Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, mam 2T vysokootackovy stroj motor minarelli AM6 50ccm a chcem sa vas spytat na jednu vec. Ked je motor vypnuty , zaradim jednotku a mam stlacenu spojku, tak rychlost tam stale je. Ked motor nastartujem, stlacim spojku a bez plynu zaradim jednotku, tak hned zhasne ( bez toho aby som pustil spojku). Ale ked mu dam vela plynu tak preradi. A ked uz tam mam rychlost a prestanem pridavat plyn (stale drzim spojku) tam ju zacne trhat dopredu a ked dalsie 2s nepridam tak zhasne. Cim to moze byt? Mozno zly olej? Aky by ste mi odporucili do prevodovky? |
skor si nastav spojku lebo ti taha ked je vypnuta |
ja som mal ten istý problem ked som poskladal spojku. nedala sa nijako doštelovať bud mi robila to čo tebe alebo mi šmykala. tak som ju nechal nastavenú tak že ked som zaradil 1 tak mi moto hned aj išla išiel som sa riadne povoziť a sama sa nejako umúdrila. |
Spojka je stále trochu v zábere, na MX obzvlášť 2T to tak bývalo. pridáš trochu plynu kopneš jedna a ideš. A pozri sa či máš vôľu na spojke - lanku - ako má byť. |
Minarellka AM6 nie je žiaden brutálny MX stroj. Nastav si vôlu spojky, prípadne vymeň prevodový olej (aspoň 80W, API GL4) |
Tak ďakujem za rady. Ako sa dá inak štelovať spojka , okrem lanka? A myslím, že lanko aj vôlu mám dobré pretože keď stlačím páčku, tak sa to čo je na motore(neviem jak sa to volá) sa zatlačí do maxima - tolko isto to zatlačím aj rukou - viac to nejde. |
Presne ako pises. Najskor povolilo gufero na vodnej pumpe. Ked to budes menit, tak rovno kup aj nove tesnenie. Na DT125R som mal podobny problem. Gufero sm vymenil a voda sla do oleja nadalej. Sla tam prave cez to tesmenie pod krytom. Tam okolo vodnej pumpy byva nanesena silikonova vrstva na tesneni. |
janoval: no tak to gufero a tesnenie sa dá niekde aj samostatne zohnať? Lebo našiel som len celú vodnú pumpu www.redracing.sk/maloob/cikk.php?id=676470. A ešte mi napadlo, že čo ak to neni v tej pumpe? Kde inde by to mohlo pretekať? Napríklad nejaké tesnenie na valci by to nemohlo byť (nie som nejaký expert tak preto sa pýtam :D) ? |
A ešte by som popísal moju situáciu(možno to pomôže objasniť problém): Takže najprv som si tiež všimol, že mi uniká nejako rýchlo chladiaca kvapalina a že olej je biely. Ale potom som si všimol, že to tečie cez slabo utiahnuté hadičky, tak som ich utesnil a v pohode sa vozil ďalej a chladiaca vôbec neubúdala, tak som bol rád , že to boli len tie hadičky a nie v motore niečo. Potom som si dal takú dosť hardcore jazdu - Taký menši kros a tak asi pol hodinu. A po tej jazde som neskontroloval kvapalinu, ale všimol som si,že aj hodinu po jazde bol motor stále extrémne horúci a vonku už bolo dosť chladno. A keď som sa prišiel povoziť cez víkend, tak si všimnem že celá chladiaca kvapalina chýba a olej je biely. Pod motorkou bolo aj pár kvapiek oleja - asi motorového a tá nádržka naň bola zatečená - to si fakt neviem vysvetliť. |
Ja ten motor nepoznam. Ale u 2taktu nema velmi kde inde prevodovy olej dojst kuntaktu s vodou. Vymen gufero, tesnenie. Ale toto tesnenie vyzera len ako z krytu vodnej pumpy. Nemas tam este jedno tesnenie pod cely bocny kryt? |
www.motot.net/talli/kuvat/o/5/44089/149938_full.jpg |
dl.dropboxusercontent.com/u/61779518/1490956_1895413045... lepšiu som nemal v PC, hádam to tam je vidieť keď si to priblížiš. |
vsak je to asi ten isty, alebo velmi podobny motor. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 252990 | Včera: 130254