Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahoj, prosím o radu. |
je malo pravdepodobne, aby po 17t km motorka stratila tlaky. asi aj ak by sa za ten cas na nej nevymenil olej vobec. |
Prehodil som sviečy... Nič |
motorku som nedavno sice kupoval ale podla papierov by tie km mali sediet, su tam peciatky z origo servisov do 6029 km dalsi zapis je potom pri 12 100 ale ten uz nie je s origo pociatkou ale datum vpisu sedi s datumom kedy ju predchadzajuci majitel kupil od uplne prveho majitela .. hned po kupe menil olej tak to zapisal v roku 2011 |
Mal som rovnaký problem...Sice moja motorka bola o niečo staršia a mala viac najazdených ale hlavný problém bol v tlaku vo vynechavajúcom valci na volnobeh si motorečka trojkovala no pri vyšších to boloo v pohode.... Zmeraj tlaky vo valcoch a uvidiš.....doskakavenia |
nikdy sa nespoliehaj na stav km. zmeraj tlak vo valci,vyskusaj cinost el.,skontroluj volu ventilov,palivovy system . ak to mas,malo by to slapat. |
Formaggi: skontroloval si tie zapalovacie kable? je to menej roboty, nez s kompresmetrom a osobne si myslim, ze je to pravdepodobnejsi scenar. |
ventyl ja som prehodil cele cievky medzi sebou, nerozoberal som kable aby som videl akeho su typu Upravené 1 krát. Naposledy upravil Formaggi (02.11.2014 16:18) |
teraz som niekde stiahol serv. manual po anglicky .. podla obr to vyzera, ze by sa teoreticky dal vybrat iba jeden karbec von .. nie sada vsetkych 4 ale len jeden .. hmm to by este teoreticky stalo za pokus ho vybrat von bez toho aby som sahal na ostatne a skusit ho kompresorom cely prefuknut .. mam na izbe konmpresor na airbrush tak ze by som ho prefukol |
karburatory su namontovane na liste a pokial nebudes hybat so synchronizacnymi skrutkami alebo nevyberes karburatory z list, synchro sa nedodrbe. skor by som sa bal snimaca polohy skrtiacej klapky, ale to je vehement, ktory som v zivote nenastavoval, tak neviem, ako velmi nachylny na rozhodenie je. |
no co sa tyka merania tlaku .. jediny merak co mam je klasicky voltmeter .. ale ten mi tu je k hovnu .. nic na meranie tlaku nemam .. takze tymto smerom moc nepochodim .. |
Ahoj, mal som podobný problém na Bandite 1200 cm3. Pomenil som všetko možné cez vzduch. filter, sviečky a iné a nič. Radili mi aby som vymenil aj rozvodovú reťaz, že môže byť rozťahaná a potom je zlé časovanie zápalu. nakoniec som vybral karborátori a poriadne vyčistil trysky v plavákovej komore a motorka začala ísť ihneď na 4-valce. Keď som mal vonku trysky a porovnal som ich z druhého karborátora /čo valce išli ihneď po naštartovaní/mali len o niečo menšiu priepustnosť. Tak ja by som najprv poriadne prečistil tie trysky a tú synchroniaciu len tak nerošteluješ- keď nebudeš točiť s tou skrutkou |
svindrop ma pravdu je to na 99% v karburatore, do 4000 otaciek ide zmes cez jednu trysku potom zacina fungovat membrana a zmes ide cez hlavnu trysku. ak tomu chces porozumiet tak na you tube bolo niekedy super video na toto. vyber prefukni, vycisti a pametaj kolko otaciek boli povolene nastavovacie trysky ak ich budes hybat. |
hmm ze by boli zanesene obre trisky ? ani po prebehnuti motorky kde sla vetssinu v otackach 4000+ sa ten prvy valec nerozbehol .. cize ani hlavna triska nejde ? |
pisal si ze po vyssich otackach ako 3000 sa rozbehne. mas pravdu treba ist do servisu nech to pozru, takto ti trpi kluka. kam ides? do akeho servisu? a tlak vo vseobecnosti ak je pod 8,5 je maly |
no vono pocit ze sa rozbehne aj mam .. ale ked potom pozeram zvody tak prvy stale mozem drzat v ruke .. |
ak pri chode na sytič idú všetky valce , tak bude pravdepodobne zapchatá voľnobežná tryska príslušného valca. |
ja som si vzdy myslel, ze otvorenie danej trysky je podmienene uhlom otvorenia skrtiacej klapky+vytiahnutim ihly, nie otackami. |
