Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim pred dvoma dňami som si kúpil exc 300, všetko šlo, motor tip-top, na ďalší deň začali ísť z motora nepríjemné zvuky ale iba keď šla na voľnobehu keď som pridal prestalo to, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hazmen (02.06.2014 21:22) |
Mozes pozriet vyfuk ci v nom cosi nehrkoce, mozes pozriet klapky a potom uz jedine zhodit valec a pozriet do motora. - ak to stratilo kompresiu tak to moze byt jedine na pieste a okoli. |
možno len blbosť, ale : |
Ked stlačim spojku tak to prestane, a nemôže to byť spôsobené aj karburatorom,že nejde naštartovať ? Ale aj môj najväčší typ je piest, ale nechce sa mi to rozoberať kokos |
Ak to stichne po stlaceni spojky tak uz mas vymlateny spojkovy kos. |
2T musis mat rozobraty a zlozeny do pol hodiny. zmeraj si tlaky a budes naisto |
Ako tak počítam tak investicie dosť narastajú .....keby ze mam tlakoner tak už sa pýtam na správne hodnoty ....ale skúsim ho zohnať, dobrý nápad, inak viete mi este poradiť ako zistím ročník motorky,ak budem do motora kupovať až viem, podľa plastov to je tak 98-02 ale presne neviem Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hazmen (03.06.2014 13:59) |
Ovela jednoduchsie ako zhanat tlakomer - ktorym aj tak prd zistis v ci je napr. odlomene zo spodku piesta - je to za par minut rozobrat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jojkoz (03.06.2014 14:05) |
No a kedze ako pozeram na videu - mas klasicke predne teleskopy - a modely 1996-1998 ich mali naopak - tak to tvoje bude max. 1995. |
VIN na rame mam a ako zistím z neho ročnik? tak som to teda rozobral a zistil že piest je v riti a vložka je tiež poznačena(asi už aj na vybrus, nie?), kôli čomu sa mohol piest takto zodrať? ...pripada mi že malo oleja ale benzin som miešal 1:50 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hazmen (03.06.2014 18:26) |
No ten piest je dost pridrety. - zrejme od tepla. - bolo tam dost vody ? |
mal som dost vody, ale teraz som si spomenul že čo som sa šiel trošku previesť tak sa mi nezohrial celý chladič ale iba kúsok spodku a pritom valec bol dosť teplý, tak som otvoril vodnú pumpu a nič nezistil, vrtuľka nie je nijak poškodená akurát som prišiel na to že čím viac doťahujem šrobik na vrtuľke tým ide kľukovka ťažšie Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hazmen (03.06.2014 20:35) |
jediné správne riešenie pre teba je. zober motor skúsenému mechanikovi. |
ja si myslim že by nebolo na škodu urobit vybrus ale pre väčšie utvrdenie sa pýtam lebo financii moc nie je, vložka zle osadena podla mna nebola lebo je piest je zodraný symetricky ale trochu do vajca(asi sa pri vysokej teplote deformoval) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hazmen (03.06.2014 21:30) |
"tak sa mi nezohrial celý chladič ale iba kúsok spodku a pritom valec bol dosť teplý" |
Zanes to Karolovi a on Ti to da dokopy. |
No ja mam obeh vody robený tak že chladice su navzájom prepojené na vrchu hadicou ktora ide cez rám, a na spodu ide z jedneho do hlavy ceeú valec k pumpe a z druhého chladiča priamo k vodnej pumpe |
To mas podla mna nejako rozsahane. Chcladice by mali byt prepojene aj hore,aj dole,zo spodku chladica by mala ist hadica do vstutu vodnej pumpy, z vytlaku vodnej pumpy by mala ist hadica do valca a z hlavy by mala ist hadica dovrchu chladicov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dudo25 (04.06.2014 10:53) |
ani mne sa moc nepáči to zapojenie ale keď som pozeral fotky týchto moto tak to mali zapojene rovnako ako ja tak to bude zrejme dobre...asi to bola seknuta pumpa lebo keď som ju otvoril tak na bokoch vrtuľky aj na kryte je poznať že že sa to o seba trelo |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 256711 | Včera: 130254