Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím! |
Keď chceš predlžiť prevod= znížiť otáčky pri tej 100km/h tak stačí o zub väčšie koliesko dopredu. O dve zuby to už bude lenivšie a pri predbiehaní budeš podradzovať . Spotreba ti pôjde dole. |
Dakujem, takze podla Teba staci jedno koliesko? |
Ja som meni dnes prevodovy pomer ale na VFR 800 a menil som ho ale opacne . Zo 17 z na 16 z. Chybal mi vykon od spodu a jeden zub vela zmenil . Rozdiel je asi 300 ot na 6 stupni a podobne to bude aj u Teba . Rataj ale s tym ze uz ked zmenis koleckoo 1 zub viac tak pocitis to na spodnych otackach a je mozne ze budes musiet podradovat . Zmena o dva zuby je myslim uz dost na SV . Vykon padne moc a otazne je ci ti bude stacit dlzka retaze lebo dva zuby viac v predu je cca 6 zubov menej na rozete . |
ak dá o dva zuby vačšie vývodové koliečko tak to veľmi pravdepodobne uhrá aj s originálnou dĺžkou reťaze ale tú motorku to celkom výkonovo určite "zabije" Upravené 1 krát. Naposledy upravil Motoraptor (04.07.2014 10:04) |
teoreticky áno brazel.. |
Človek z praxe ... do kopca určite nie , ale po rovine áno . |
určite nie, dokonca ani po rovine nie Upravené 1 krát. Naposledy upravil Motoraptor (04.07.2014 10:46) |
A ja to mám zase vyskúšané na oveľa slabšej mašinke ako je SV 650 . |
pozri brazel, nechcem si tu s tebou merať pipíka ani chatovať ale toto čo píšeš je z kategórie harry potter.. |
nechcete sa pohádať aj o mojej reťazovke?! |
raptor čomu nerozumieš ? Ver tomu že sa mu zvýši top speed tiež to mám odskúšané a kludne ti nahrám video na budúci rok keď budem meniť kit, teraz mám 14/48 maximálka tachometrových 140, idem kúpiť 15/43 maximálka by mala byť okolo 160 robím to tiež kvoli spotrebe ale hlavne kvoli pohodliu aby motor nehučal už pri stovke . Honda XL 600 má prevod ten čo tam chcem dať a tých 160 valí pri max otáčkach pritom je to ťažšia a lenivejšia motorka domino detto . |
DUDO mal som asi tolko rokov čo ty keď som rovnaký experiment urobil na litrovom varadere... a nechápal prečo to nejde tak ako predtým.. až potom som prišiel na to že prečo |
Teoretický maximálka sa mu samozrejme zvýši, ale SV má málo koní na to aby sa s tým ťažším prevodom pretlačilo cez odpor vzduchu!!! Dudo pri tvojej mašine je možnosť reálneho zvýšenia rýchlosti, ale SV ma maximálku cez 200km/h. A k pôvodnej otázke: ťažší prevod by som nedával. Môže sa stať, že v konečnom dôsledku ani neušetríš, pretože budeš častejšie radiť a viac točiť plynom aby mašina akcelerovala ako pred zmenou. Sviečky už vymeň, 25tkm je dosť aj keď fachajú. Ja nemením tiež presne podľa manuálu. |
Jednoducho povedane ze spotreba pojde na hor . V beznej premavke na povodny prevod bezne otacky a rychlost . Pri 17 z kolecku bude musiet podradit a mozna budu otacky motora vacsie lebo ak by nepodradil tak motor nebude vladat alebo by motka potrebovala vacsiu rychlost na to aby to dany prevodovy stupen zvladal . |
Majo už len teoretizuješ , spotreba mu pôjde dole o pár deci . Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (05.07.2014 16:42) |
