Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (27.05.2014 13:32) |
neviem si v praxi predstavit, ako takyto zasah predlži razvor, mozes mi toto tvoje presvedcenie prosim vysvetlit? |
Prečo si myslím že naopak, skráti rázvor? |
tu by sa možno dalo polemizovať o tom, že ak za tebou sedi spolujazdec, nebude to uplne take iste, kedze v tom pripade je struna do istej miery "vypružená" a tým pádom má isto iné vlastnosti, ako kratšia struna, ktorá ale nie je stlačená...ale myslím si, že v globále to nebude žiadny horibilný rozdiel... |
demmoo: |
ak je kratší predný tlmič, je absolútne nepopierateľné, že sa zmení uhol kyvného ramena a s ním aj uhol predných vidlíc, čím nepatrne zväčšíš aj rázvor |
Pretože ich mám a manželka by mala zase o niečo väčšiu šancu dočiahnúť na zem |
brazel |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Odbočovanie od témy. |
Za chvilu budes mat deti, zena ti motorku zakaze. To uz sa ti neoplati ani rozoberat. |
Varan. |
tak tak, ako píše egreš... |
egres2 a nie je našponovanie reťaze pri prepružení náhodou preto , že os zadnej kyvky nie je totožná s osou hnacieho kolieska ??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (27.05.2014 15:04) |
egres2: |
brazel: |
Ale ako následok pri prepružení je predsa chvíľkové zväčšenie rázvoru ... |
Varan: |
brazel: |
egres: aby si mal pravdu, že sa rázvor nemení, os zadnej kyvnej vidlice by musela byť v osi predného kolesa, čo nie je. |
Iné ako kruh ani opisovať nemôže ... , ale reťaz sa neotáča okolo bodu uchytenia kyvky , práve pre toto sa reťaz nastavuje na zaťaženej motorke . |
egres a demo: |
GS má vpredu telelever a vzadu paralever... Tak to berte do úvahy. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Awia (27.05.2014 16:53) |
Telelever: výkyvná vidlica, pri pružení sa koleso (os kolesa) posúva vpred a predlžuje rázvor. Nie je to naopak? Upravené 1 krát. Naposledy upravil rouli (27.05.2014 17:46) |
rouli: Video ktoré si sem dal nieje telelever. Nieje to tak Upravené 3 krát. Naposledy upravil Awia (27.05.2014 17:50) |
Veď preto aj je (ako odhlásený klasik napísal) telelever vhodný len na rovné cesty . |
Áno v ťažkom teréne - rozumej veľké nerovnosti je pohyb predného kolesa pri prepružení presne proti prekážke. Veľkou nerovnosťou muslím čosi 10cm vysoké, balvan, kmeň a podobne kedy je to už problém a telelever to nepoberie a nakopuje rovno do riaditok. 21-palcové kolo trochu pomôže ale principiálny problém zostáva... |
Awia , keďže si ma nesfúkol , tak už len dodám , že aj na slovenských cestách , väčšie priečne nerovnosti sú veru bolesť (asi preto ma nebaví tu jazdiť ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (27.05.2014 18:44) |
zeónek to aj prevdiedol tuto: Video: Telelever a poľná cesta |
Varan |
Awia: |
Varan : Chystas moto na dake spickove zavody kde musi byt zladena kazda hovadina . Riesit tu to ze sa zmeni razvor a ci to ma za nasledok ine chovanie motky tak to je max hlupost. Ak sa meni razvor tak ta miera nepresiahne si myslim 2 mm cize na to aby zmenilo jazdne vlastnosti tak je to vylucene . To ze motku posadis o 3 cm nadol tak sa moze stat ze sa bude troska lebsie ovladat ale myslim ze to vobec nepocitis. Jedine co pocitis je ak mas hlavny stojan a budes ho nan davat . To bude asi najvacsi pocit co pocitis |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 209777 | Včera: 137156