Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
lenze ja som ti svojim príspevkom poradil a aj pomohol, ver mi |
poutieral si pri výmene aj blok motora kam dosadá to tesnenie ? tesnenie si namastil ale treba poutierat aj tu dosadaciu plochu na bloku pretoze ti tam mohla spadnut spinka a teraz je medzi tesnenim a blokom a preto ti to moze prepustat olej. |
Pridanie príspevku do Motoporadne: |
MMartin000 v skratke povedane -nesahat pouze koukat |
MMartin000 |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Urážanie a osočovanie. |
ak to je klasicky srubovaci filter ako byva na autach "tzv. konzerva" a nie filtracna vlozka s deklom (sorry, fakt sa mi nechce googlit, ako filter na tvoju moto vyzera), tak to sa snad neutahuje na moment, ale rukou "takmer na krv". zavit na montaz filtra beztak nebude uplne cisty, takze tych dosiahnutych 17Nm moze byt hodne virtualnych. |
Starý krúžok tam neostal, išiel tam nový filter K&N 303, tesnenie som namastil a dotiahol na 17Nm podľa priručky. Vedel som ho dotiahnuť na moment preto, lebo na vrchu filtra bol 6-hran. Teraz keď moto stojí, tak nič "nemokvá". Ale keď som sa previezol alebo vozil tak po jazde bol /len/ zospodu taký "vlhký" od oleja. |
ako si plechovy filter dotiahol na moment? |
Neostal ti zo starého filtra ten gumený krúžok prilepený na bloku a že by teraz tam boli tie krúžky dva ? |
umyl si ten filter aspon nejakym cisticom? kludne to moze byt olej z tesnenia-o kruzka, |
Zdravím páni, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 84672 | Včera: 198027