Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobrý večer prajem všetkým, |
Z750 je parada, ale silna vec a dost ostry nabeh vykonu od 8tis otacok, je co sa ucit, ja som mal prvych 2000km zablokovanu na 25kw a dakujem bohu ze som to spravil, ked som to otvoril tak som si skoro pustil do gati. |
Jasne. Len zas poviem otvorene že nechcem obmienať 5 motoriek, keď viem že sedím na motorke skoro stále takže chcem ísť rovno do niečoho takéhoto. |
Kazdy chce nieco ine tazko radit. |
ked nevies ci nahac, alebo SS, tak podla mna urcite este budes menit. skusis jednu a zistis, ze si chcel presne to co ponuka ta druha, zistis ze ta nebavi uz nahanat sa, ale robis skor turistiku, alebo len sa vozis okolo komina, atd, moznosti je vela. |
Ja mam nahaca, ale vzdy som chcel ss, je to kazdeho vyber. Mne na zetke vadi trochu posed, ked pridas, nohy mi taha von, do hrude tlak a pod, nevies sa zapriet lebo stupacky mas skoro rovno pod sebou.. |
Ale zaujímal ma skôr základny rozdiel naháča a SS (teda bez porovnávania rôznych modelov) aký je nejaký zásadný rozdiel ... |
Mal som možnosť jazdiť úplne tú istú motorku v úprave naháč (Tuono V4R) a jogurt (RSV4 R), takže rozdiel bol len v posede (na naháči je vzpriamenejší posed kvôli vyšším riadidlám) a menšej alebo žiadnej kapotáži. Upravené 1 krát. Naposledy upravil sasos69 (22.06.2014 23:06) |
Takže nakoľko neplánujem jazdiť dlhé trasy (Po Slovensku) a skôr ma lákajú aj okruhy a rýchlejšia jazda ísť do Jogurta ? ... |
Čau, |
Rorschach : |
mi to nedá. Kedže seš motokrosár (šak sme uš ňeco čítali ot tebja) tak asi takto:Kúp si litrovicu, alebo vlastňe co najsilňejší zezeneš. jogurtes bude najlepší!... |
ludia. neodsudzujte motokross. taká kroska vás vie vyťahať viac ako šestovka superšport. ked jazdil, tak má cit na plyn a aj prednú brzdu. v pohode ukočíruje 100 konový liter |
kup si na zaciatok SS,ak ta prestane bavit tak ho par krat |
Fanter hlavny rozidel je v tom ze na SS sa drzis ovela tahsie na hranici predpisoveho jazdenia stale to laka tahat tocit posed a kapoty si pytaju rychlost ak skusis okruh a chyti ta to nebudes chciet ine... nahac je viac praktickejsi obratnejsi super krutak Zko FZ1 a cokolvek ine sa dokaze vynahanat aj s jogurtami potom zas obmedzuju v zakrutach stupacky (horske prechody okruh)a na rovinach mas vietor na hrudy a hlave (dialnice)... musis sam vediet co chces alebo kompromis FZ1 s polokapotou TOP akurat nahac vyzera brutalnejsie vec nazorov |
Kawasaki z 1000 model 2010 hore ,pecka vlastna skusenost. |
To tu naozaj radíte 18 ročnému chlapcovi litra?!?!?! Na kieho boha soudruzi?!?! |
Nejdem ti radiť či viac plastu alebo menej ... k tomu crossu... |
Jednoznacne Hayabusa s 35 kw v tp S 35 kw v papieroch aj tak nezozenies 1000cku supersporta... Moja prva bola 250 tka a vobec nelutujem. Myslim ze lepsie na zaciatok som ani nemohol urobit... Nechapem preco kazdy chce hned litra... Teraz mam 600vku a nad litrom ani neuvazujem... Na cesty je uplne zbytocny... |
páni. jazdí motokros. možno už v 17mnástich mal tristopade ostrú mašinu, možno ne. možno ho robí od 6 rokov, možno rok. ked má cit v ruke, liter neni problem |
Čester: "...možno už v 17mnástich mal tristopade ostrú mašinu, možno ne. možno ho robí od 6 rokov, možno rok." |
Možno vela z tých čo budú čítať môj názor nebude súhlasiť ( ale mne je to upc). Fanter ja na tvojom mieste by som hladal naháča nie som výslovne proti SS ale pokial nemáš v blízkosti bydliska okruh, Babu, Šturec a podobné nevidím význam SS ísť po dialnici na rovine 300 nie je aspon pre mna žiadna zábava. Takže na začiatok naháč je v pohode a skôr nájdeš dakeho horneta alebo fz6 s papiermi 35kW ako spomínané hayabusi a litrove SS ale aj tak je to len na tebe aký máš vkus a rozum. |
Osobne doporucujem daco ako CBR 600 F . Nemas tak zatazene ruky ako na SS RR .Nahac ma nevyhodu ten napor vzduchu z predu co je dost neprijemne . Kapotaz ta chrani a nedostavas take pecky . Ja som jazdil motocross no po 20 rokoch som presiel na cestu a kupil som prave cbrku a plna spokojnost. Zo zaciatku som bol sice zesraty prekonat stovku ale za sezonu som sa vela naucil . Je to velky rozdiel cross a cesta . Crosska ma sice extra vykon ale u cestaka je to uplne o inom tak ze sa to neda zrovnat . Kazdopadne treba na vsetko rozum a skusenosti. Ako 18 r. dobre zvazuj a nezabudni ze cross a ceste je sakra rozdiel . |
a mňe nepripadá tuším žádná cestná mašina masakrálňe silná aňi oproci mojí Huske dvackovej. |
caute, nejdem zakladat novu temu, no jedna sa o to ze som bez moto a pozerám sa po niečom inom ako som mal. ex GSXR 1000 k1. chcem len Supersport, ziadny nahac turistu ani nič podobné, len je problém ze meriam 198 cm a vážim 110kg, skúšal som R1 2005 a sedel mi perfektne posed. No stav bol katastrofa, momentalne na nete je málo r1tiek v cene cez 4500e v kus lepšom ako dobrom stave . :D.. tak sa chcem opýtať, či viete poradit niečo posedom podobné R1tke to je cca výška sedla 835mm, rozmyšlal som este nad hondou 954tkou ale na tej by som sa asi trápil. :/ ĎĎ |
Re: 2kip2: vysvetli mi preco si predal gsxr k1 a chces kupovat 954? to mi trosku nejde na rozum |
Re: yoshimura: pýtala si drahší servis. |
Buď počkaj na R1 v dobrom stave, alebo chod do K5 z K1 to bude riadny skok si myslim a ked si bol spokojny preco meniť značku. |
RogueX ti dobre radí. Sám jazdím 1000 K5 a poviem ti že aj kebyže máš 150kg tak tá motorka ťa vyťahá a to poriadne. Čo sa posedu týka tak K5 ešte nie je taký radikál ako novšie SS, takže v podstate celkom "pohodlná". Najlepšie je ale si naživo posed na tej ktorej motorke vyskúšať. |
po vela rokoch ostrého endura + nejaké velké endura+ nejaké motorky ,nejaké zranenia mám teraz naked,,,,,,spokojnost |
Re: 2kip2: celkom uprimne by ma zaujimalo, kto tu gixxeru schytal a ci vie v akom je stave pretoze ta motorka je uz asi dobra leda tak na ND. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 222235 | Včera: 168953