Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

KTM exc 300 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKTM exc 300 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Karburátor.

02.06.2014 21:19

KTM exc 300

Hazmen
 Edvenčr 

Zdravim pred dvoma dňami som si kúpil exc 300, všetko šlo, motor tip-top, na ďalší deň začali ísť z motora nepríjemné zvuky ale iba keď šla na voľnobehu keď som pridal prestalo to,
[
Video: youtu.be/6dji51NMpcs ]
no aj napriek tomu som si dal jedno kolečko okolo domu, moto šla v poho odložil som ju. A dnes som vypral filter vzduchu naolejoval ho, potom že sa idem previesť. Ale už nešla nakopnúť na páku, tak som ju roztlačil. Chytila ale nedržala voľnobeh(studena aj tepla, zo sytičom aj bez) ale vo vyšších otáčkach šla dobre(i keď to neviem dobre posúdiť lebo som veľa nenajazdil), tak som teda vybral filter vzduchu ale bez zmeny, sviečka sa zdá byť vypálená dobre aj som skúšal inú ale bez zmeny. A ešte sa mi zdá že dnes mala akúsi slabšiu kompresiu.
Kde môže byť chyba? Vďaka za reakcie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hazmen (02.06.2014 21:22)


02.06.2014 22:28

Re: KTM exc 300

jojkoz
 Turista 

Ikona

Mozes pozriet vyfuk ci v nom cosi nehrkoce, mozes pozriet klapky a potom uz jedine zhodit valec a pozriet do motora. - ak to stratilo kompresiu tak to moze byt jedine na pieste a okoli.


02.06.2014 23:15

Re: KTM exc 300

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

možno len blbosť, ale :

kukňi jak sa trepe celé koleno, keré mimochodem fučí a počítám, že aj na válci to neťesňí. A ten hrkot robí aj ket stlačíš spojku?


03.06.2014 6:53

Re: KTM exc 300

karol1
 Bahniak 

Ikona

nebolo by nič neobvyklého , keby chýbala polka piestu.


03.06.2014 11:04

Re: KTM exc 300

Hazmen
 Edvenčr 

Ked stlačim spojku tak to prestane, a nemôže to byť spôsobené aj karburatorom,že nejde naštartovať ? Ale aj môj najväčší typ je piest, ale nechce sa mi to rozoberať kokos


03.06.2014 12:00

Re: KTM exc 300

jojkoz
 Turista 

Ikona

Ak to stichne po stlaceni spojky tak uz mas vymlateny spojkovy kos.
Kazdopadne to nema nic spolocne s chodom motora - takze pokial chces aby ta to stalo co najmenej tak to otvor co naskor.


03.06.2014 12:36

Re: KTM exc 300

dando
 Bahniak 

2T musis mat rozobraty a zlozeny do pol hodiny. zmeraj si tlaky a budes naisto


03.06.2014 13:56

Re: KTM exc 300

Hazmen
 Edvenčr 

Ako tak počítam tak investicie dosť narastajú .....keby ze mam tlakoner tak už sa pýtam na správne hodnoty ....ale skúsim ho zohnať, dobrý nápad, inak viete mi este poradiť ako zistím ročník motorky,ak budem do motora kupovať až viem, podľa plastov to je tak 98-02 ale presne neviem

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hazmen (03.06.2014 13:59)


03.06.2014 14:03

Re: KTM exc 300

jojkoz
 Turista 

Ikona

Ovela jednoduchsie ako zhanat tlakomer - ktorym aj tak prd zistis v ci je napr. odlomene zo spodku piesta - je to za par minut rozobrat.

Dodaj fotky skusime zistit rocnik - podla motora to ani 1998 nieje ani zdaleka.
(plasty su tam nahodene z 2002)

Mimo ine od 1998 maju vsetky KTM vzadu PDS bez prepakovania ....

Upravené 1 krát. Naposledy upravil jojkoz (03.06.2014 14:05)


03.06.2014 14:20

Re: KTM exc 300

jojkoz
 Turista 

Ikona

No a kedze ako pozeram na videu - mas klasicke predne teleskopy - a modely 1996-1998 ich mali naopak - tak to tvoje bude max. 1995.

Nemas VIN na krku riadenia ?


03.06.2014 18:19

Re: KTM exc 300

Hazmen
 Edvenčr 

VIN na rame mam a ako zistím z neho ročnik? tak som to teda rozobral a zistil že piest je v riti a vložka je tiež poznačena(asi už aj na vybrus, nie?), kôli čomu sa mohol piest takto zodrať? ...pripada mi že malo oleja ale benzin som miešal 1:50
www.dropbox.com/s/lkz689qxqw6ujqe/2014-06-03%2017.41.11...
www.dropbox.com/s/8472qey272qaon4/2014-06-03%2017.41.25...
www.dropbox.com/s/u44ug3fe00oqcmc/2014-06-03%2017.43.52...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hazmen (03.06.2014 18:26)


03.06.2014 18:53

Re: KTM exc 300

jojkoz
 Turista 

Ikona

No ten piest je dost pridrety. - zrejme od tepla. - bolo tam dost vody ?

