Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

KTM mx250 1986 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKTM mx250 1986 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

16.04.2014 9:59

KTM mx250 1986

milosko00
 Bahniak 

Zdravím-motorka ma zlí studený štart a nechce sa jej do otáčok od cca pol plynu.Motor je nanovo pretesneni,karburator dellorto 38 vyčistený nastavený,nový vzduchoví filter,výfuk vypálený,vata vo výfuku atd..skúšal som viacero sviečok ,karburátor nastavený zmes na 1.5otáčok ihla na prvom aj na druhom záreze bez zmeny hladina nastavená.benzín riedim 1:50 no motorka sa stále nedá vytočiť viac ako cca pol plynu motorku dusí vynecháva je to typ bez prívery za studena málo kedy chití na páku kompresiu má dobrú.Ak by niekto vedel čo môže biť na chybe poradte.dakujem


16.04.2014 12:07

Re: KTM mx250 1986

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

novy vzduchovy filter si naolejoval?


16.04.2014 12:09

Re: KTM mx250 1986

milosko00
 Bahniak 

nie nenaolejval som ho,musí to biť originál olej na filtre?


16.04.2014 12:17

Re: KTM mx250 1986

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ak mas penovy filter, tak naolejuj. Papierovy sa neolejuje.
Ak mas suchy penovy filter, tak motorka taha vela vzduchu (spinaveho) a malo benzinu. Chudobna zmes.

Mozes pouzit normalny motorovy olej 10w40, alebo nieco.
Origo filtrovy je lepsi v tom, ze je lepkavy, lepsie chyta prach.


16.04.2014 12:21

Re: KTM mx250 1986

milosko00
 Bahniak 

bude stačiť ak filter potriem zvrchu olejom alebo ho račej poriadne namočiť a prebitočný olej zneho vyžmýkať?


16.04.2014 12:32

Re: KTM mx250 1986

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

namocit, vyzmyskat, ale opatrne aby si ho nepotrhal.... mne sa minule podarilo roztrhnut skoro novy filter


16.04.2014 12:33

Re: KTM mx250 1986

Toman
 Skútrista 

Ikona

neviem aky mas tvar, ja ho rovnomerne natriem stetcom, podla farby filtra uvidic nasiaknutie a potom ho riadne vymackam a necham este stiect a utriem savim papierom


16.04.2014 12:41

Re: KTM mx250 1986

dando
 Bahniak 

"prvom aj na druhom záreze bez zmeny"

tak ty si iny palic :-D


16.04.2014 12:56

Re: KTM mx250 1986

milosko00
 Bahniak 

skúsim ten filter naolejovat dám vediet či pomohlo,nenapadá vás ešte niečo?

dando:celkom som ta nepochopil.karburátor ma 4 zárezy na ihle na tretom neni šanca zaleje sviečku.žiadam vás o radu a nie rady typu "tak ty si iny palic".


16.04.2014 15:00

Re: KTM mx250 1986

jojkoz
 Turista 

Ikona

Ak na vacsinom zareze zaleje tak je to zle - to jest velka hlavna tryska.
Ked ju vytocis a dusi ju a nasledne vyberies sviecku aka je ? VYpalena - chuda zmes, cierna mokra - moc bohata zmes.


Moze byt zly predzapal - skontrolovat ci neustrihlo klinok na rotore zapalovania.
Moze by zle zapalovanie.

Skontrolovat ci nieje upchaty vyfuk - hlavne ta dierovana trubka v koncovke vie odhnit a padnut ....

Upravené 1 krát. Naposledy upravil jojkoz (16.04.2014 15:01)


16.04.2014 20:38

Re: KTM mx250 1986

dudo25
 Turista 

Ach jaj dellorto :-~
Ako je na tom supatko? Nema vleke vole vo vedeni?
Ihla, komin v com beha ihla- tym by som zacal.
Pohladaj tu na fore, niekde o nom pisal "Karol" a napchal sem aj presne objednavacie cisla,myslim ze to bolo na PHM38 alebo PHM40.
Pripadne ho skus kontaktovat,mozno to ma aj v predajni.
Ale pokial mas velke vole na supatku,tak s tym nic nespravis, popri nom ti bude tahat falosny vzduch a nenastavis ho.
Keby si bol z blizsia,mam na mojej PHM40, mozno by stalo za to ho vyskusat na tvojej.


