Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím Vás, |
mám taktiež Dandy 125 a neustále som menil žiarovku na koncovom svetle. Dal som tam LED a problém ustal. To ale bolo spôsobené tým, že Dandy sa neskutočne trasie za jazdy, takže žiarovky to majú v takomto prípade ťažké, keďže ich vlákna sa mechanicky utrepú. Ak však prepálilo vlákna skoro všetkých žiaroviek, pozrel by som sa predovšetkým na kontrolu dokonalého spoja AKB, ukostrenia a regler. Za jazdy ba malo byť ustálené napätie na palubnej sieti cca 14 voltov. Ak má tvoja AKB pod 12 voltov, tak je tam chyba. Ak má náplň kyselinovú, môže to byť aj dôsledok toho, že články vykukujú z kyseliny, treba doliať dest. vodu. To, že články sú suché, spôsobuje vo väčšine prípadov prebíjanie AKB. necítil si za jazdy kyselinú? Ak nárazovo stúpa napätie v palubnej sieti, môže to byť ak dôsledok nedokonalých kontaktov v spojení AKB, prečistiť a dotiahnuť. Trvalé prepätie spôsobuje aj vadný regler. Ale ako som uviedol na začiatku, Dandyna je utrasená motorka, na jar som malpresne ten istý problém. Podoťahoval som všetky spoje a prečistil spojovacie konektory, najmä ten,od ktorého idú káble na prístrojovku a problém som v mojom prípade vyriešil. Ináč, ako premerať alternátor a pod. si vygúgli. Tuším som to niekde takto aj ja našiel. |
ďakujem za odozvu, našiel som človeka v čechách, čo má rovnaký problém a aj regulátor za veľmi dobrú cenu. Všetko som prečistil, podotahoval, dal nabiť baterku a čakám na regulátor a žiarovky, potom si to dám dokopy a snáď to bude v pohode. Dám vedieť či sa to vyriešilo. ďakujem za reakciu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 33623 | Včera: 183006