Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, mám doma Repsol offroad 2t a píšu tam pomer 1:50 (čo si myslím, Že je dosť málo) alebo 1:40. Ak som to správne pochopil pomer je 1 liter oleja na 40 litrov benzínu.. berem 10 litrov a pri mojich výpočtoch je to 0,25 litru, čo činí ... 5x poldecákov oleja .. Je tento výpočet dobrý ? Koľko oleja dávate vy ? Dík za rady |
Ahoj, výpočet je OK, každopádne by som sa držal toho pomeru "čo tam píšu" (ak 1:50, tak máš 4 poldecáky na 10 litrov). |
Údaj výrobcu motora je dôležitejší. A tiež by som sa rozhodoval podľa typu moto, stavu motora , štýlu jazdy . |
Jawaro - výrobca motora vie aký olej si kúpiš??? Či nepredriedený hustý, alebo pre pre-mix nariedený kerosénom, alebo olej na závodné použitie, alebo..... ??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lubo366 (14.08.2014 8:53) |
Teda pani, neviem kto ma ake informacie, ale naplne vzdy udava vyrobca stroja !! Nie vyrobca oleja, olejari doporucuju, predpisuje ten kto vyrobil motor. |
Treba davat pomer a aj olej ( specifikacie) ktore urcuje vyrobca motocykla (motora). Upravené 1 krát. Naposledy upravil jojkoz (14.08.2014 9:29) |
Lubo myslíš, že olej je náchylnejší na detonačné horenie ako benzín? |
OK, prestanme chlapcovi motat hlavu, daj tam taky olej-specifikaciu a miesaci pomer aky predpisuje vyrobca motorky |
Tak tak. Radsej dam viac oleja a budem davat dole pripecene kruzky,ako zadret motor a vymenit piest,vybrus,loziska na kluke a ......... |
Takže ešte raz... |
A samozrejme treba vychádzať z toho kedy a na aké účely bol motocykel vyrobený... Kupovať napr. do pinčla drahé esterové oleje a špekulovať nad pomerom nemá význam... Čo má možno význam je zamerať sa na typ príp. značku oleja ktorá bola v dobe výroby motocykla to naj na trhu. Vtedy dáte do motocykla najlepšiu variantu oleja s akou mohli konštruktéri rátať |
V niecom mas pravdu, ale hustota oleja u 2T je uplne jedno, samozrejme pri manualnom miesani, ide o mazacie schopnosti a o schopnost vytvorit olejovy film za kazdych podmienok, aby ho nepretrhlo a nezadrel si motor, takze doleziye su prave tie aditiva, nie hustota oleja |
Presne! aditíva sú dôležité. napr. aditívum kerosén - funguje ako riedidlo, takže vyrobíme poctivý hustý olej s ideálnym mazacím pomerom 1:50, ale nie je vhodný pre oddelené mazanie... Tak ho nariedime kerosénom, olej je redší a vhodný aj pre oddelené mazanie... |
Vsak som napisal ze pri manualnom to je jedno |
Špičkový závodný olej s unikátnym zložením a nízkym obsahom popola. Špeciálne vyvinutý pre vysokootáčkové 2-taktné motory pretekárskych motokár a motocyklov. Homologácia CIK-FIA. SAE40 |
Moja moto má oilmaster, ktorý je ale odpojený - v manuáli neni napísaný pomer olej:benzín žiadny.. ja dávam 1:40, lebo ešte zabieham, ale asi tak budem dávať aj po zábehu, radšej nech si trocha viac začmudí, ale viem že je motor mazaný /TDR125/ Upravené 1 krát. Naposledy upravil Narfyk (14.08.2014 20:43) |
Karol niekde písal že pri vložke 1:50 bohato stačí. |
Jazdim 15 rokov zavodne na 2T (posledne roky uz pomenej kvoli casu ..) 125, 200, 250. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jojkoz (14.08.2014 22:47) |
Pre všetkých, ktorí nevedia alebo nechcú pochopiť.... Prídte ku mne na predajňu na kávičku... Ukážem Vám piesty jazdené na hustý a riedky olej..... Jazdené profi MX |
Ja len doplnim k tomu riedeniu 1:100 na 6D u Gas-Gas. |
Výrobca motora predpíše špecifikáciu (nie značku či výrobcu) oleja a pomer zmiešania s benzínom. |
1 : 50 je viac než dosť 1 : 30 to je dobré tak na mazanie výfuku |
Dobry den |
A čo píšu (písali) výrobcovia motorov ? Aký pomer doporučovali ? |
Cz 175 ma v navode 1:30 az 1:40 |
SUZUKI RM 125 2004 1:50 REPSOL Upravené 1 krát. Naposledy upravil ado93 (27.10.2016 20:42) |
Ja na Babettu 215 olej som pouzival pred tym Stihl teraz Castrol obyč. nie racing a miešam vždy 1:50 .. M2T by som nepoužil, zaslúži si kvalitu |
sranda na Wartburgy Trabanty a do Jaw a vseobecne za komancov nebol iny olej ako mineralny Madit M2T riedil to priamo stojan pre dvojtakty na 1:33 a nikto nezadrel motor z nedostatku mazania ani nikomu z vyfuku olej netiekol |
Ja dávam 1:40 aj jawa, aj babetta a hotovka. Castrol alebo Repsol, asi tam nebude rozdiel oproti M2T ale tych pár eur nikoho nezabije. |
Re: pirates:Do Wartburgu sme veru dávali 1:33 a napriek tomu sme z výfuku raz za čas vybrali kýble sajrajtu |
ono ked sa tie stroje vyrabali, bol dostupny len M2T, ktory bolo treba davat v inom pomere ako dnesne rejsove oleje. Dnes davame do 2T motul 800, alebo denicol syn 100 v pomere 1:60. Ja by som sa riadil pomerom od vyrobcu oleja. Ale nech si da kazdy kolko chce a potom sa cuduje ze to netaha, ked ma vyfuck zamrdany olejom |
No ja by som sa radšej riadil výrobcom motora, lebo on vie čo jeho motor potrebuje. |
Re: tryskac: tu sa ides riadit odporucanim vyrobcu, ale ked ti napise vyrobca ake mnozstvo oleja mas mat v motore, tak to neriesis |
no moja KTM ale 4T si brala sama kolko chcela, najskor moc nie, ale potom ostala nenazrana |
Filip asi si sedím na vedení, no nedošlo mi čo myslíš. |
Re: tryskac: som sa sekol. To mucow mal malo oleja. Zmiatla ma ta modra motorka v profilovke |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 331724 | Včera: 153829