Vlozka tam original tiez nema byt - to je uz po oprave - tazko povedat aka tam je a ako to kto urobil.

Podla VINka ti v KTM vedia povedat presne rocnik - ak tam budes popytovat nejake veci.

Ale myslim, ze dohodnut sa s karol1 by bolo najrozumnejsie.


03.06.2014 20:30

Re: KTM exc 300

Hazmen
 Edvenčr 

mal som dost vody, ale teraz som si spomenul že čo som sa šiel trošku previesť tak sa mi nezohrial celý chladič ale iba kúsok spodku a pritom valec bol dosť teplý, tak som otvoril vodnú pumpu a nič nezistil, vrtuľka nie je nijak poškodená akurát som prišiel na to že čím viac doťahujem šrobik na vrtuľke tým ide kľukovka ťažšie

myslite že je potrebne spravit aj vybrus? www.dropbox.com/s/u44ug3fe00oqcmc/2014-06-03%2017.43.52...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hazmen (03.06.2014 20:35)


03.06.2014 20:52

Re: KTM exc 300

jediné správne riešenie pre teba je. zober motor skúsenému mechanikovi.
prečo? - lebo nevieš ani posúdiť kedy treba robiť výbrus, lebo piest tam dlho nebol a je pridretý z jednej strany, lebo môže byť zle osadená vložka, lebo učenie sa na vlastných chybách je vždy najdrahšie....


03.06.2014 21:27

Re: KTM exc 300

Hazmen
 Edvenčr 

ja si myslim že by nebolo na škodu urobit vybrus ale pre väčšie utvrdenie sa pýtam lebo financii moc nie je, vložka zle osadena podla mna nebola lebo je piest je zodraný symetricky ale trochu do vajca(asi sa pri vysokej teplote deformoval)
myslim že skor bude problem v chladeni ...niečo bude s vodnou pumpou

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hazmen (03.06.2014 21:30)


03.06.2014 21:58

Re: KTM exc 300

karol1
 Bahniak 

Ikona

"tak sa mi nezohrial celý chladič ale iba kúsok spodku a pritom valec bol dosť teplý"

podstatná informácia - zrejme chýba obeh vody , treba sa poriadne pozrieť na zúbky plastovej vrtulke vodnej pumpy - staršie modely to mali vyriešené na prd a vrtulka sa nezriedka zabrzdila o deklík a pretáčala voči hriadeľke. No a nechladený motor toho moc nevydrží. Za normálnych okolností je teplá voda vytláčaná z hlavy na vrch chladiča , v ňom sa ochladí a zo spodu chladiča sa ochladená ťahá vodnou pumpu do motora.
Zhrnuté - za normálnych podmienok je vrch chladiča teplejší , ako spodok.

K ročníku - piest máš Wiseco a na vrchu je kód , pre roky 90-94 je označenie piestu 631M07200 , pre roky 96-03 je 712m07200 .


03.06.2014 22:06

Re: KTM exc 300

dudo25
 Turista 

Zanes to Karolovi a on Ti to da dokopy.
Podla mna je 1:40 akurat, a zalezi aj na oleji.
M2T davaj 1:1 >:-)


04.06.2014 10:35

Re: KTM exc 300

Hazmen
 Edvenčr 

No ja mam obeh vody robený tak že chladice su navzájom prepojené na vrchu hadicou ktora ide cez rám, a na spodu ide z jedneho do hlavy ceeú valec k pumpe a z druhého chladiča priamo k vodnej pumpe


04.06.2014 10:51

Re: KTM exc 300

dudo25
 Turista 

To mas podla mna nejako rozsahane. Chcladice by mali byt prepojene aj hore,aj dole,zo spodku chladica by mala ist hadica do vstutu vodnej pumpy, z vytlaku vodnej pumpy by mala ist hadica do valca a z hlavy by mala ist hadica dovrchu chladicov.

Dôvod úpravy: nejako sa mi lepia pismena dokopy

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dudo25 (04.06.2014 10:53)


04.06.2014 12:52

Re: KTM exc 300

Hazmen
 Edvenčr 

ani mne sa moc nepáči to zapojenie ale keď som pozeral fotky týchto moto tak to mali zapojene rovnako ako ja tak to bude zrejme dobre...asi to bola seknuta pumpa lebo keď som ju otvoril tak na bokoch vrtuľky aj na kryte je poznať že že sa to o seba trelo



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 256711 | Včera: 130254