Nie som odborník. Iba názor. Záleží , či chceš vyššiu rýchlosť, alebo len znížiť otáčky a spotrebu pri bežnej jazde. Mám Strom K8. Tiež som vymenil 15 za 17. Motor skoro ten istý. Predtým 110 kmh 5000 ot. spotreba 4.1-4.3, mesto na 5ke trpí, na 4ke tiež. Potom 110 kmh 4500 ot. spotreba 3,6-3,8, mesto 4ka akurát. Za tých 11,80 eur som veľmi spokojný. |
Húha, Dakujem za rady! |
ako neviem co tu raptor trepe. ak sa da vytocit 6tka do cerveneho tak zmenu nahonoveho o jeden zub MUSI zmaknut bez problemov a samozrejme sa zvysi max rychlost. |
Dando podla mna trepes ty. Pisal som presne o dvoch zuboch vpredu. Ak si si isty svojou pravdou tak mozes zaskocit za brazela. |
A o koľkých vzadu si písal ? Vie vôbec zakladateľ témy , aký pomer má teraz ? |
Neviem, mám origo, cize povodne. sv 650 N k9. Teraz toci tacho pri 5000ot pri 6-ke 105kmh. (120-60guma) Inac ten tacho ukazuje az + 9-11km, preto som dal gumu 120-70, teraz uz je lepsie. |
brazel uz sa topspeed o ktorom bola cely cas rec dostal do kategorie podruzna velicina? v poradku, chapem |
Tu konkrétne SV 650 motorcycleperformanceanalyzer.com/suzuki... |
Osobne som vcera vyskusal maturovanie s koleckami . Sice na VFR 800 a skusal som kolecko 16 a 17 z . Ta 17z je povodna . Skusal som zmenit na mensie cize 16 z. Spotreba bagatel sla hore (necudujem sa lebo nesiel som na spotrebu ) Vykon siel daco na hor a zmena otacok cca 300 viac ako zo 17z koleckom . 1 zub nespravi vela ale zaroven pre dakoho aj moc . Pri 16z bolo stale citelne ze motka je ziva pri 5 a 6 prevodovom stupni co mi pri povodnom kolecku chybalo . Kazdopadne som kolecko ponechal povodne lebo lakalo to na blaznenie |
Dakujem kazdemu za rady, ked to vymenim, dam vediet. |
podla motorcycleperformanceanalyzer.com/ co linkoval brazel, ak dám odva vacsie kolecko ((17)-ku namiesto 15-ky)) 5-ka sa mi premeni na 6-ku. Tzv. dám si 16-ku, potom podelim so skusenostami |
16 koliesko, pri 5000ot 112-113 kmh, namiesto 105. |
Napisem este skusenosti po 1000 km s 16x45 kolieskami, keby som jazdil vo dvojici, tak by ten prevod bol prislaby, spotreba je mensia o 1-2 deci na 100km, ale nedá sa vytocit 6-ku, 2x som skusil, raz dalo 219 a potom 222kmh, pricom som maj al vietor v chrbte, a dokonca dole z malého kopca, ked som u isiel na rovinke tak to padalo naspat na 216-217. |
pochybujem ze na podsledny kvalt sa ten motor pretoci a vypne ho obmedzovac. |
Nejake cudne gumy tam mas, jedine zeby si hovoril o prednych ale to by nemalo zmysel. |
RS955i nehovoril som, ze som vytocil po obmedzovac tu 6-ku ale do cerveneho pola, a vtedy bolo presne 229. A vtedy som mal v predu 15ku. |
ked som kúpil moto retaz bola ok.Dal som dve sezony cca 40tkm a bolo treba retaz vymenit.Podla katalógu som kupil retaz a male kolecko.Ked som to menil zistil som ze talian predomnou tam dal o zub mensie kolecko.Neviem presne 17-18.Z novým vlastne originál setupom som dal cca 200-500 km a pochopil som ze talian teda kurva dobre vedel co robí...Moto bola úžasne leniva ale zo vsetkeho najviac mi vadilo ze trebárs na Sturci mi nesedeli kvalty.Co predtým zvládla dvojka z tym tazsim prevodom bolo moc rychle alebo podtoceny motor nevladal. |
Najradsej by som tam mal 14 ku na krátke vyjazdy, a 16ku na turistiku ked som sám, a 15-ku turistika ked sme dvaja... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46566 | Včera: 140248