Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, chcel by som sa spýtať, či máte niekto skúsenosti s jazdou na alkohol. Konkrétna motorka je Jawa 350/638. Počul som, že jazda naň zvyšuje výkon. Vopred ďakujem za odpovede. |
To sice ano, ale len na chvilku potom sa motor moc ozere a dost pravdepodobne bude grcat suciastky |
- na alkohol (lieh) nie, ale na pretekari jazdia na metanol, (da sa bezne kupit, 1L cca 3E) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (24.05.2015 14:20) |
Zbehni do modelarstva,kup si nitrometan, daj do benzinu 20 percent a prilis nepridavaj. |
Bezne lejem do svojej 350/632 Whisky Grants alebo Johnyho Walkera ale ten mi podpaluje ventily. Ide ako satan. Prevodovy olej pp90 riedim Alpskym rumom alebo Strohom 1:1. Na znizenie dymivosti pridavam do nadrze pol deco borovicky. |
pedro - na metanol jazdili ci jazdia plochodrazne stvortakty, z dovodu ze pri pouziti tohto paliva sa da ist ovela vyssie s kompresnym pomerom a zmykat tak z 500ccm jednovalca aj cez 80koni, benzin by taky kompresny pomer nezvladol, cca 16:1, resp. by bolot treba neporovnatelne nakladnejsie upravy spalovacieho priestoru, trysky su ovela vacsie , spotreba je vysoka, uvaz sam ci je to pre teba to co chces....vykon motora sa nezvysuje iba naliatim zazracneho paliva, tvoja jawa by bez uprav pravdepodobne ani nenastartovala..jedina prednost toho metanolu voci benzinu je vacsia antidetonacna odolnost, myslim ze aj vyhrevnost ma nizsiu...a hlavne iny zmiesavaci pomer ako benzin, preto tie vacsie trysky |
toto jedine, keby na tom robíš diplomovku. inač hociako tuningovat jawy a im podobné stroje sú len vyhodené peniaze a čas. |
Re: ChesterTT: ak ma byt cielom len a jedine zvysenie vykonu, tak suhlasim, inac nie. ak zoberes motorkarske "cesta je ciel" a pretavis ho do garazoveho "podstatou upravy je jej samotne vykonanie", tak to zmysel ma. preco? pre dobry pocit |
Musím reagovat na ventyla, má recht, ja som sa akurátne pustil do prastarého minibajku po deckách, chcem ho zrenovovat a darovat krsnátku. Náklady zatial niekde medzi 50-60e, takže to už prekračuje rámec bežného narodeninového daru a ešte niečo bude treba, nehádže iskru, ale jak povedal ventyl, cesta je ciel, ked sa prvý raz rozvrndží, tak ten pocit je na nezaplatenie. |
Re: Plazivec: ale inačé je jazdit na patokový domapálený jablkový chlast, ktorý nikomu nechutí, lebo nemáš keke na benzín a iné je vymýšlat čo od dobroty. na zvyšovanie výkonu nech kukajú závodníci, alebo takí, ktorí sa nemajú strojom kam posunút (napr niekto s litrovým SS, supermotom a tak) ale vždy ked vie trh ponúknut silnejšiu alternatívu, tak treba kukat tam. 600ccm SS na 1000ccm SS a podobne. |
A včera Indianapolis 500 , tiež jazdia na alkohol ... a kurva rýchlo , najvyššia dosiahnutá rýchlosť 379 km/hod , rekordné kolo s priemernou rýchlosťou 364,78 km/hod !!! |
Re: brazel: to je to, kde jazdia len do kolečka jak škrečky v kolotoči? |
ChesterTT , áno , to je tam , "kde jazdia len do kolečka jak škrečky v kolotoči" , nalepený čumákom na monopost pred ním , rýchlosťou 100 metrov za sekundu (čítaj čísla hore) a kde závod meria 805 kilometrov , čo sú takmer tri Veľké ceny F1 . |
Pokial viem tak sa i do trabantov a zigulakov lialo kadeco a isiel ale otazka je ako dlho vydrzal. U mna je to tak cim viac alkoholu tym idem pomalsie niekedy az na kolena |
Tiez to mam ako Palinque .Cim viac alkoholu tym to ide lepsie ale len do urciteho momentu potom zacne vyskakovat v ECU vela chyb a nakoniec ju celu vyskratuje.Jedina zachrana je volat odtahovku |
Máte rozhasené karburátory. |
brazel |
joscu , nemáš absolútne ani len šajnu , ani len trolilinku tušenia , o čom vlastne píšeš . |
brazel |
Dam ti tajny tip :D |
je to zvláštny pocit sledovať , ako niekto objavuje "novinku" , čo ja som už aj dávno stihol zabudnúť. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 94777 | Včera: 169039