Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Cafte, |
defekt som dostal len raz a to bola skrutka v kolese... keby som nemal kontrolu tlaku, tak si to vsimnem dost neskoro, kedze tlak sfukoval len postupne a cesta nemala vela zakrut... takto sa mi rozblikal palubak a videl som pokles tlaku v realnom case... podobne by som to (asi) videl aj na tom Garmine, kazdopadne na tych ventilkach by som to nezistil, cize akoby tam ani neboli... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (10.07.2014 13:50) |
jasne, nie je to urcene na to, aby si zistil defekt... |
ked sfukne viac, tak to uvidis rovno na gume alebo jej vlastnostiach v prvej zakrute... ked sfukne trochu, tak to bude mimo rozsah tej ventilky a je ti tak na prd... moj nazor... na kontrolu tlaku mam manometer, nie kompresor... |
Matus: kontrolujem, cez originalne senzory tlaku od vyrobcu mojej moto. |
Na EBAY sa daju kupit doslova za par USD - a mozes si vybrat aj presne tlak - ale mal by som skor obavu z toho co sa stane pokial ten cinsky plastovy zazrak zrazu pusti ... |
v podstate ano, lebo auto kazde rano obchadzam a na nizkoprofiloch je pokles vidiet . |
Ved poriadny defekt by som videl a citil aj ja a ak nastartujem a pohnem sa, tak to meria na aute aj moto niekolkokrat za sekundu. Zo zaciatku som to aj par krat premeral rucne, ci sa mozem na to spolahnut a ziadny problem... |
Má niekto ? |
Zase ty nasi slavny slovensky obhodnici predavaju cinske sracky co maju za 60Centou za 9Euro... Marza jak svina..... |
Demmoo mám také čápočky 2ks na tlak 1,9-2,0 bar v šuflíku. |
Celkom zaujimave na info o tlaku v pneu |
Mnel sem na cebje tych číňanú dluhší dobu - fungovali ok - jak rychla kontrola pred jízdú, aj nižší pokles tlaku bylo videt ... Kupil sem cca za 2 doláče .... Fčíl mám garmiňácké už kvúli online signalizácii za jízdy ... Jedna nepríjemnost s defektem mňa presvjedčila jít do tehoto sofistikovanejšího rešeňá - lepší než krotit plne naloženú moto v zákrute s defektem je ju popredu odstavit ;) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 48721 | Včera: 228770