Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím Vás. Véééľmo dlho som tu nebol. Rozhodol som sa to napraviť aj preto, lebo by ma zaujímali Vaše názory rady postrehy odporúčania atď... Pôjdem pekne po poriadku. Staré Kymco Agility 4T 50 je už minulosťou. Cťou jej ostáva, že ma ešte doviezla domov, a až potom dodýchala. Jednoducho už to nešlo natočiť štartér sa síce snažil, ale motor už bol kaput. Mal som tento zázrak z Tajwanu sedem rokov a nabehal na ňom skoro 40.000 km... Predané za zostatkovú hodnotu - 140,- € na orgány. Následne som kúpil za liter a pol SYM Jet4 125-ku. Kúpená 7.9.2013 v Boldogu /čo som neskôr oľutoval/, a po prvej garančke a zlej skúsenosti aj s reklamáciou som prešiel inam. O tom tu ale nechcem, rozoberať presonálno-obchodné vzťahy. Ide o to, že s touto mašinou bola spokojnosť až doposiaľ.. Napriek poctivému chodeniu na garančky do súčasného servisu /kde som spokojný/, došlo k pridretiu. Následok toho bol, že to začalo žrať olej jak kotná sviňa! Tak som to 9.4. odlifroval do spomínaného servisu, kde je ešte zatiaľ žiaľ stále. Ako mal som v pláne tak či tak dôjsť. Na výmenu prednej pneu, plus olej a tak. Tak okrem týchto sersamov sa bude musieť meniť aj hlava piest krúžky, plus vario remeň. Za nejaký čas budú nejaké prašule, a z toho mne sa ujde 3.000. Drahá mi vraví, aby som si kúpil väčšiu moto. Nie však kubíkmi, ale postavou.. No a zas majiteľ servisu a zároveň predajca mi odporučil kúpu novej moto, napríklad SYM JoyMAX Evo i čo je 300-ka za nejakých 3.300 tak nejak čo by som dačo doložil. Síce by to chcelo aj upgrade vodičáku, no že na moju váhu by to bolo isto lepšie, ako trýzniť takto 125-ku.. Tak teraz neviem. Ísť touto cestou? Alebo sedlať ďalej 125-ky. S tým, že už by som ale nešiel do funglovice. Že radšej kúpiť nejakú jazdenku /nie stočenku samozrejme/, po prvom majiteľovi, seriózny človek aby to bol skrátka, aby to malo servisku s históriou, no a hlavne aby to bol nejaký ostrieľaný brand. Trebárs Suzuki, Honda, najradšej nejaký japonec ako inak, no nevylučujem ani iné značky. Lebo - čo človek navráža mrte prachov do garančiek a ten stres kolo toho ako fakt už nemám chuť znova to absolvovať! Ani novú plechovku by sme už určo nekúpili, keby na to došlo. Nie! Pekne niečo, čo bolo jazdené dva tri roky, a jazdil na tom normálny jedinec, nie nejaký neandertálec. Tak, dávam slovo Vám, a zároveň aj ďakujem všetkým, čo si nájdete čas a poradíte popíšete. ;) Upravené 3 krát. Naposledy upravil golem71 (28.04.2015 17:00) |
jazdenku, nie stocenku - utopik ale nie.. da sa kupit. Len nemozes chciet za malo penazi vela muziky. |
Re: ziskop: |
Zalezi od toho co od toho skutra chces. ale podla toho co pises by som sa urcite obzeral o niecom pevnejsiom. Mozno trepem ale podla mojho nazoru nieje 125ka dimenzovana na vysoku neustalu zataz. Skormam z tych skutrov pocit, ze druhy jazdec tam ma byt len vynimocne. Videl som to sam na spojke Dylana. To ako sla dole ked som zacal jazdit aj s ladvinkou spolu bolo poznat. A podla toho co pises tak sme spolu nemali o vela viac ako ty sam. |
Re: ziskop: Re: ziskop: |
Re: ziskop: Čo od toho chcem? No hlavne aby sa to neku***lo ako opice v ZOO. A nie nejaký luxus bežný štandard. Moto je v mojom prípade určená hlavne na cestovanie do roboty. Čo predstavuje tých 80-90% celkového nájazdu. Na tejto mašine som väčší trip spravil vlani v lete. To som šiel po diaľnici pozrieť syna do letného tábora v Kubrici /rekreačná oblasť kúsok od TN/. Inak len do roboty nazad a tak. Pričom do roboty chodím väčší kus cesty po obchvate, kde tomu naložím plný kotol a idem tých 90-100 niekedy aj 105 sa podarí. Veď aj pre toto chcem niečo, čo by malo tých 250 kubíkov a hlavne nech to má väčšie kolá a je to robustnejšie. Tak dúfam sa zadarí dačo... |
pocuj, ak uvazujes o vodicaku na normalnu moto (co by pre teba po skusenostiach zo skutra mala byt v podstate len formalita), trebars A2 do 35kW, tak by som sa poohliadol napr. po Suzuki GS500. To je motorka tzv. commuter, cize urcena na dochadzanie do prace. Uz podla tvojho vkusu budes bud zhanat obycajne E-cko bez kapotaze, alebo ked si si na kapotaz zvykol, tak si zozenies F verziu (pripadne si kapotaz dokupis k dobremu E-cku). Su to vydarene motorky s betelnym motorom, ktory nevyzaduje brutalne vela udrzby. |
Re: peters3: Máš pravdu, ja nemám A1. Len B, B1 a AM.Čiže síce môžem podľa novely jazdiť aj 125-ky a nemusím to mať v papieroch, ale.. V tomto prípade to práveže nesmie mať šaltpáku. Inak tú spotrebu na tej Yame Ti závidím samozrejme v dobrom. Lebo táto moja zožuvá tých 3,8.. Ak sa jej pravda nenakladá, dá sa behať aj za tri litre. Zas ale moc rýchle to nie je tá Tvoja. Môj junior má ešte na moto čas, bude mať len 12 za nedlho. |
Tak ak budes roit novy vodicak asi sa Ti oplati robit rovna A, cenovy rozdiel je uz minimalny. Mozem odporucat autoskolu Valusek-Bosak v Dubravke, vynikajuci pristup a jazdis aj po meste a to poctivo, ja som tam robil tiez. Mozno su trochu drahsi ako ini ale oplati sa to |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 186051 | Včera: 118277