplak: ja aj pocujem zmenu zvuku motora, ze sa dostava do bodu kedy zacina palba do vyfuku - to je ked dam trosicku plynu, ze motor zabera ale nie dostatocne aby motorka nespomalovala. to by asi pri retazi nerobilo?


16.06.2015 16:52

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

asi od 10. sekundy


Video: youtu.be/8NMOE8aG_xA


16.06.2015 17:16

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

bolvua
 Jogurťák 

Ikona

zasratá škrtiaca klapka si myslím... ;-)


16.06.2015 18:06

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

tym ze drzim plyn v jednej polohe by aj klapka mala byt v jednej polohe nie? teda sa nehybe a aj keby bola zasrata tak by to nemalo mat vplyv alebo ano?

ale aj tak to pojdem skontrolovat.


16.06.2015 20:50

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

Inak dlho som hladal servisny manual pre horneta 2007+, mal som iba taliansky. Az nedavno som ho nasiel na jednom anglickom webe, kde pisali ze ho nasli na polskom webe :D da sa stiahnut tu:
mega.co.nz/#!GV9mgRwZ!Luki1nS4tPWsqLRGtzAdQkMomimRtnWrJ...


17.06.2015 9:25

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

bolvua
 Jogurťák 

Ikona

Áno mala by byť v jednej polohe. Ale keď tam máš nánosy, tak nejde dostatok vzduchu do motora. Následne ju elektronika pootvorí trošku viac a keď už má dosť tak zas uberie. Tým klesnú otáčky a zas dostane príkaz na viac vzduchu. Takže je možné že to bude klapka. Alebo ešte môže byť chybná nejaká el. súčiastka.. Napríklad potenciometer na klapke.


17.06.2015 11:25

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Bolvua si si istý, že tento hornet má elektronicky ovládanú škrtiacu klapku?
Aby elektronika mohla pridávať a uberať = natáčať škrtiacu klapku?

Myslím si, že dochádza k zmene dlžky vstrekovacieho impulzu kvôli tomu, že lambda hlási veľký alebo "malý" prebytok vzduchu.
Ako možné príčiny ma napadajú : chorá lambda - skús odpojiť, falošný vzduch vo výfuku,
(Lebo pri zrýchľovaní ideš podľa mapy a pri stabilnom režime podľa lambdy) špinavé trysky, motorček voľnobežného vzduchu - ak to má, u niektorých motorov má vplyv aj čistota klapiek alebo synchronizácia, adaptačné dáta ktoré vznikli prevádzkou a možno aj "tuningom". Tie by to chcelo určite vyresetovať.
Toto sú len moje pivno-mliečne dohady. Bolo by dobré keby zareagoval niekto kto s tým aj robí, no žiaľ takí ludia nie sú moc ochotní o tom hovoriť.


17.06.2015 12:15

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

ventYl
 Kávičkár 

asi by som to riesil tak, ako pri aute. ma to vstrekovacku, tak to musi mat aj diagnosticku zasuvku. vycitat chybove kody a popripade ak to vie, tak popozerat blok meranych hodnot, kde mozno bude vidiet lietat nejake cisla, ktore by lietat nemali (napriklad uhol otvorenia sktriacich klapiek, ak to ma 2 pary klapiek, alebo drive by wire).


17.06.2015 16:57

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

bolvua
 Jogurťák 

Ikona

Tak TPS už má myslím snáď každá moto s priamym vstrekovaním.
(Snímač polohy škrtící klapky, který udává řídící jednotce aktuální zatížení motoru)


17.06.2015 21:10

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

dnes som bol po brzdovu packu, asi 25km, cestou tam mi to nerobilo a cestou naspat iba slabo.

moze to byt tym falosnym vzduchom vo vyfuku, pretoze mi prefukuje okolo praveho zvodu, co som este nevyriesil, lebo neviem ake tesnenie tam dat. Daval som pastu na vyfuky aj tekuty kov a vsetko to vytrieskalo von asi po 200-300km. Poslem fotku

Pozri obrázok

Nejake napady co tam dat a co bude drzat viac ako par 100km?

skrtiaca klapka je ovladana plynovym lankom. vcera som chcel rozobrat airbox a pozriet na klapku, dal som dolu vsetky sruby, uz mi to takmer islo a potom som nasiel jednu srubu hned pod ramom (ram ide stredom motorky, nad motorom a airboxom), ktora este jedina drzala a ku ktorej som sa nemal sancu dostat. myslel som ze sa dopicham tym srubovakom. Keby som to chcel rozobrat tak musim cely airbox vybrat, nestaci ho rozobrat. tak to skusim niekedy neskor ked budem mat viac casu a ked dovtedy nezistim pricinu.