17.04.2014 9:48

Re: KTM mx250 1986

dando
 Bahniak 

ako prve mas 2T a a nie 4T takze mas srob volnobezneho vzduchu a nie srob zmesi.
a zadruhe ma byt ihla na 3 zareze odspodu. lus este aj neznalost starostlivosti o filter.

naco sa v tom vobec vrtas ked o tom nevies ani zaklady. v case krizy sa hra na mechanika barz jaky kkt a potom su tu plne fora

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (17.04.2014 9:50)


17.04.2014 10:28

Re: KTM mx250 1986

milosko00
 Bahniak 

Takže včera som skúsil naolejovať ten filter nakoniec original olejom na filtre no stále to do tých otáčok nechce ísť ale studený štart je už dobrý.zhodil som ešte raz dole valec či náhodou nieje niekde pridreta ale je to vporiadku.

dudo25-áno tento karburátor poznám aj jeho časte problémy mám sním skúsenosť a tak rozmýšlam že by som tam račej dal keihin z nejakej 250 2t ,aj ked tento je na počudovanie v dobrom stave.Na akej mašine máš ten PHM40?

dando-máš pravdu ihla je na 3 záreze odspodu,ihla má zárezy 4.Neboj sa viem ktorí šrob je na čo,mal som nejednu motorku rozobratú a následne poskladanú do šroby takže už by som mal vediieť viac ako základy.


17.04.2014 21:59

Re: KTM mx250 1986

dudo25
 Turista 

Je to na Husqvarne TE510.
Na vyskusanie,ci to nieje karburatorom by to urcite stacilo.


17.04.2014 22:19

Re: KTM mx250 1986

Majcocbr600f
 Jogurťák 

Ikona

milosko00:
len tak zo zaujimavosti . Ak si pretesnoval motor tak pocitam aj gufera na kluke a otazka je -nedal si ich opacne ? Uz par krat som mal na opravu motku s problemom opacne osadenych gufier. Dalsia vec je zapalovanie -je mozne ze od urcitych otacok nedava iskru tak to blbne a drzi ho len do urcitych otacok . Dalsia vec v akom stave su klapky a guma medzi klapkami a karbecom . Tie stare masiny uz zvacsa mali tieto gumy popraskane a tahali falosny vzduch. Dalsia vec -je tam origos piest ? Pred casom som mal RM 125 rocnik okolo 82 . Bol tam dopasovany piest a motka nemala vykon a otacky ako bolo treba .Problem bol v tom ze na pieste chybali preplavove kanale a motor nedokazal nasat tolko paliva ako treba a zle to startovalo .


18.04.2014 7:47

Re: KTM mx250 1986

karol1
 Bahniak 

Ikona

MZ250 má "opačne" naložené guferá od fabriky a nie je jediná.

motorka nejde do otáčok - chudobná zmes , bohatá zmes ,vybehaný valec , vadné zapaľovanie , vadná fajka , vadné klapky v saní , upchatý alebo celkove nevhodný výfuk , nedotekajúci benzín , prisávaný olej z prevodovky atď atď

A na motorke z 86 , kde sa už vyšantili "mechanici" typu " už som rozobral 20motorov , ja už viem všetko" je možné všetko.


18.04.2014 7:51

Re: KTM mx250 1986

majomi
 Edvenčr 

Ikona

na mojim Tuaregu 2T sa moto správala ako tvoja mal som tam zapalko SEM AMAL a pomohlo až ked som vymenil indučku asi to bude aj tvoj problém KTM má tuším zapalka tiež SEM 8-)


18.04.2014 10:46

Re: KTM mx250 1986

milosko00
 Bahniak 

Motorka má už studený štart dobrý jediná sviečka na ktorú chce štartovať v poriadku je Brisk d17yc.Zapalovanie tam je Motoplat 6V dalo by sa to dáko premerať?Valec aj piest je určite dobrý aj správny typ,Guferá sú vporiadku aj správne založené ,klapky boli poškodené tak som kúpil originál matroš na to a vyrezal nové,výfuk komplet vyčistený najskôr luhové tablety a potom ešte vypálený v koncovke je nová vata pre 2t vyzerá že celí výfuk je ešte origo.Gumy ku karburátoru aj od karburátoru sú v poriadku niesu popraskané.Motorka stále nechce ísť do tých vysokých otáčok.Díki že sa my snažíte pomôcť. [dobre]


18.04.2014 13:24

Re: KTM mx250 1986

dudo25
 Turista 

A pred tym "pretesnenim" motora sla do otacok?
Aj das fotky tych klapiek ako si ich vyrezal?


18.04.2014 20:11

Re: KTM mx250 1986

karol1
 Bahniak 

Ikona

brisk d17yc -BOHATÁ zmes ako prasa.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 79625 | Včera: 138622