Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím vás! Vedel by mi niekto poradiť?! Kúpil som Yamahu Virago XV-750 ročník 1991. Motorka je údajne v ,, TOP STAVE,, Pri bežnej obhliadke a skúšobnej jazde sa táto závada neprejavila až po prejdení niekoľkých km. Motorka zrazu prestane ťahať, začne trhať, ledva z nej dostanem 90 km/h. Dusí ju, miestami aj ako keby sa chcela rozbehnúť a zase ju pridusí. Stratí voľnobežné otáčky a začne strieľať do výfuku. Nechám ju odstáť a niekedy zas ide ako keby sa nič nedialo. Sviečky som skúsil vymeniť nepomohlo. Za každú radu ďakujem! |
Len tak od stola: |
Doplním moje posledné skúsenosti so Suzuki Intruder VS 1400: |
Ale je možné, že to raz ide v pohode a potom ako keby uťal?! |
naco sa s tym vobec zaoberas? zanes to predavajucemu nech to spravi alebo nech vrati prachy |
Ak sa to stáva približne po rovnakej dobe, tak je to možno upchatý odvzdušňovací otvor vo víčku nádrže. Pri jazde sa vytvorí podtlak v nádrži a benzín nemôže von. |
mal som xv 500,,robilo my to isté,,,boli dierky v mebránach karburátorov |
No žiaľ predavajúci zaujal voči tomu postoj ignorácie. Motorka sa mi páči a je pohodlná no však nepojazdná v plnej miere čo sa prejavilo až po dlhšej jazde od neho domov. Myslel som som že to nechám spraviť no ako zisťujem je to hľadanie buď alebo. Tak že sa na to pozriem asi s právničkou. |
podobné som mal na 535-ke a boli to zlomené káble tesne pri indučkách . dal som dole deklík , čo ich kryje - bez problémov , naložil som deklík - problémy . Začal som ťahať za konce káblikov a jeden sa naťahoval ako žuvačka. Skrátil som ho a bolo po závade. |
Benzín z nádrže ide v pohode von aj pri tom haprovaní. Skúšal som na chvíľu vytiahnuť prívod z ľavého karburátora pri naštartovanom motore a tiekol v pohode. |
Vyčistiť a skontrolovať karburátory ! Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (15.06.2014 9:13) |
Pustil som sa do toho od kraja. Dnes skontrolovaná nádrž, ventil, vzduchové filtre. Narade sú karburátory, kompletná elektrika a všetko postupne čo sa mi pri demontáži dostane pod ruku. Príruby karburátorov sú asi po smrti takže tie budú musieť ísť určite nové. |
Tak dnes som rozobral a prečistil karburátory. Membrány sú v poriadku. Dočítal som sa, že skrutka ktorou sa nastavuje bohatosť by mala mať 2,5 otáčky od zatiahnutia. No keď som počítal otáčky kým som ju zatiahol s citom napočítal som až niečo cez 4,5. Ešte by ma zaujímalo k čomu presne slúži to to a či tam nechýba hadička (označil som to krúžkom). |
no ja si len tipnem. Vyzera to ako zlodej vzduchu zo sania do vyfuku. Na transalpe mam asi nieco podobne.... no tak ci tak je to asi jeno, lebo tam kde si to zakruzkoval je najskor podtlakovy ventil. A ma ist k nemu hadica od niktoreho karburatora. Ak ta hadicka nie je pripojena, alebo poriadne upchata, tak cez tu hadicku si niektory karburator cuca falosny vzduch. |
Vďaka, skúsim pozrieť sytič aj keď automaticky nie je. Do karburátorov idú len dva vstupy z podtlakov. To je napojené z jednej príruby a rozdvojené do karburátorov. Z druhej príruby ide hadička na podtlak palivového ventilu. |
Tak sytič som pozrel je OK. Ale náhodou som skúsil zatlačiť šupátka (myslím že sa to tak volá) smerom hore a zistil som že jedno ide ťažko a dokonca ma problém vrátiť sa späť. Tak som znova vytiahol membránu a pri dôslednejšom prezretí som zistil, že je z jednej strany povytiahnutá spod toho krúžka. Samozrejme sa mu ju podarilo roztrhnúť. Keď kúpim novú ako ju mám dostať naspäť? Prikladám foto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lachim (21.06.2014 16:31) |
Normalne ju namastis trocha a nasadis. Si to vyskusaj najprv s touto sklbnutou. Lahko to nepojde, sak by to potom islo aj lahko von... |
No to neviem. Mrkni do manualu. Osobne o tom pochybujem. Ak by to tak bolo, najdes tam zbytky lepidla. |
Tak som volal do Yamahy a dajú sa zohnať komplet membrána so šupátkom za ,,čarovnú sumu,, 210€ za kus! |
www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-XV750-VIRAGO-1988-1997-CARBUR... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kamkoxx (23.06.2014 12:21) |
To by bolo super akurát že je to úplne iná časť v karburátore akú zháňam! To to je membrána podtlaku a ja zháňam membránu šupátka pre vákum. Teda tak som to vyčítal z manuálu. |
www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-XV750-XV-750-VIRAGO-CARB-DIAP... |
Tak už som našiel shop. Síce nemajú vo formulári kde sa zadáva dodacia adresa možnosť zaslania na Slovensko ale na Slovensko zasielajú. Stačí objednať cez mail. |
Kamkoxx ďakujem za snahu! No to som všetko už videl. Do môjho karburátora to ale nepasuje! Ja mám šupátko kruhového tvaru! |
supatka si kludne naolejuj, ked ti chodili tazko, ked ich budes olejovat, tak si naolejuj rovno aj supatko sytica. V tom "suchom" prostredi tiez obcas drhne. |
Premazal som to a poskladal. Zajtra nastavím podtlaky a uvidíme. |
Tak som sa dnes skúsil na tom previezť. Trošku mám ale chaos v nastavovaní bohatosti zmesi. Je tam karburátor Hitachi HSC 40. Keď priťahujem obohacujem a keď povoľujem ochudobňujem? |
Keď priťahuješ škrtíš/ochudobňuješ , keď povoľuješ obohacuješ. |
A nieje to náhodou naopak u tohoto karburátoru? Nešteluje sa skrutkou vzduch miesto paliva? |
to musis citit, co to s tym motorom robi, ked to nastavujes. Odfot nam tu skrutku a lahsie ti niekto poradi, ci je na vzduch, alebo na benzin. |
Tak na prvej foto je skrutka na nastavovanie zmesi |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 309158 | Včera: 168267