Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mám takýto problém. |
nie je to trošku prehnané?! Upravené 1 krát. Naposledy upravil sHARk1 (10.04.2014 20:41) |
Prebehni kraje šmirgľom (ideálne 10kou) a dolaď to letlampou, aby sa prípadné ryhy zacelili |
Ideálne zabehnuté budú vtedy, keď ti prednú prebehne kecky šmirľom a zadnú maguma karboškou. Ale pozor! Nesmie to byť naopak, ináč to nebude fungovať. |
Ja kupujem vzdy mastne gumy, ktore prebehnem tech benzinom. Samozrejme, ze ich aj tak treba zabehnut, ale ten prvy krok z mojej strany je technicky benzin. Co ti ostane udri do nadrze a chod to vyskusat |
Egres to je blbost. Nie su napustene silikonovym olejom. Treba ich opatrnejsie zabehnut pocas prvych 100 az 200 km, nie 500 az 600. Do vacsich naklonov chod opatrnejsie a ak chces byt istejsi, tak gumy odmasti, pripadne prebehni kraje jemnym smirglom. Zdar! |
Rorschach má recht. urob to tak, aby si nenabehol LEN na mastnú časť. ked to budeš robiť postupne, tak budeš mať 80% pneu na ceste už použitej a "zodratej". tak to rob až po okraj |
Toto radí: |
Egres: Neboj, pri klopení, keď už sú trošku gumy zjazdené, ale stále viacej ideš na hranu, aj tak 5 cm ideš po zodratej časti a možno tak centimeter derieš novú neošúchanú časť. Potom zas vyrovnáš a zas naklopíš viacej a si na konci gumy, trošku opatrnejšie, ale zbytočný stres je okolo toho. |
egres2 , ty si ku.va , vyšlo ti to a celú diskusiu môžeš presunúť do svojej dávnejšie otvorenej : Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (11.04.2014 9:50) |
Dovolím si pridať poznatok istého motorkára , dúfam , že mi prepáči , že som ho nepožiadal o povolenie , ale tak sa mi to páčilo (a páči) , že som si tieto výroky uložil do pamäte . Tiež je to miliónkrát opakovaná otázka , ale chlap definitívne tento oriešok rozlúskol . |
za takuto temu na inom moderovanom fore by dotycny dostal aspon tyzdenny ban, jednak je to plytvanie priestoru, a po druhe je to strasne otravujuce ked pri hladani tem o pneu mam zabijat cas s takymi perlickami |
trt: |
Niesom zastanca brusenia alebo chemie,ale na TT isle of man som videl ako zadnu chlapik prebrusoval zadnu pneu.Kazdopadne staci zahriat drzi jak lepidlo |
prispevok 11.04.2014 11:41 by mal byt prvy namiesto aktualneho, teraz po otvoreni temy a precitani prveho prispevku hned aj zatvorim, ani som necital dalej... |
Noff: |
egres2: Neviem síce presne, o čo ti išlo, ale myslím, že ti to nevyšlo! Aspoň u mňa teda nie... |
Rorsach: |
to je blbost,trochu by sa mali zjazdit ale nie 500km,to aj na okruhu jazdia 500km a potom klopia?bezne som isiel na novych gumach hned nav okruh a uplne normalne ako na uz jazdenych |
Hlavne pozor na to, že ak si si zvykol na hranaté gumy, ako aj ja, tak motorku bude v prvých zákrutách hrozne ťahať dole gravitácia :D |
No, dnes prvé kilometre na nových gumách (Pirelli Anget GT) a skoro boli aj moje posledné. Neskutočne sa šmýkajú pri brzdení, v momente blokovali. A ako na smolu 3x sa predomnou prudko zastavilo auto, tak som sa cítil ako na sánkovačke. Hlavne zadná bola oveĺa citlivejšia na brzdenie. |
Tak som dnes vyskúšal nové Pirelli Angel GT v Alpách. Prvé kilometre trocha opatrne a mimo jedného riadneho šmyku hneď na začiatku vo vracáku v pohode 400 km. Poser pásik 0,5cm |
egres: |
Egres, vidis, ziadne riedidla, ci smirgle. Staci len dobre vybrat trasu a postupne zvacsovat naklony A uz mozes machrovat a davat kolienko... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 197637 | Včera: 205836