TPS tam je - ten som meral a je ok. TPS meria to ako sa plynom natoci skrtiaca klapka.

Dôvod úpravy: ten zvod je taky odkedy som to kupil, co je par mesiacov a vtedy to nerobilo, ale mohlo sa to nejako porusat. ale s tym falosnym vzduchom by to sedelo, lebo ked som isiel domov a trosku to trhalo tak fukalo oproti mne a isto mi nejaky vzduch fuklo do tej strbinky :-D

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Michal27 (17.06.2015 21:15)


17.06.2015 22:42

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Bolvua TPS je snímač a nie akčný člen ktorý by mohol robiť to čo si popisoval nasledovne :
Následne ju elektronika pootvorí trošku viac a keď už má dosť tak zas uberie.
Michal pripchaj výfuk nemalo by Ti nikde fučať, prípadne ho čiastočne priškrť a skús sa previesť čo to bude robiť.


18.06.2015 8:20

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

ventYl
 Kávičkár 

Re: bolvua: myslim, ze seriove motorky s priamym vstrekovanim zratas na prstoch jedneho bezprsteho kypta :-) (odpoved: 0) Technologia je tak trocha draha, komplikovana a nespolahliva, aby sa do motoriek masovo pchala. Sucasne predpisy MotoGP ani moc neumoznuju jej vyvoj. Valna vacsina dnesnych motoriek ma viacbodove nizkotlake nepriame vstrekovanie paliva.

Re: Michal27: primarne skrtiace klapky byvaju ovladane priamo lankom skoro vzdy, ale niektore motorky (medzi ktore by teoreticky mohol patrit aj hornet) mavaju druhu sadu klapiek, ktora funguje podobne ako supatko v CV karburatoroch. tie byvaju ovladane servom. Ale ked si sa unuval nam prezradit aj to, ze mas netesne zvody, tak moc nie je co riesit. Netesnost zvodov si vyries a dovtedy sa tou zavadou nezaoberaj, pretoze by to bolo mrhanie casom a energiou. Zatesnit to zatesni tym, co tam patri, zrejme sa so zvodmi niekto hral a vybral odtial nejaky kovovy tesniaci kruzok (ktory na takych miestach obvykle byva).


18.06.2015 10:33

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Toman
 Skútrista 

Ikona

V: a Royal Enfield Taurus Diesel? - to je jeden s priamim vstrekovacom :-)


18.06.2015 13:52

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

ventYl, nemyslel som ze by to mohlo byt tym zvodom, lebo som ich daval pred zimou, a sice som na tom tak na striedacku netesnom - co som to skusal utesnit - nieco najazdil, nevsimol som si to trhanie. cez vikend to rozoberiem a dufam vymyslim nieco ako to utesnit aby drzalo.


18.06.2015 21:38

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

ventYl
 Kávičkár 

Re: Toman: ok, ak sa bavime o tych par exotoch dizloch, tak este treba spomenut aj track T800, ten ma tiez trojvalcovy dizel.

Re: Michal27: aj u aut vzdy, ked je na vstrekovacke netesnost na vyfuku od zvodov po katalyzator, je problem so zmesou. mozno sa tym chybajucim prvkom netesnost teraz zvacsila natolko, ze si to uz prisava take mnozstvo vzduchu, ze je RJ uplne osprostena.


26.06.2015 1:01

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

ventYl, to som nevedel, uz viem. dik za info

neozval som sa, ale mam tolko roboty ze pomaly nespim :-}

v nedelu som to zatesnil, v pondelok nabehal asi 230km a myslim ze to bolo OK. aj ked to tesnenie mi zase oddrbkalo. dam asi vyrobit tu hlinikovu obruc na zvode, ktora ma velmi velky vnutorny priemer a tak je tam vola medzi zvodom a tou obrucou. potom to snad bude ok.

