Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím všetkých na motoride. Mám dilemu. Mám jawu250/353 po GO najazdené cca 20 km jazdená na M2T. Mohol by som začať dávať do benzínu olej Mogul TSF? Neurobí mi to niečo s motorom? |
kamarat nic sa nestane !!!!!!!!!! naozaj nic a ked je po go tak jej trosku pridaj oleja tak 1:25 1:30 a ked zabehnes 1:40 a mas po probleme................ |
Tak tak ako hovori jawa350632 nic sa nestane, pri zabehu ho davaj viac 1:30. S M2T by som v dnesnej dobe ani len panty nepremazal sajrajt jeden. ja davam toto: www.stihl.sk/produkty/stihl/maziva/item/1113-olej-pre-d... |
Davam shell advavce vsx 1.40zabeh regulujem vyškou jehli len tam nedavaj stilku zakarbonuje ty kolena aj vyfuky a ta dimivost aj na druhej ulici budu o tebe vediet |
Kvalitu oleja vol podla sposobu prevadzky stroja. |
yamaha600 - ten stihl olej nič moc "Výkonová trieda: JASO-FB." |
Mám motor 350ccm. Dávam od začiatku castrol 2t- v červenej litrovke. Preventívne odkarbónovanie hlavne pod krúžkami po cca 10-15 tisíc a jazdím nonstop plný kotol. Aktuálne je tam od výbrusu 35000km a tvári sa, že ešte Gruzínsko tento rok otočím. |
takže ako povedal karol1 na zábeh stačí pomer 1:40? Pýtam sa lebo neviem. M2T dávam v pomere 1:20. |
Vytiahnute z manualu: pri zabehu do 1000km pomer 1:18, do 1500km 1:20, 1500-2000km 1:25. ja osobne by som sa drzal tohto bez rozdielu nato, aky olej pouzijem. |
Z vlastnej skusenosti. Po vybruse prva nadrz 1:20, pouzival som MOL v takej zelenej flasi. Potom do cca 1200 km som mazal 1:25. Potom som dal pozabehove nastavenie, olej 1:33 a do cca 2000 km som jazdil miernejsie s tym, ze obcas som ju poriadne prehnal. No a posledny rok stale 1:33, TSF pouzivam cca rok s velka spokojnost. Dokonca aj zamnou sa.da dychat a dymivost minimalna. Dovtedy som jazdil MOL a tiez bez problemov. Podststne je aby to mslo API TC. |
Javí sa mi to tak, že pomer oleja je alibisticky stanovený na max. výkon a max. otáčky. Kto jazdí v max. otáčkach a výkone? Za mladi som jazdil na oilmastri a cele leto som nazeral do olejovej nádržky, lebo z nej takmer neubúdalo. Ale ani nedymilo. Na Jawe 90, kde sa už motor namáhal viac (zažila aj amatérske preteky do vrchu), som dával 1:50 a nikdy neboli žiadne problémy. Preto považujem doporučené pomery za plytvanie ropnými produktami. |
Síce sa nevyjadrím presne k téme, ale budem reagovať na josiho príspevok.Mal som Čz /455 prešla po G.O motora. Pri zábehu som jej dával M2T (už nikdy viac) pomer 1:25. Po asi 500 km v lahšom teréne som mal rozpolený motor kvôli vidličke. Všetko som popritom prekontroloval, všetko bolo O.K. Potom som na skúšku kúpil OMW bixxol 2t, plná syntetika. Dával som jej 1:50 . Pokím sa neminla flašťička, bolo to tuším 2,5 dc. Vtedy som mal druhý krát polený motor od G.O , kvoli koliesku v prevodovke, a pri inšpekcii motora, ložiská na kluke šuchotali. Samozrejme hned nasledovala výmena. Od vtedy som jazdil len na minerálny Castrol 2T a žiadne problémy som s ním nemal, pomer 1:33. Taká bola moja skúsenosť ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil tarp (15.05.2014 16:04) |
Ja som len chcel povedať, že každý si môže upraviť dávkovanie oleja podľa spôsobu jazdy. Oilmaster dávkoval olej v rozmedzí 1:20 až 1:200 podľa zaťaženia a otáčok motora. Ako mladí strelci sme museli dávať viac oleja, ale dnes už na Jawkách paľbu nejazdíme (aj tie zostarli), tak stačí aj menej oleja. |
prípadne kukni na: |
Takže by som mohol dávať na zábeh mogul tsf v pomere 1:30? Na plný plyn v žiadnom prípade nejazdím- maximálne tak na pol plyne- z nižších otáčok mám väčší zážitok - nech to pekne brumká |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 87918 | Včera: 219907