Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Sewas ludkovia mam jawu 23 ala mustanga :D ... dlhe roky nan padal prach tak som sa rozhodol ho porobit ... spravil som kompletnu GO motora vsetky loziska simeringy klukovku novu kabelaz vybrus motor je uz zabehnuty to som robil este v 15 rokoch :D kupil som az zapalovaciu cievku novu teda svetelnu zapalovaciu nemali :/ kedze som vyuceny elektrikar nemal som problem vsetko pozapajat podla spravnosti niesom zaciatocnik ani z motormi 2T 4T ... takze tak :D .... cize vozieval som sa vtedy este na nom parada len sa mi ramienko furt rozsteluvavalo zase som to nastavil aj som sa vozil ale raz som ho chcel nastartovat tak ani za boha a ked som ho nastartoval volnobeh isiel pekne ale nereagoval na plyn karbac je vycisteny na kamosovom pincli ide v poriadku tak tuto chybu som vyradil a skusal nastavovat podla parametrov a stale nic ... iskra bola uz som nevedel co s tym tak som to nechal tak .... no a po dlhych rokoch som sa rozhodol ze spravim nan CDI bezkontakt www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapa... zamontoval som ho cez trafo ... nastavil vsetko ako ma iskra bola biela hruba nastartoval som na prvu supu krasne chytil ale zase pridal som plyn a zase sa dusil sviecka bola mokra cierna takze som usudil ze z nekade bude tahat falosny vzduch takze som rozpolil motor vymenil gufera na kluke vsetko zatesnil ako ma ... nastartujem a zase to iste uz si neviem dat rady vyfuk som dal dole a furt to iste mi to pride ako nepravidelna iskra ale ked som skusal cez vrtacku tak iskry isli vzdy ked unasac presiel popri cievke a prisli mi pravidelne .... este vyskusam inducku ak by to mohlo byt a ak to uz nepôje tak to polejem benzinom a zapalim |
cierna morka sviecka-to urcite nebude chudobna zmes, resp falosny vzduch. |
servusko ... dik za kazdu radu ... ale vravim s timito motormi mam dost skusenosti ... mal som ich X razi rozobrate ale tato chyba mi ukazala ze este asi niesom taky macher :D ......... no karbac som nastavoval vies ako tam sa toho neda vela nastavovat a kedze motor musi ist bez vyfuku a filtru ... trysky som cistil su ciste hladinu som kontroloval ta je spravna ze ked zastavis kohutik tak hladina musi byt zarovna z vrchom plavaku ked ho stlacis tam to nebude ... tiez ani zmes .. ta je podla pôvodneho nastavenia druha zarazka od vrchu na ihle ....... ten bezkontakt som skusal nahradit este raz kontaktnim zapalovanim ale pri tom sviecka nedala iskru este aj s tym bojujem ;) ze to skusim na pôvodnom zapalovani ....... no jasne. valec som mal x razi dole .. tuto chybu znam ono je to secko v poriadku ..... no a s tym olejom v nadrizi myslim ze to tam je secko OK.... tam je ta elektrika .... este si myslim ze mohol aj magnet oslabnut ale neviem c sa to stava ale zase tieto stroje maju cez 40 rokov bohvie jak to je ... :/ nic premeriam zajtra vsetko ohmicky |
ale inac tiez si myslim ze tam bude len elektrika strajkovat u fichtlov bezny problem ... ja si to este zajtra skusim premeriat secko a este uvidim a inac dik za rady |
este idem skusit vycistit nadrz akurat vypustam benzin lebo som si sponul ze ked aj kamarat mal podobny problem tak mal zly palivovy filter pred karburatorom ked ho dal prec tak zrazu isiel pekne motor |
sory ale podla toho co tu pises nevies o motoroch a ich fungovani asi nic. a ze si elektrikar? tak preco vypisujes ze ASI v elektrike ked ako elektrikar to snad musis vediet presne a nie ze asi. |
