Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim...mam gpz500s a startuje uplne nadherne, za studena, za vlazna, za tepla, za cyklony, za anticyklony (za cunami asi nie), ale dva krat sa mi stalo, ze po dlhsom jazdeni, ked som nacapoval plnu nadrz nic...musel som tocit starterom dost dlho az dokym nechytila aky taky zvuk, ale keby som nepridal, tak zdochne...a potom zase startuje bez problemov....co se to deje? |
Akoze sa ti vyprazdni nadrz?Ak ano tak je to normalne, pretoze musi sa potom znovu benzin nacerpat do hadiciek a do valcov. No a to chvilu trva.To je normalne. A bunda ako? Sedi ti? Dufam, ze si s nou spokojny. |
ale no nazdar!!! bunda je u[plne fasa. Trosicku vecsia, ale to je u mna normal...ja tej svalovej hmoty na sebe vela nemam |
Moze to byt vela veci, z toho čo píšeš by som tipoval že máš problémy zo štartovaním za tepla. Pretože keď tankuješ motor zostane teplý. |
vmax: |
Nazdar |
wrabec: |
No vsak na pumpe som ti povedal,ze netankuj a bude ti to startovat stale.heh |
Zubaty....no to som rad, ze ti sedi.A k tomu startovaniu, moze to suvisiet aj s tym ako hovoris, ze natankujes studeny benzin, ktory ma inu hustotu, ako ten co je zohriaty.Ale, ved to by potom robilo na kazdej moto, keby natankoval. Alebo je tvoja moto na to hakliva? |
Mas dobre odvetranu nádrž cez tú hadičku? Tankovaný benzín je hodne studený(4-8°C), kým ho zaplatíš, tak sa začne od tepla rozdrapovať a v plnej nádrži sa moc nemá kam, tak môže Ti prechlastať motor. To že má \"nový\" benzín inú hustotu je jedno, lebo v karbeci máš ešte starý, na to aby Ti motor chytil... |
Strejda,bacilko on si netankuje ten bezin priamo do karburatorov tak co tu trepete o teplotach? |
Tak to je pekne haluzna zavada. Skus si pozriet ci ti nepreplavuje karburatory. Ale to by ti robilo aj normalne. Jedine ze ti ako bacilko pise nevetra nadrz. Mas tam podtlakovy ventil? |
ja tiez neviem, co to moze byt, lebo teorie s roztiaznostou benzinu ma akurat pobavili (to by musel platit pri 15 litroch pol hodinu), ale skus napr. ked zastavis na benzinke, uzavri kohutik paliva, nacapuj, zaplat a pred nastartovanim zase otvor ventil. A ak velmi chces, tak tesne pred otvorinim ventilu znovu otvor a zatvor nadrz, aby si vylucil problem s vysokym tlakom v nadrzi... |
zdar vsetci! |
frog: |
Vidikon>Natankuj do plastovej bandasky benzín doplna a nechaj ju na 20-25 stupňoch za par minút sa "zduje" a za hodinu Ti zlomí vrchnák. Benzín je redší ako voda a okrem rozťažnosti produkuje ajriadne výpary. Keď to natankujem do zle odvzdušnenj nádrže, tak Ti to pretlačí do karbeca aj cez plavák. |
Bacilko, neviem, aka je tepelna kapacita benzinu ani jeho teplotny koeficient roztiaznosti, ale nemyslis, ze nafuknutie bandasky je skor sposobene tymi vyparmi??? To by som uznal hned ako moznost... |
Moj nazor je,ze ani zatvorenie ventilu to neviriesi. Ked totiz na pumpe vypne masinu, podtlakovy ventil to uzavrie. Ibaze, by bol nefunkcny. |
neskoro ale predsa ... mozu ti preplavovat karbiky az vtedy, ked mas plnu nadrz .... preplavuju ? |
Patrik: |
Chlopi, bacilko ma pravdu! Aj mne sa to stavalo - normalne po natankovani vznikol v nadrzi tlak, a prechlastalo karburator. Jedine, co pomoze, je dokonale odvetravanie nadrze |
zdar chlopi! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 158196 | Včera: 140531