dakujem za rady


02.07.2015 21:47

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

Tak nakoniec mi kamarat na sustruhu urobil novu tu cast, do ktorej sa nasuva zvod a ktora sa dotyka motora. uz to tesni jak ma, ale ostal mi tam taky cvakavy zvuk, ktory som myslel ze vychadza z tej netesnosti. su to asi vstrekovace, lebo to cvaka len ked pridam a ked otacky padaju tak nie. to trhanie mi uz dlhsie nerobilo - odkedy som pisal naposledy, ale dnes zase zacalo :-(((((( mozno by som skusil precistit tie vstrekovace nejakym aditivom, alebo aj odmontovat a tak, len neviem nakolko je to narocne


22.07.2015 12:31

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

tak som zistil, ze po nastartovani mi neide lavy valec. vtedy su otacky dost nizke a motorka akoby isla skapat, ale neskape a po par sekundach sa chyti aj lavy valec. neviem ci sa mi zda, ale aj ked chyti tak lavy zvod ma nizsiu teplotu ako ostatne 3. aj zvuk je taky divny. ale niekedy ked jazdim tak je zvuk OK.

dal som tam aditivum na cistenie benzinu, malo by to ist do cca 40litrov, uz som spalil cca 15, zatial nepomohlo. vcera som trochu cez lavy vstrekovac prehnal ciste aditivum bez benzinu, aj som videl ako vstrekuje, zdalo sa mi to OK ale neporovnal som to s inym vstrekovacom ked som to uz mal rozobrate...

mozem nejako otestovat zapalovanie? napr. ked vymenim konektory fajok na 1. a 4. valci?


22.07.2015 14:02

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

ventYl
 Kávičkár 

zapalovanie spolahlivo otestujes len osciloskopom (viem o tom svoje, mam B4rku na ktorej odchadzaju CDI-cka jak na beziacom pase), vsetko ostatne je len hadanie. vymenou fajky diagnostikujes iba od fajky dole (ale napr. ti to neriesi zlyhavajuci koncovy stupen v ECU ani zavadu v kabelazi).

divny je zvuk coho? motora, alebo vyfuku? ak motor ide na 3 valce, bude mat nepravidelny a trocha prdkavy zvuk, ak zacne aj duniet vyfuk hlbsim tonom, dohorieva ti palivo v rozpalenom vyfuku (tu ale YMMV, zalezi od toho, ci este/uz mas katalyzator).

vstrekovace by si nejako relevantne otestoval porovnanim spray patternu (pozriet sa, ci viac vstrekovacov rozprasuje rovnako, alebo len ustiavaju) a porovnanim objemu paliva nastriekaneho za nejaky cas (za rovnakych podmienok, t.j. rovnaky tlak v raili, ...).


22.07.2015 17:42

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

mam tam 2 cievky, jedna pre 1 a 4 valec a druha pre 2 a 3. jedna cievka ma 2 vstupy 2 vystupy. pozeram schemu a jeden vstup je napajanie a druhy je riadenie z RJ. takze ak by bola chyba v RJ tak by nesiel ani 4. valec. ak teda RJ dava pokyn na zapalenie. takze ak by som vymenil tie vystupy z cievky tak by som otestoval ten vystup, ci ide dobre a potom vymenou fajok aj fajky. len tie vystupy neviem ci mozem vymenit, ak sa zapaluju sviecky v 1 a 4 valci stale naraz tak mozem, ak nie tak nie. ale jak som pisal do cievky ide iba jeden vstup, takze zapaluju stale obe naraz??? ci ako to funguje?

katalyzator mam. divny je zvuk vyfuku, neryci jak normalne ale ma taky hlbsi zvuk, jak triumph :-) ale nie stale. aj ked ma taky zly zvuk tak nemam pocit ze by motor isiel nejako nepravidelne.

taku masinu na testovanie vstrekovacov som videl na videu na YT, doma to nemam..... ale vedel by som vyrobit, ale to by zas trvalo.

a vyzera to tak ze ten lavy valec po starte nabehne normalne ak je motor zohriaty, ale zase niekedy aj ked je motor teply tak ma divny zvuk............


