Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím chcel by som sa spýtať či už niekto upravoval výkon na jawe 350/638 znížením hlavy. Poprípade či to vydržali ojnice . A ak nie chcel by som sa spýtať aké ešte iné možnosti sú na zvýšenie výkonu. Ďakujem pekne . |
Jedna super možnosť tu je, zahodiť to do škarpy a kúpiť si motorku. |
presne. dnes za 300e zozenies hociaku 350tku alebo 600vku japonca s 2x vyssim vykonom a to nespominam podvozok a vahu |
súhlasil by som s vami, pokým by som takého japonca 600 ešte nemal ( Suzuki DR 600) za jazdy mi zlomilo ventyl a poviem vám nebola to sranda.A preto by som japonca staršieho ako 2000 rok výroby už nechcel. A tak sa pýtam či niekto nevie ako zvýšiť výkon na Jawku, zlatý 2 takt |
A už si jazdil na tej 350ke? Čo si ja pamätám, tak to neťahá, nebrzdí, v zákrute sa to vlní jak had a rýpať sa v tom treba furt. |
Pozri obrázok hodili sme to do kostry z tej DRy a v terene na 1 nepozná prekážku akurát že by som aj niečo take čo má odpich dobrý lebo policajti sa u nás nejako často prevážajú |
plazivec ti hned v prvom príspevku dal naj radu. to sa ti neoplatí v tom vrtat. kúp si silnejšiu motorku.. |
Re: ChesterTT: Keby si si pozrel profil videl by si že "silnejšiu motorku" som mal a či veríš či nie vo veľkom blate prejdem viac na Jawe 350 ako som prešiel na Suzuki DR 600 |
Plazivec |
pedros> to ze ti zlomilo ventil je bud nahoda alebo chyba predchadzajuceho majitela. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (06.06.2015 19:12) |
Re: pedrosss7: |
www.motoservispetra.sk/?galeria&nazov=prevrtanie%20jawy... Upravené 1 krát. Naposledy upravil matasek (06.06.2015 20:15) |
Re: joscu:Moj zlaty, ja som na jawkach jazdil este ked ty si nebol ani naplanovany. Od 50ccm do 350 ccm co bol vrchol ceskoslovenskej socialistickej produkcie. A aj ked by niekto mohol ocakavat odo mna nejaku nostalgiu, tak ani nahodou. Jednoducho je to u mna kus srotu, ktory nestoji ani za historicku renovaciu, lebo to nema absolutne ziadnu technicku vypovednu hodnotu. |
plazivec |
Pozri Joscu. Neviem ci Ti nestaci vykon tej 638cky, ale podla mna by si mal naozaj kaslat na zvysovanie vykonu toho motora, pokial chces mat z toho spolahlivy stroj, a nechces sa v tom stale vrtat. Pokial mas malo vykonu,skus radsej mensie koliecko v predu,alebo vecsiu rozetu vzadu. Ked budes znizovat hlavu,alebo vrtat na vecsi objem,odsere si to vzdy kluka,ktora ma dost co robit aj pri tomto objeme. Zas cim vyssi vykon,tym musis viac chladit, a to v terene asi nieje take jednoduche. |
chladenie je nahrane aj v origo prevedeni. |
Svojho casu som mal jawu 350 ale 634, na nej som snizoval hlavu 1,5mm, ale museli sa potom upravovat aj piesty (antidetonacna sterbina). Robil som aj kanaly a aj vyfuky sa upravovali, ale vela som z toho nedostal vykonovo. Musis si uvedomit ze motor bol vo vyvoji pocas a po skonceni II.S.V. len sa zmenili niektoré veci. |
Re: joscu: Spatny priklad, karol1 je mechos, co ma zavedenu dielnu a ten sa s tym moze z dlhej chvile /keby mal/ vyhrat kolko len chce. Niekde na motorkari.cz som neni davno cital podobnu temu, a jawaci mu vysvetlili, ze to nema absolutne vyznam, lebo do toho narves kopec prachov a vysledok za to nestoji. Ked uz tak zarputile na tom trvas, obrat sa tam, je tam kopa zarytych jawakov, urcite ti poradia, alebo ta odhovoria pomocou kalkulacky. |
plazivec |
Tych Jaw som mal celkom dost na to, aby som vedel, co je to za balšáju ťéchniku. S 350 som sa uz dlho nakoniec ani neotravoval, po prvych problemoch so zapalovanim isla prec. Vlastne to bola brachova masina. Ale poviem tak, na Jawe neni co obhajovat. Je to zastarala konstrukcia, nespolahliva a ani nostalgia a spomienky ma nedonutia vyslovit sa v jej prospech. Nemam problem na tom cokolvek opravit, ale vrtat sa v tom ustavicne uz pre mna neni, zacali ma bavit 4takty. |
plazivec |
Jawa ja fajn nenáročná,jednoduchá, pohodová a lacná motorka ak si to vieš aj udržovať,do motora radšej nezasahovať a v pohode jazdíš |
nevymyslaj somariny,predaj,a kup si hocico ine ,za 1000e uz kupis normalnu moto.ak sa aj vyhras s motorom ze ako tak pojde lepsie,zase nic nevydrzi,dalej brzdy,a hlavne ram by zniesol o 10 koni menej,nie viac.viem o com hovorim,ten ram si zije vlastny zivot,v zakrutach si robi Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (02.07.2015 0:09) |
Zvyšovanie výkonu nemá význam, motor má svoje limity, každá úprava Ťa bude stáť veľa námahy a prostriedkov. Istého času TK MOTO predávali kity na zvyšovanie výkonu, ktoré mali overené a potvrdené brzdou. Skôr ako zvyšovaniu výkonu by som sa venoval úprave podvozku, uloženiu kyvky a podobné, to v reálnom živote pocítiš viac ako obrovský nárast výkonu o 0,000nič po ktorom ti Jawa bude šľpať asi ako po dobrej rannej stolici. |
vape vie jazdit bez baterie, pokial nie je v obvode zapojene chcipacie relatko (volitelna sucast) ale sa trebars spravi chcipacie tlacitko. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 49296 | Včera: 188297