Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte nevie ti poradit so zapalovanim ktm exc f r 2007???.mam problem a neviem najst chybu .trapim sa stym vyse mesiaca nehadze my iskru fajka sviecka inducka su dobre boli skusane na druhej moto a chytila na kopa .robyl som to vylucovacou metodou ale riadiaca jednotka a zapalovanie neboli odskusane viete my poradit ako premerat ci je vobec funkcne zapalovanie aby som zbytocne nekupaval druhe new???dake rady by sa my sikli dakujem vopred |
Ahoj, neviem či to bude aj tvoj problém ale niečo veľmi podobné som riešil aj ja...nakoniec bol celý problém v štartovacom relé, to sa nejako povolilo z gumeného puzdra a počas jazdy sa jedna strana "šuchala" o rám moto až sa predrelo do živých častí...raz mi šlo naštartovať raz nešlo, až nakoniec nešlo vôbec...Na exc 2013 je umiestnené vzadu pod sedadlom pri baterke /bližšie pri výfuku/ sú tam dva relé tak ich skús vymeniť ..typy by mali byť rovnaké...ale pre istotu si to over, Toť moja skúsenosť |
zmeraj si cievku v zapalovani ma mat odpor okolo 15 ohmov ,casto sa stava ze odide da sa previnut,, taktiez ked dorazovy srob volantu je nespravne nastaveny alebo poskodeny tlmic praskne cdi pri pade |
TOPTEN...diky kukal som je poriadku drzi ako ma este poistky som vymenil prejstotu ide riadne baterka toci starter normalka len smutne ze nehadze iskru ..P666.meral som dava nieco cez 15 omov aj druhu pulznu som meral ta dava daco cez 100omov kable vsetko som.premeral obvod ma takse som vylucil zeby boli zle riadiacia jednotka bola skusana nadruhej moto tiez podobnej a vrcala ..kamos vravel ze to len v zapalovani moze byt ze nemusi vyvinut dostatok prudu aby vobec nastartoval riadiecu jednotku je daco natom pravdy ak hej ako sa to da zmerat a ake hodnoty by mali byt ? |
stava sa aj to ze na cievke nameras dobru hodnotu a iskra nejde ,byva to sposobene zavitovym skratom v cievke co sa ale zmerat neda lebo tam sa iba minimalne zmeni odpor ,tak pokial mas indukcku ,kabelaz a cdi a snimac v poriadku uz ine tam byt nemoze a samozrejme vypinac |
Dakujem napokom sme to zmerali zapalovanie pri toceni s startrom ukazovalo nam asi o polovicu menies hodnoty ak v manuale a preto nemoze ani nabudit riadiacu jednotku...diky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 211496 | Včera: 201696