Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte chcel by som Vás požiadať o radu chcel by som po čase meniť originál koncovku za ladený výfuk len koncovku no dozvedel som sa že to nie je také jednoduché a dosť nákladné. Chlapík ktorý mi robil servisnú prehliadku mi tvrdil, že pri športovom výfuku sa tam zmení množstvo vzduchu a z tohoto dôvodu tam treba riadiacu jednotku ktorá bude regulovať pomer vzduchu benzínu. Mal som Hondu CBR 250R a ta mala originál výfuk aj zvody Akrapovic a nebola tam žiadna riadiaca jednotka a motorka mala brutálny zvuk a jazdila super. Vedel by mi to niekto vysvetliť o čo tam ide a či je ozaj potrebná riadiaca jednotka. Nevyznám sa do toho za rady vopred ďakujem. |
Daval som ladak na ER-6 Ixil Hyperlow. Okrem brutalneho ramusu, pridanych aspon 50 koni, lepsej ovladatelnosti, lahsieho klopenia do zakrut a podobnych suvisiacich veci sa nic nezmenilo Ziadnu riadiacu som nepotreboval, zmena spotreby sa nekonala ani nic ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil mcsdodo (28.07.2014 16:19) |
Už sa to tu niekde rozoberalo: len zmena výfuku pomôže vtedy, ak práve ten motorku "dusí". Ak chceš mať úplný efekt, tak min. športový vzduch filter a nejaký power commander k tomu bude treba, aby ani jeden nárastu výkonu nebránil. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 127935 | Včera: 176909