Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Potrebujem sa poradit mam moto kawasaki kx250f a nedokazem naladit volnobeh tak aby neskapala motorka hned ako pustim plyn aj ked je uplne dotiahnuty srob na stelovanie ked je sytic zapnuty tak to reaguje pekne ale ked vypnem hned skape a dalsia vec je ze ked sa ju plynom snazim udrzat aby neskapala tak v prvej tretine pootocenia plynu musim stale kusok pridat a ubrat lebo ked drzim v jednej polohe hned skape vo vyssich otackach ide motor pekne... Karburator fcr 37 hl triska 178 volnobezna 40 minuly majitel tam daval koncovku hgs zvod je asi original dok za kazdu radu a sry za preklepy pisem na mobile a gramatika ma moc nezaujima... Upravené 1 krát. Naposledy upravil nortox (23.02.2015 19:16) |
s veľkou pravdepodobnosťou zapchatá tryska voľnobehu. A teraz na zimu je 40-tka aj dosť málo . Ja mám aktuálne v karbíku 45-ku. |
Tak som sa dneska konecne ku nej dostal prefukal karburator novy benzin vycistil filter nahodil do karburatorutu predlzenu skrutku na stelovanie zmesi lebo s tou original je to hroza a ked som sa s tym hral tak sa mi to podarilo naladit tak ze volnobeh drzi ale je dist vysoky stale a ked odtiahnem srob na stelovanie volnobehu tak skape... Zajtra by mal prist kamarat co robi v servise na motorky a skusi to nastelovat tak dufam ze to pojde uz ale dakujem za rady a chcek by som sa spitat ako sa pocitaju velkosti podloziek pod ventily lebo za nejaku dobu chcem skontrolovat aj to a nasiel som natk nejaky vzorec na vypocet ale iba po anglicky a neviem si to presne prelozit |
Zdravim pani motorku este stale mam viac menej dva roky stala iba opreta v garazi bol som ju polietat led bolo pekne a usudil som ze pojde dalej lebo som presedlal na cestu a ona si len chuda sedi v garazi... no problem pretrvava stale ten isty odkedy som ju kupil co sa tu riesil volnobeh nedrzi hned skape vplyv volnobeznej skrutky nato nema absolutne ziadny rovno skape ked je moto na sytici vtedy volnobezna skrutka robi presne to co ma a ked sa na motorke veziem a pustim plan aby nastala situacia kedy motor bez na volnobezny okruh motorka stiela mega vela do vyfuku aj plamen miestami nejaky vybehne... pocas rokov co mam motorku som zistil ze vycistenie filtra vzduchoveho nato vplyv nejak nema benzin tiez nie karburator v ultrazvuku nezmenil situaciu dokonca uz medzicasom bol aj zlomeny ventil ktory znicil hlavu a piest a cele toto riesene takze ani ventilove vole/slabe tlaky zeby bol piest zodraty tiez asi nie... chcel by som sa donej pustit nech ju spravim a predam len nejak neviem co mam este natom riesit podla mna tam bude daco z volnobeznym okruhom ale co ked ultrazvuk a vyfukanie nepomohlo? Niekto nejake skusenosti po tom case? Dik za nejake odpovede |
Tolko rokov pretrvavajuca porucha? |
Re: Merlin00: takze v prvom rade dakujem za odpoved konecne daco lebo zeby mohol ist problem cez sytic ma doteraz vobec nenapadlo inak... no takto ale ja mam karburator typu jet ako tu pises cize bez podtlakovej membrany ktora by zdvihala supatko a bez klapky tam je normalne len supatko ktore zdvihas lankom s obdlznikovym prierezom... Cize skor ten druhy odstavec tvojej odpovede by bol premna skusim zajtra sa k nej dostat a ten plunzer skontrolovat teoreticky by to fakt mohlo byt v nom jeho pripadna oprava by nemusela byt zlozita nejake o kruzky nove mam aj doma som strojar takze moznosti a kontakty by boli len mam doma rozhadzanu nakonplet aj ninju celu s karavanom a vsetko sa naraz opravuje takze casove moznosti riadna bieda |
Ak ten plunzer nema aj ihlu, tak tu gumicku, musis nahradit vyseknutou gumou vhodnej hrubky z gumoveho materialu. |
Re: Merlin00: Re: Merlin00: plunzer ihlu nema dneska som ho mal zhodeny s karburatora gumicka poskodena nejaka nieje ale ma vytlacenu doseba konturu ten vystupenej trubicky na dne kanala kadial plunzer “chodi” pri zapninani a vypinani sytica... na prvy pohlad to vyzera zeby to nemalo robit problem ale teoreticky je mozne ze vlastne plunzer je uz zasunuty dovnutra pri zapnutom sytici a dotkne sa dna svojou kovovou castou na obvode ale nezatlaci gumickou na rurku ktoru ma zapchat... musim si nanu najst cez vikend pripadne este cez tyzden cas vytiahnut karburator a vyskusat prefuknut kanale syticu a volnobehu ci vsetko funguje ako ma no ak to bude ok tak uz ozaj neviem ze co treba s tym urobit na novy karburator teda ozaj nemam a taketo to predavat nechcem Upravené 1 krát. Naposledy upravil nortox (06.03.2019 17:12) |
kx250f nikdy nemala elektrický sytič v karburátore.... |
no tieto zalezitosti som hovoril nech panko skontroluje ktory ju daval dokopy a vravel ze pretocene to nieje ze je vsetko ok a to by som mu aj veril neviem ci sem mozem pisat kde to bolo riesene... uz sa riesil medzicasom zasa karburator a podarilo sa to vypilovat zasa lepsie ze uz to pomaly zacina drzat volnobeh ale taky vyssi, na ten ako maju vsetci moji znamy na motorkach tak natom to stale chcipa... este musim skontrolovat ventilove vole len je stale od blata motorka a nechce sa mi ju vapkovat ked je vonku este relativne zima... len nezda sa mi zeby to uz malo byt rozhadane ked hlava je nejakych 10 mth potom co dostala jedno nove sedlo a vsetky zabrusit plus nove ventily ci na krosach sa to castejsie treba riesit? lebo mam ju styri a pol roka nejak a spravil som 25 motohodin |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 118848 | Včera: 225855