Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Otacky - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuOtacky - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

04.06.2014 10:25

Otacky

Mboss
 Kávičkár 

Ikona

Caute prvy krat po kupe masiny (Yamaha Fazer Fzs600) 2003 som ju chcel trosku viac prevetrat avsak pri akceleracii som zistil ze nejde vytocit nad cca 8500-9000 otacok. Pri prudkej akceleracii idu otacky do tejto hodnoty pekne rovnomerne hore avsak ked dosiahne spominane otacky (plyn je na max) tak z nicoho nic prestane ist... vyssie otacky z nej nedostanem... neviem co to ma znamenat... moze byt skrtena ? alebo pomenit filtre dat nastelovat karbce? Poradte... inac ide vsetko ako ma volnobeh drzi pekne


04.06.2014 11:01

Re: Otacky

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Asi veru je škrtená : Leistung kW (PS) - 25 (34) bei 9500 U/min , výkon - 25kW pri 9500 ot./min.
Ďalej to nepustí , takže to by tomu aj zodpovedalo .


04.06.2014 11:28

Re: Otacky

Mboss
 Kávičkár 

Ikona

No ono to do tych spominanych otacok ide slusne tak zeby len 25? Kde a ako sa to da odskrtit?


04.06.2014 13:13

Re: Otacky

dando
 Bahniak 

origo ma ta masina 70kw takze skrtenie na 25kw by si rozhodne poznal


04.06.2014 14:04

Re: Otacky

brazel
 Kávičkár 

Ikona

dando , keď presadneš z jednej rovno na druhú , tak áno , ale normálne ani nie , len ťa nepustí cez 9500 otáčok , veď to je aj tak dosť , aj tak je to dosť živé , možno lenivejšie , ale to čerstvý vlastník nemá ako spoznať , ak predtým nejazdil plnú verziu .
A to sa ešte ten Fazer robil aj 57kW .

Odškrtiť sa to dá úplne jednoducho (ak nie sú použité aj iné ihly a strunky v karburátoroch) aj v garáži , má to , alebo obmedzenie dorazom na rukoväti , alebo menšie difúzory na saní (zvyčajne mosadzné , alebo hliníkové krúžky) - to dáš dole karburátory a vyhodíš ich (tie krúžky) .


04.06.2014 14:10

Re: Otacky

MMartin000
 Turista 

Ikona

treba pozret zakladne veci potrebne na chod motora vo vysokych otackach

ja by som zacal vzduchovym filtrom ;-) a kontrolou celeho sania,
potom sviecky, nasledoval by pal.filter, mnozstvo a kvalita oleja v motore a az tak by som isiel do stelovania atd.
pripadne pozret plynove lanko, ci je dobre nastavene, skratka prve pozri tie najprimitivnejsie veci, casto je to o tom


04.06.2014 14:21

Re: Otacky

brazel
 Kávičkár 

Ikona

MMartin000 , mne to môže byť naozaj jedno , ale chlap píše "Pri prudkej akceleracii idu otacky do tejto hodnoty pekne rovnomerne hore avsak ked dosiahne spominane otacky (plyn je na max) tak z nicoho nic prestane ist"

Teda keby mal zasratý filter , tak mu nepôjdu otáčky hore pekne a rovnomerne , veď sa jej nebude dostávať vzduch , bude ju šklbať .
Jemu do 9500 idu otacky do tejto hodnoty pekne rovnomerne hore


04.06.2014 14:26

Re: Otacky

MMartin000
 Turista 

Ikona

brazel: snazim sa poradit len z vlastnej skusenosti
mne tiez isli otacky v pohode hore a pri 7-8 tis konec
nasiel som kusok igelitu v sani, veril by si tomu?


04.06.2014 15:04

Re: Otacky

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Veril . Mal si ten vzduchový filter pred inštaláciou vybrať zo sáčku . :-D >:-)


04.06.2014 16:31

Re: Otacky

MMartin000
 Turista 

Ikona

jaaaj, to aj kondomy sa pred pouzitim rozbaluju?


04.06.2014 16:39

Re: Otacky

Mboss
 Kávičkár 

Ikona

Sakra sanie zapchate kusom handry... :-O zavada odstranena... skusobna jazda otacky cez 11 000... viac som nechcel neboli podmienky :-D

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mboss (04.06.2014 16:40)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 48561 | Včera: 228770