Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKawasaki KX250F - nedrzi volnobeh - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Karburátor.

23.02.2015 19:15

Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

nortox
 Jogurťák 

Potrebujem sa poradit mam moto kawasaki kx250f a nedokazem naladit volnobeh tak aby neskapala motorka hned ako pustim plyn aj ked je uplne dotiahnuty srob na stelovanie ked je sytic zapnuty tak to reaguje pekne ale ked vypnem hned skape a dalsia vec je ze ked sa ju plynom snazim udrzat aby neskapala tak v prvej tretine pootocenia plynu musim stale kusok pridat a ubrat lebo ked drzim v jednej polohe hned skape vo vyssich otackach ide motor pekne... Karburator fcr 37 hl triska 178 volnobezna 40 minuly majitel tam daval koncovku hgs zvod je asi original dok za kazdu radu a sry za preklepy pisem na mobile a gramatika ma moc nezaujima...

Dôvod úpravy: zabudol som dopisat rocnik 2006

Upravené 1 krát. Naposledy upravil nortox (23.02.2015 19:16)


23.02.2015 20:38

Re: Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

richard74
 Turista 

napis karolovi1 to je jeho parketa.


24.02.2015 8:19

Re: Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

karol1
 Bahniak 

Ikona

s veľkou pravdepodobnosťou zapchatá tryska voľnobehu. A teraz na zimu je 40-tka aj dosť málo . Ja mám aktuálne v karbíku 45-ku.

Môže byť samozrejme aj niečo iné , napríklad pretočené rozvodové koliečko na vačke a keď sa potom nastavia rozvody podľa značiek na koliečku , tak neotvára ventily v správnom čase , alebo zapchatý kanálik v karbíku , alebo vadná sviečka, alebo netesné ventily , alebo...

Začni tou tryskou voľnobehu , a skrutku zmesi na 2 otáčky.


27.02.2015 16:56

Re: Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

nortox
 Jogurťák 

Tak som sa dneska konecne ku nej dostal prefukal karburator novy benzin vycistil filter nahodil do karburatorutu predlzenu skrutku na stelovanie zmesi lebo s tou original je to hroza a ked som sa s tym hral tak sa mi to podarilo naladit tak ze volnobeh drzi ale je dist vysoky stale a ked odtiahnem srob na stelovanie volnobehu tak skape... Zajtra by mal prist kamarat co robi v servise na motorky a skusi to nastelovat tak dufam ze to pojde uz ale dakujem za rady :-) a chcek by som sa spitat ako sa pocitaju velkosti podloziek pod ventily lebo za nejaku dobu chcem skontrolovat aj to a nasiel som natk nejaky vzorec na vypocet ale iba po anglicky a neviem si to presne prelozit


05.03.2019 16:43

Re: Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

nortox
 Jogurťák 

Zdravim pani motorku este stale mam viac menej dva roky stala iba opreta v garazi bol som ju polietat led bolo pekne a usudil som ze pojde dalej lebo som presedlal na cestu a ona si len chuda sedi v garazi... no problem pretrvava stale ten isty odkedy som ju kupil co sa tu riesil volnobeh nedrzi hned skape vplyv volnobeznej skrutky nato nema absolutne ziadny rovno skape ked je moto na sytici vtedy volnobezna skrutka robi presne to co ma a ked sa na motorke veziem a pustim plan aby nastala situacia kedy motor bez na volnobezny okruh motorka stiela mega vela do vyfuku aj plamen miestami nejaky vybehne... pocas rokov co mam motorku som zistil ze vycistenie filtra vzduchoveho nato vplyv nejak nema benzin tiez nie karburator v ultrazvuku nezmenil situaciu dokonca uz medzicasom bol aj zlomeny ventil ktory znicil hlavu a piest a cele toto riesene takze ani ventilove vole/slabe tlaky zeby bol piest zodraty tiez asi nie... chcel by som sa donej pustit nech ju spravim a predam len nejak neviem co mam este natom riesit podla mna tam bude daco z volnobeznym okruhom ale co ked ultrazvuk a vyfukanie nepomohlo? Niekto nejake skusenosti po tom case? Dik za nejake odpovede


05.03.2019 20:46

Re: Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Tolko rokov pretrvavajuca porucha?
To je asi naozaj potom porucha, ktora sa predava aj z motorkou, to uz nieje porucha, ale vlastnost.

Pises, ze ti pluje plamene z vyfuku, ak je teda bohata zmes, skus sa zamerat na najcastejsie zavady karburatorov.
A to je plunzer sytica.
Ak je vymrvena gumicka na plunzri, saje ti stale cez syticovy kanal do sania zmes a presycuje ti uz zohriaty motor. Prejavuje sa to najma zvysenou spotrebou benalu.
Pri viac otvorenej klapke, sa to uz tak velmi neprejavuje, pretoze klesa podtlak a benzin prestava odsavat cez kanal sytica.
Syticovy ventil, alebo plunzer, ma dvojaku funkciu.
Pri uplnom otvoreni /vytiahnuti/ blokuje, resp. spomaluje chod supatka na membrane a neumoznuje ti ani pridat plyn, lebo moto zdochne.
Zaroven ti otvara benzinovy kanal, ktorym sa dostane benzin az pred zavretu klapku, cez kanal sytica.
Pri polozatvorenom sytici, uz umoznuje podtlaku, tahat za membranu a pomaly ju dvihat, zaroven sa, ak tam je na tom plunzri ihla, ciastocne uzavre privod benzinu, do syticoveho kanala.
Pri zavretom sytici, je velmi dolezite, aby gumicka, na tom plunzri, dokonale utesnila privod benzinu, po dosadnuti na sedlo, inak to bude robit psie kusy.
Este jedna vec by mohol byt problem, ze mas prasknutu, alebo velmi unavenu a stvrdnutu membranu, ktora dviha supatko a ihlu z emulznej trubice, alebo supatko zadrhava vo vodiacich listach, pripadne je zohnuta ihla a zadrhava v emulznej trubici. Ale tieto moto mavali aj karburatory aj bez membran.

