Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
sakra tu je este ta fotka fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=697642d393&ft=1619533 |
nasiel som fotku ako sa ma spravne jazdit na 900RR prosim nehadzte kamene na monitor. |
Zaujimava diskusia! |
Bandit - jo jo, ale - B12tka je inak ladena, ako 4-valcove supersporty. |
ja som pred 2 tyzdnami predal vtr 98 a hned kupil rr 99, dovod...spotreba..ked trosku potestujem napisem dojmy, ak si zaciatocnik jednoznacne si vyber rr, ale zasa niet nad krasny zvuk dvojvalca, co sa tyka vzkonu ako tu niektory pisu, ja som presedlal z xx na vtr a dovod...dvojvalec je ovela viac vyuzitelnejsi na bezne cesty a 110 koni plne postacuje |
2 valce super brzdia , oproti 4 valcom . 900RR 02 som skusil to neni vozenie to je jazdenie , ide to rychlo , brzdi to rychlo ,nic viac vam ku tomu nepoviem |
viem ako si to myslel, nemam problem ani na 1-2 ale je pravda ze staci malicko otocit plynom a motor ta ubrzdi jag nic |
raptor - zabudol som asi dodat, ze pri nizsich rychlostiach. |
matus pozri ja som zaciatocnik a mam varadero (motor z VTR) a s kludom a pravackou nemam ziadny problem, |
raptor, ktory litrovy stvorvalec ma problem ist 100km/h pri 4000ot? |
Vo velmi nizkych otackach (2-3 tis.) sa na 2-valci jazdit neda, lebo neudrzis zapastie - nepatrne pootocenie Ta kopne dopredu, dalsie zase nas5 (2-valec brzdi motorom omnoho ucinnejsie). Rovnako tak vibracie v nizsich otackach su na 2-valci omnoho citelnejsie. |
2-valec nemusis vytacat, 4-valec musis lebo od spodu NETAHA |
mam opacny nazor, 4 valec je vhodnejsi na kludnu jazdu, pretoze v dolnej casti spektra (4-6000ot) mas nizky vykon, takze nieje problem s davkovanim a jemnou jazdou, ked chces ist rychlejsie, staci ti 8000 otacok a je to bestia. |
Presne ako pise Zeno. Pekne povedane a vystizne. Neskusal som sice tieto dve, ale to, co napisal Zeno, je vseobecne platne pre 2- a 4- valce. Inak, na 2-valci si skor uzijes pokojnu jazdu, 4-valce nutia vytacat, lebo na spodu netahaju a potom zrazu zistis, ze uz si prekrocil povolenu rychlost. |
tak VTR vlastnim dokonca je na predaj, ale treba to vzskusat, lebo je to skutocne velky rozdiel. RR-ka je na rovinkach v sprinte VTR-kou nedobehnutelna, akonahle vsak vletis do zataciek karta sa celkom obrati , povacsinou dostane RR na prdel , samozrejme vsetko hovorim za predpokladu ze stroje sedlaju rovnako zdatni jazdci. Priebeh motora VTR zatah od spodu jak svina, a potom nic, RR-ka spodok normalny a v tockach jak diva svina. VTR ide jak zbijacka, RR ako vysavac(vysokootackovy). Celkovo mi pripadne VTR hravejsia a lahsie ovladatelnejsia RR-ka je jednoducho rychlejsia a silnejsia. Vseto co pisem plati pre r.v. 98, na ktorych som sa vozil. |
ked mas peniaze tak samozrejme 900rr, ved ma aspon o 40koni viacej ako VTR. |
Ja mam dvojvalec ale 650 SV a som moc spokojný,sa mi páči kruťák,ideš 60 na šestke,zatiahneš plyn a začne akcelerovať,v rámci otáčok samozrejme,ked podradim je to o dosť pružnejšie.Nemusím zas radiť o dve alebo o tri dole. |
To s tymi starostami som nepochopil... |
Caute motorideaci! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 79625 | Včera: 233252