Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Je možné znížiť dosadaciu plochu disku na brzdový kotúč frézovaním? |
podla mna hej. ved celé disky robí fréza. teda náboje sa určite zarovnávajú frézovaním. len to nedojeb. o kolko to chceš skrátiť? aby bolo dosť závitov pre šroby, na to bacha |
Mne by sa na to viac páčil vačší sústruh či karusel |
frezovanie nie je problem. len nech to robi niekto, kto je naozaj odbornik. uz len chybne upnutie na stol o par stoviek milimetra moze znehodnotit cely disk. |
aj sústruhom by sa dalo. naj je CNC fréza. ale to už musíš niekoho niekde poznať |
Ci uz CNC sustruh,freza,zaklad je presne uchytenie disku pred opracovavanim,vyrovnanie, a hlavne nepreslabit ulozenie a uchytenie dosadacej plochy kotuca,lebo pruser. |
Ísť to ide určite, aj na šróby bude dosť miesta (podľa prerábky jedného motorkára z UK, ktorý to už robil). Uberať by sa malo cca 4-4,5mm. Len neviem kto by to bol schopný urobiť bez toho aby to naozaj dojebabral, kedy by som už mohol celé koleso odniesť do zberných surovín... |
Najst niekoho kto ma velky sustruh aby sa priemer kolesa dal upnut,venovat vela casu vycentrovaniu s indikatorom. Robili mi tak dosadaciu plochu na zadnom kole. Myslim ze to dokaze kazdy jeden sustruznik,zaklad je velky sustruh. Freza nieje dobry napad |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 150473 | Včera: 235300