Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim vsetkych bikerov,viem ze tato tema sa tu uz viackrat rozoberala ale nikdy som v starsich diskusiach nenasiel presne vysvetlenie mojho problemu...mam Kawu zx9r r.v.2000.so vsetkym som maximalne spokojny,len neskutocne ma laka dat tam ladak ale len kvoli lepsiemu zvuku...nemam zaujem o nejake zvysenie vykonu a podobne ale vazne mi ide len o zvuk...no a problem je v tom ze ak dam namiesto serioveho ladeny bude potrebny i nejaky zasah do motora resp.naladit alebo prisposobit karbce??nemam ani v plane dat tam KN-filter lebo uz raz som ho mal vtedy este na GS-500 -vke a strasne to dusilo motor proste vobec nesla do otaciek tak som tam musel dat naspat povodny...lenze to je filter teda sanie tam je to jasne ze ked ide viac vzduchu je treba dat aj viac stavy preto ju dusilo ale pri vyfuku by to nemalo robit sarapatu ci??za kazdu odpved vopred dakujem...majta sa... |
Nemusis nic robit, len premontuj vyfuk. Pokial by to nahodou robilo problemy, tak by si to riesil (co v tomto pripade nepredpokladam). Rataj s tym, ze obcas to moze strielat do vyfuku pri prudkom obrati plynu z vyssich otacok, ale nemalo by to byt nic strasne. |
dikes za radu aj ja si myslim ze by to nemalo robit nejake problemy...no a s tym strielanim z vyfuku pocitam...vzhladom k tomu ze chcem ten vyfuk fakt len na zlepsenie zvuku tak urcite to nebude nejaky ,,akrapovic alebo yoshimura,, za 600-800 eur,pozeral som ze celkom dobre ceny maju vyfuky ,,IXIL,,viem nieje to nic bombove ale ani zase nic hrozne +pomer cena akvalita :myslim si ze akurat... |
Aj ja sa o podobnu vec zaujimam, mam vyhliadnuty LeoVince GP len niesom si isty ako je to so shvalenim v SK lebo predajcu som na slovensku nenasiel. |
turbo70...ja nejak toto neriesim,nehovorim sice ze by som si dal hocijaku podomacky vyrobenu,,ruru,,na bike ale odkedy jazdim tak ma zeleny zastavili skutocne zriedka a vyfuk nikdy neriesili...jedine co sa tyka zahranicia AT,D,tam su na to dost citlivy co sa hluku a dB tyka...ako som spomynal ja mam zaujem o ixil a ten je homologizovany s dB killerom...ale vzhladom k tomu kde jazdim ja,ten killer pojde von hned po vybaleni z krabice... ,so schvalenim by nemal byt problem ked to kupis z nejakeho e-shopu dostanes k tomu i nejaky certifikat a to ze je vyfuk homologizovany znamena ze ho mozes kludne pouzivat na pozemnych kom....takze asi tak |
Ak das ladak, tak jednoznacne prestelovat karbec, alebo zmenit mapy u striekacky. |
Plazivec, pokial tam nedal KN filter na sanie (dava viac vzduchu), tak to vôbec netreba riesit. Hovorim z vlastnej praktickej skusenosti. |
Netrvam na tom skalopevne, ale urcite sa nieco ladakom zmeni, bolo by dobre aj tomu prisposobit krmenie. Napr. na mojej motke musim dat urcite vacsie trysky. |
no presne toho som sa bal,viac prispevkov,roznych nazorov...t.j. u mna zmatok v hlave...ako cisto z hladiska logiky by fakt nemal byt potrebny zasah do motora lebo podla mna co sa deje po odpaleni za motorom tak to moze byt karbcom jedno,,,zaklad je aby sanie slapalo v pohode t.j.vzduch i stava...ved aj ked das dole vyfuk tak moto ide normalne...no neviem...ono asi fakt to zistim az tak ze ak kupim nejaky ladak a vymenim ho tak uvidim ci pojde moto normalne alebo nie...a ked nie tak to budem musiet nejako zosuladit alebo dat tam naspat seriovku a ladak strelit na bazosi... |
Ladak s Eckom pre danu motorku. Namontujes a jazdis. |
No tak to teda karbcom jedno urcite nemoze byt, saci a vyfukovy ventil su otvorene dost dlho sucasen, takze napriklad ja mam vo vyfuk. systeme expander, ktory vyraba protitlak do zvodov a tym vlastne nahradza skrtiacu klapku vyfuku. Inak by moto nemala taky zatah od spodku. Keby dam ladak bez upravy krmenia, tak, ze vyhodim cely expander, tak mi to odspodku nepojde. Zavisi, ci mas skrtiacu klapku alebo nie, ak ano, tak ten ladak to az tak neovplyvni, ale nejaky vplyv tam urcite je. Na to by si musel ist odbrzdit pred a po vymene. |
Na striekačke je to iste v pohode, bez zásahu. Ale na karburátorke, no neviem, možno podľa kusa. Tiež som skúšal KN filter /než som sa dozvedel, že to bude štrajkovať/ a dusilo motorku medzi 4000-6000 ot, čo su plne využiteľné otáčky pre bandit pri dodržaní rýchlostí /ako si písal/. Ale viem, že kamarát mal KN na GS500, aj vykochaný výfuk a nič s tým nerobil, revalo to a jazdil. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 126610 | Včera: 151718