Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Motorka preradi len pri vyssich otackach - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuMotorka preradi len pri vyssich otackach - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Olej.

13.06.2014 18:58

Motorka preradi len pri vyssich otackach

kyduso
 Bahniak 

Caute, mam 2T vysokootackovy stroj motor minarelli AM6 50ccm a chcem sa vas spytat na jednu vec. Ked je motor vypnuty , zaradim jednotku a mam stlacenu spojku, tak rychlost tam stale je. Ked motor nastartujem, stlacim spojku a bez plynu zaradim jednotku, tak hned zhasne ( bez toho aby som pustil spojku). Ale ked mu dam vela plynu tak preradi. A ked uz tam mam rychlost a prestanem pridavat plyn (stale drzim spojku) tam ju zacne trhat dopredu a ked dalsie 2s nepridam tak zhasne. Cim to moze byt? Mozno zly olej? Aky by ste mi odporucili do prevodovky?


13.06.2014 19:38

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

dando
 Bahniak 

skor si nastav spojku lebo ti taha ked je vypnuta


13.06.2014 20:03

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

smetom
 Jogurťák 

ja som mal ten istý problem ked som poskladal spojku. nedala sa nijako doštelovať bud mi robila to čo tebe alebo mi šmykala. tak som ju nechal nastavenú tak že ked som zaradil 1 tak mi moto hned aj išla išiel som sa riadne povoziť a sama sa nejako umúdrila.


13.06.2014 20:39

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Spojka je stále trochu v zábere, na MX obzvlášť 2T to tak bývalo. pridáš trochu plynu kopneš jedna a ideš. A pozri sa či máš vôľu na spojke - lanku - ako má byť.


14.06.2014 14:19

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

Minarellka AM6 nie je žiaden brutálny MX stroj. Nastav si vôlu spojky, prípadne vymeň prevodový olej (aspoň 80W, API GL4)


15.06.2014 16:52

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

kyduso
 Bahniak 

Tak ďakujem za rady. Ako sa dá inak štelovať spojka , okrem lanka? A myslím, že lanko aj vôlu mám dobré pretože keď stlačím páčku, tak sa to čo je na motore(neviem jak sa to volá) sa zatlačí do maxima - tolko isto to zatlačím aj rukou - viac to nejde.
Awia: No lenže problém je ten, že keď ja ten plyn pridávam, tak spojka sa chová tak že je stlačená :D a keď nepridávam tak začne trhať a zhasne. Takže sa mi pohýňa dost ťažko z miesta.
Ináč už som asi našiel chybu- olej v prevodovke bol ako mlieko, znamená to , že je zmiešaný s chladiacou tekutinou? Lebo všimol som si aj,že mi zmizla chladiaca kvapalina po jednej jazde a predtým som ju tam mal dosť dlho a neubúdalo z nej. Kto sa v tom vyznáte - kde by sa mohli tekutiny miešať? Vo vodnej pumpe alebo dokonca môže byť nejaké tesnenie prasknuté? Btw, olej som tam tiež nemal bohvieaký 75W-80 pre autá - dal som ho tam len raz lebo iný som nemal ale ten problém so spojkou bol už predtým.


16.06.2014 7:12

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Presne ako pises. Najskor povolilo gufero na vodnej pumpe. Ked to budes menit, tak rovno kup aj nove tesnenie. Na DT125R som mal podobny problem. Gufero sm vymenil a voda sla do oleja nadalej. Sla tam prave cez to tesmenie pod krytom. Tam okolo vodnej pumpy byva nanesena silikonova vrstva na tesneni.


16.06.2014 22:05

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

kyduso
 Bahniak 

janoval: no tak to gufero a tesnenie sa dá niekde aj samostatne zohnať? Lebo našiel som len celú vodnú pumpu www.redracing.sk/maloob/cikk.php?id=676470. A ešte mi napadlo, že čo ak to neni v tej pumpe? Kde inde by to mohlo pretekať? Napríklad nejaké tesnenie na valci by to nemohlo byť (nie som nejaký expert tak preto sa pýtam :D) ?


16.06.2014 22:07

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

kyduso
 Bahniak 

A ešte by som popísal moju situáciu(možno to pomôže objasniť problém): Takže najprv som si tiež všimol, že mi uniká nejako rýchlo chladiaca kvapalina a že olej je biely. Ale potom som si všimol, že to tečie cez slabo utiahnuté hadičky, tak som ich utesnil a v pohode sa vozil ďalej a chladiaca vôbec neubúdala, tak som bol rád , že to boli len tie hadičky a nie v motore niečo. Potom som si dal takú dosť hardcore jazdu - Taký menši kros a tak asi pol hodinu. A po tej jazde som neskontroloval kvapalinu, ale všimol som si,že aj hodinu po jazde bol motor stále extrémne horúci a vonku už bolo dosť chladno. A keď som sa prišiel povoziť cez víkend, tak si všimnem že celá chladiaca kvapalina chýba a olej je biely. Pod motorkou bolo aj pár kvapiek oleja - asi motorového a tá nádržka naň bola zatečená - to si fakt neviem vysvetliť.


17.06.2014 0:00

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Ja ten motor nepoznam. Ale u 2taktu nema velmi kde inde prevodovy olej dojst kuntaktu s vodou. Vymen gufero, tesnenie. Ale toto tesnenie vyzera len ako z krytu vodnej pumpy. Nemas tam este jedno tesnenie pod cely bocny kryt?

Skus ten motor pofotit trosku a zaves sem fotky. Voda sa ti doboleja dostane cez gufero, alebo cez zlw tesnenie okolo kanalikov na vodu.


17.06.2014 0:04

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

www.motot.net/talli/kuvat/o/5/44089/149938_full.jpg

Ak je to tento motor, tak tesnenie budes potrebovat pod cely pravy kryt motora.


17.06.2014 15:18

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

kyduso
 Bahniak 

dl.dropboxusercontent.com/u/61779518/1490956_1895413045... lepšiu som nemal v PC, hádam to tam je vidieť keď si to priblížiš.


17.06.2014 15:26

Re: Motorka preradi len pri vyssich otackach

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

vsak je to asi ten isty, alebo velmi podobny motor.

Proste si musis uvedomit, ze ta voda ti ide z hlavy, cez valec az do pumpy. No a vsade, kade ta voda prechadza, tak moze presakovat, kedze chladiaci system je natlakovany. Cize vsade po ceste by som na tvojom mieste pomenil tesnenia. Tie nie su az tak drahe. Najdrahsie bude to dvojbritove gufero, na oske vodnej pumpy.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 252990 | Včera: 130254