aj hej aj nie. uhol otvorenia skrtiacej klapky sice riadi zdvih supatka, ale nie priamo mechanicky, ale iba nepriamo pneumaticky (?). v nizkych otackach motor pri zavretej skrtiacej klapke (presnejsie: hodne privretej) nema dostatocny tah, aby rozdiel tlakov vytiahol ihlu, ale v otackach to vylucit nemozno. druha vec je, ze pokial viem ihla hlavnu trysku nezatvara uplne, ale opat zmensuje natolko, aby v nizkych otackach (presnejsie pri mensom zatazeni motora) nemal motor dost "sily" vytiahnut z trysky benzin. |
ja by som na tvojom mieste vybral tie trysky von, alebo aspon z toho valca čo nejde a poriadne vyčistil- a uvidíš bude to bežat ako predtým, zbytočne budeš pchat peniaze do servisov.Ešte može niekedy pomoct naliat tan sajrajt do benzinu na prečistenie palivovej sustavy.Mne ked nepalil ten valec, dal som si zmerat aj tlaky-a boli Ok,,,,,,,,a nakoniec karburátor : |
velmi jednoducho do cca 4000 - 4500 otacok podla sytuacie, tesnosti atd plni sa motor cez nazvyme to volnobezny system potom uz ide palivo cez hlavnu trysku ktoru otvara membrana |
no po detailnom precitani opat tvojej poznaky to bude podla mna netesnost ventilov. zmeraj tlaky jednoznacne. |
richard, otackami sa to neda takto pausalizovat. velky motor z choppra moze mat redline pri 6000ot/min. Upravené 2 krát. Naposledy upravil kilix (03.11.2014 15:36) |
ak som si nepozrel zle jedna sa o 600 bandit stvorvalec? nie je to velky choper ani dvojvalec? alebo zmena? cistic na karburator by nemal rozozrat gumu mal som dva a ani jeden to nerobil, bolo to na nom napisane. |
ja som mal jeden ktory to robil a druhy, ktory to nerobil, tak lepsie je na to upozornit, nech si to pozrie na obale. |
ja si myslim ze to nebude karbec, lebo pise ze ked prebehnem moto a zastavim je zvod udrzatelny rukou, to podla mojej logiky znamena ze vobec nepali ani pri otackach? alebo som nieco nepostrehol? |
Páni neako ste sa rozpisali 😃 |
Ahoj Formaggi |
richard74: som si istý že ja som zvedavý ďaleko viac :D dufam že to bude iba ten karburátor, niekto tu vyššie položil otázku, že keby boli posledne čistené ventile .. no na to odpovedať presne neviem .. ja som nový majiteľ ale môj skromný názor je že ešte nikdy.. ale z istotou to tvrdiť nemôžem ale ... |
cistit ventily? to si urcite zle pocul. |
no ventili cistit asi nie, skor mal na mysli nastavit, na japoncoch je dost blbe ze sa ventilova vola chodom motora zmensuje a moze ostat na 0 a potom mas stale otvoreny niektory a motor nema tlak asi tak - |
richard sa pýtal citujem "kedy boli robene ventily? " :D .. šak to mne bolo divné že by sa mali čistič :D |
pokial tu berie niekto stavky ,tak aj ja chcem zatipovat? |
Budem rád aspoň informovaný,kedže nemám vlohy ani prostriedky na to aby som si to mohol sám opraviť.Tiež to dám niekomu šikovnému pozrieť. |
barlac-az teraz som si vsimol tvoj komentar |
jak jako požičať motorku ? :D ja si furt myslím že motorka je ako kamošova stará, môžeš ju očumovať.môžeš ju plácnuť po zadku ale nemôžeš na nej jazdiť :D :D |
tak aktualne info,volal som s technikom a mal von karburatory precistil ich a motorka ide uz pekne na 4 valce, zajtra ju idem prevziat tak to overim .. ale tak nie je dovod aby mi klamal do telefonu :D ... |
bol som dnes po nu, zvuk pocutelne iny, vykon znacne iny .. zatial som nadmieru spokojny, servis ako taky mozem iba odporucit, chalan vie co robi, vie co vravi a tak :D |
tak vysledok je tu |
tak nerad by som to tu tak konkretizoval :D bolo to viac menej o dohode .. + mi tam daval aj padaci ram to tiez tam nedal za 5 min .. ale desi som tu cital, ze ktosi za vycistenie a nastavenie karburatorov daval v origo servise 200€ .. mna vycistenie a nastavenie + montaz padacieho ramu vysiel podstatne lacnejsie Upravené 1 krát. Naposledy upravil Formaggi (06.11.2014 12:39) |
ako som vravel...... stačilo len vyčistiť karborátory..................... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123262 | Včera: 140186