22.07.2015 20:39

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

ventYl
 Kávičkár 

ak mas 2 cievky, mas wasted spark system, cize vonkajsie a vnutorne valce palia vzdy naraz (1+4, 2+3). valec potom pali raz pri kompresnom zdvihu a raz do vyfuku (odtial to wasted spark, iskra sa "premrha" do vyfuku). niektore motorky maju 4 cievky priamo vo fajfkach a nevedel som ako je to u teba.

v takom pripade je mozne, ze mas fakt nejaky problem s fajfkou (trebars, ak si s tym vela laboroval, mozes mat len povytiahnuty kabel z fajfky, su tam vo vacsine pripadov iba naskrutkovane na "samorezke").

skor skus vymontovat sviecku a pozri sa, ci nema popraskany izolator, ked si mal blbu zmes na tom valci, je mozne, ze od chudobnej zmesi sviecka dostala na prdel, popraskal izolator a teraz robi debiliny. kolko km tie sviecky za sebou maju?

no ten hlbsi zvuk by som u nekatalyzatorovej motorky tipoval na dohorievanie paliva vo vyfuku, ako sa to prejavuje u katalyzatorovej, to som este nepocul, ale mohlo by to byt podobne.


22.07.2015 21:05

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

sviecky som menil skoro hned po tom ako to zacalo robit, aj som dal teraz staru do laveho valca a furt to robi. stare mali cca 25k - interval je 24k.

zajtra lepsie pozriem na tu fajku, prehodim ich na cievke a skusim so studenym motorom nastartovat. ked teraz bude blbnut pravy valec tak to bude v tom.

ak by som odpojil fajku, dal do nej inu sviecku a tak nastartoval? uvidel by som ci dava a ako dava iskru


23.07.2015 9:34

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

ventYl
 Kávičkár 

je jedno, kolko maju sviecky nabehane, ak ma motor problem alebo je divne zostelovany, moze ti sviecku zjest za velmi kratky cas (ja mam rekord asi 50km). ak to ale s inou svieckou nejde, problem tam teraz nehladaj.

ak by si vybral sviecku von, uvidel by si iskru, ale to nic neznamena. mne davala mimo valca iskru aj inac uplne mrtva cievka na ktoru siel motor na 2 valce. veeelmi trenovane oko by mozno spoznalo rozdiel vo farbe a jase iskry, pripadne napr. suzuki v starych manualoch uvadza, ze zapalovanie je ok, pokial vie hodit iskru medzi dvoma klincami na vzdialenost 8mm (kompenzacia za tlaky v spalovaku). spoznas tym akurat tak extremne pripady, ked iskra nejde vobec (mekhalt sviecka / prepaleny vodic vo fajfke, ulomena texa, zalomeny kabel, etc.), ale to by sa podla mna valec nechytil po zohriati.

k tomu mala poznamka, netoc motor s odpojenymi VN kablami od zapalovania. energia naakumulovana v cievkach nema kam ist a moze zvlast u starsich cievok sposobit, ze ti prerazi izolaciu. bud vytiahni primarne napajanie cievok, alebo napoj sviecku a priloz ju o motor.


23.07.2015 12:28

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

tak tie konektory sa nedaju vymenit kvoli roznej hlbke do akej sa zasuvaju do cievky. este by som mohol vymenit komplet cievky s fajkami, ale je na nich trochu ine cislo. mohli by byt rozdielne? alebo iba rozdielny uchyt kvoli tomu ze jedna je z jednej druha z druhej strany?

mohol by to byt taky extrem zlej zmesi ze znici sviecky aj pri striekacke s lambdou? este by som mohol kupit nove sviecky a nahodit.

spravil som dnes aj video

Video: www.youtube.com/watch?v=Y1BdDNRHCQA

este ma napadlo startnut studeny motor, trochu pockat a kym pojde na 3 valce tak vypnut a pozriet sviecku ci bude vobec od benzinu? inak uz neviem, asi to hodim do servisu a pojdem makat nech to mam z coho zacvakat :-D


28.08.2015 16:40

Re: Motor jemne ubera/pridava pod rovnakym plynom

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

vymenil som vstrekovace, motorka uz ide ako ma. startuje v pohode, volnobeh je pravidelny a reakcia na plyn super. mal som najprv vstrekovace z 25kw verzie, ale tie su rozdielne, takze som musel pozhanat z nezablokovanej motorky.

jeden problem este ostal, a to s tym rozjazdom (myslim ze len) za studena, ked ide na rovnakom plyne chvilu slabsie a potom sa zrazu rozbehne a pritom s plynom nehybem. vstrekovace by to nemali byt,tiez sa mi sem tam zda ze po starte vybehnu otacky az velmi vysoko, na cca 2,5-3k. tak uvidim na co zase pridem...

Dôvod úpravy: dufam ze do zimy ju uz rozoberat nebudem, cez zimu sa v tom mozno povrtam zase :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Michal27 (28.08.2015 16:42)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 226169 | Včera: 117010