Mne sa zda, ze podla popisovaneho prejavu, je to skor ten plunzer sytica.
Gumicka sa da nahradit, ak ju dokazes vyrypat z toho plunzra, na miesto toho sa da osadit vhodny 0-kruzok.
Doporucujem viton, nie NBR, lebo ten sa casom rozpadne.
O-kruzok sa musi pomocou vhodneho polymeroveho tmelu vlepit do toho ventilu.
Ak nemas po ruke firmu, co predava O-kruzky, tak radsej kup cely plunzer novy.
Pozri obrázok
je to diel cislo 16016.
Problem je, ze niektore moto, mali tento sytic uz elektricky, alebo uplne odlisny typ toho plunzra.
Musis to presne identifikovat, podla typu karburatora.
Dakde boli KEIHIN, z podtlakovou membranou, niekde tzv "JET" karburatory, bez membrany, ako je hore na obr.


05.03.2019 21:34

Re: Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

picaso
 Edvenčr 

Odvez karolovi


05.03.2019 22:09

Re: Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

nortox
 Jogurťák 

Re: Merlin00: takze v prvom rade dakujem za odpoved konecne daco lebo zeby mohol ist problem cez sytic ma doteraz vobec nenapadlo inak... no takto ale ja mam karburator typu jet ako tu pises cize bez podtlakovej membrany ktora by zdvihala supatko a bez klapky tam je normalne len supatko ktore zdvihas lankom s obdlznikovym prierezom... Cize skor ten druhy odstavec tvojej odpovede by bol premna skusim zajtra sa k nej dostat a ten plunzer skontrolovat teoreticky by to fakt mohlo byt v nom jeho pripadna oprava by nemusela byt zlozita nejake o kruzky nove mam aj doma som strojar takze moznosti a kontakty by boli len mam doma rozhadzanu nakonplet aj ninju celu s karavanom a vsetko sa naraz opravuje takze casove moznosti riadna bieda


05.03.2019 23:22

Re: Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ak ten plunzer nema aj ihlu, tak tu gumicku, musis nahradit vyseknutou gumou vhodnej hrubky z gumoveho materialu.
Da sa to nahradit, alebo odrezat "salamovou metodou" z "Okruzkoviny" co sa predava na metraz, ako som pisal, radsej viton, ako NBR.
To sa da aj bez lepenia, natlacit do toho plunzra, ked sa stara guma vymrvi von.
Pozri obrázok
Pozri obrázok


06.03.2019 17:10

Re: Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

nortox
 Jogurťák 

Re: Merlin00: Re: Merlin00: plunzer ihlu nema dneska som ho mal zhodeny s karburatora gumicka poskodena nejaka nieje ale ma vytlacenu doseba konturu ten vystupenej trubicky na dne kanala kadial plunzer “chodi” pri zapninani a vypinani sytica... na prvy pohlad to vyzera zeby to nemalo robit problem ale teoreticky je mozne ze vlastne plunzer je uz zasunuty dovnutra pri zapnutom sytici a dotkne sa dna svojou kovovou castou na obvode ale nezatlaci gumickou na rurku ktoru ma zapchat... musim si nanu najst cez vikend pripadne este cez tyzden cas vytiahnut karburator a vyskusat prefuknut kanale syticu a volnobehu ci vsetko funguje ako ma no ak to bude ok tak uz ozaj neviem ze co treba s tym urobit na novy karburator teda ozaj nemam a taketo to predavat nechcem


Aj by som sem pridal fotku co som odfotil ale nemam paru ako nerobil som to roky... resp nenapada ma ziadna normalna domena na ktoru ju uploadnut

Dôvod úpravy: dopisanie textu

Upravené 1 krát. Naposledy upravil nortox (06.03.2019 17:12)


14.03.2019 8:11

Re: Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

karol1
 Bahniak 

Ikona

kx250f nikdy nemala elektrický sytič v karburátore....

nortox - rozvody si skontroloval ? ale nie podľa značiek na koliečkach , ale podľa časovania na ventiloch..... určite nie.


14.03.2019 15:56

Re: Kawasaki KX250F - nedrzi volnobeh

nortox
 Jogurťák 

no tieto zalezitosti som hovoril nech panko skontroluje ktory ju daval dokopy a vravel ze pretocene to nieje ze je vsetko ok a to by som mu aj veril neviem ci sem mozem pisat kde to bolo riesene... uz sa riesil medzicasom zasa karburator a podarilo sa to vypilovat zasa lepsie ze uz to pomaly zacina drzat volnobeh ale taky vyssi, na ten ako maju vsetci moji znamy na motorkach tak natom to stale chcipa... este musim skontrolovat ventilove vole len je stale od blata motorka a nechce sa mi ju vapkovat ked je vonku este relativne zima... len nezda sa mi zeby to uz malo byt rozhadane ked hlava je nejakych 10 mth potom co dostala jedno nove sedlo a vsetky zabrusit plus nove ventily ci na krosach sa to castejsie treba riesit? lebo mam ju styri a pol roka nejak a spravil som 25 motohodin



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 118848 | Včera: 225855