no ... predovsetkym nebudem si vyskakovat do starsich je mi jasne ze ste skusenejsi a nemienim hrat geroja co niesom ale ked VAM mam povedat niesom ani lajk pretoze tieto motory som opravoval aj pre z namych vela krat tiez to neni jediny motor co som sam robil tiez robievam motory na traktoroch a tak a verte mi ze som dobry elektrikar pretoze robieval elektriku aj na domoch tiez vyrabam plosaky a opravujem aj TV a audiotechniku to len tak aby ste ma nemali za takeho lajka nic v zlom a premeriaval som celu kablovacku ona je v poriadku lenze to vsetko fici ako som povedal ale to je pri tomto novom zapalovani ale ked tam dam stare tak nejde iskra to je respektive iny stator asi je cievka zapalovacia zla lebo na starom statore to nejde ... novy je rieseny formou CDI tak na tom su iskry uplne biele hrube ale na nom mi robi to dusenie .... ak ste si vsimli tak som mu odpisal ze karburator je dobre nastaveny ako ste sam napisal ihla je druha zarazka z vrchu a aj srob medzi 1,5 az 2 otacky plavak ma byt nastaveny tak ze ked zatlacite plavak tak benzin by mal byt zarovna z vrchom plavaku to mam tiez ... a tiez som napisal ze som karburator skusal na kamaratovom pincli a tam funguje bezvadne .... tiez som pisal ze mi to robilo aj ked som mal stare zapalovanie ostava mi uz asi len dako doladit ten predzapal lebo je to pre mna nove vsetko som to sam vyrobil ... este som si pisal s tym chlapom co to zapalovanie navrhol on mi este okolotoho vysvetlil veci ktore v navode popisane neboli ... mno a este toto som chcel napisat ze som sa neprisiel sem hadat ale riesit problem ale kazdopadne diky za radu |
na pekaci kludne ihlu pust dole, pokial nezabehavas piest. Aj tak pises, ze mas mokru ciernu sviecku. Tam ta ihla ma tusil len tri zarezy, nie ako u velkych motoriek. A len polohou ihly a velkostou trysky vies nastavovat zmes. |
aj tu ihlu som skusil dat uplne dole su tam 4 zarazky ale vsimol som si jednu vec vcera ze ked pridam plyn zasne to vo velkom flusat benzin cez otvor na filter ale tak dost vela benzinu a ked to robi tak som si vsimol na hadicke ze zacne tahat ako keby som drzal cukatko a ked drzim plyn tak hned zdochne ... vypada to tak ako keby nesalo tu smes do seba ale von tiez to môze robit predzapal si myslim :/ inak som s tym karburatorom nemal nikdy problem a kedze vravis ze zle nastaveny predzapal drzi otacky aj na volnobehu tak to môze spôsobovat tento problem vravim s tymto som sa este nestretol asi to bude tym ze to neviem nastavit lebo neviem v ktorej polohe pri cievke hodi iskru ci pred nou alebo za nou alebo v strede ostava len skusat a potom tocit statorom ... dky za radu |
este ma napadlo, ked vravis, ze si skusal bez vyfuku, mal si dole aj zvod/koleno? Upravené 2 krát. Naposledy upravil janoval (26.03.2014 19:39) |
ono na motore v zabehu treba trocha prachu aj ponasavat aby potom netrhal beton Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (27.03.2014 8:49) |
Janoval ... koleno som dal ako prve dole .... piest musi byt otoceny to spoznas aj tak ze prvy kruzok ma zarazku hore a ako vravis sipka dole ..... tie obidve gufera som vymenil ako prve ....ten filter som tiez skusal davat :/ nepomohlo a to s tym benzinom som tiez skusal zavret stale to iste by som povedal :/ |
asi nevies citat. urobil som tu istu upravu na bezkontakt ako ty a to v 15tich a NO PROBLEM aj bez pomoci a bez internetu. Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (27.03.2014 20:17) |
ked myslis ze murkaska v BB je ucnovka tak v pohode :D ... ja by som ti dal nastavit tento motor a bol by si v Pitchy jak gatky pretoze som robil pekace aj ostatnym chalanom a cely motor poznam naspamat :D ale v pohode ... dneska som skusil tocit aj statorom reakcia za plynom absolutne ziadna dal som si aj vzduchovy filter a nic ziadna snaha a vyfuk s kolenom je uplne dole , iskry jak lusk valec piest v poriadku ... nove gufera ... karburator dobre nastaveny skusal som ho na druhom pincli tam ide bez problemovo tiez som skusal aj druhy karburator ...elektrika v poriadku inducka dobra sviecka nova n 14c ... iskry ako lusk ... a tiez som spominal ze mi to robilo aj na starom zapalovani proste vsetko v poriadku lenze nejde za plynom ... toto mi vysvetli ked si taky mudry a hras geroja |
inac teraz som sa dohodol s kamaratom ze mi pozicla a ze môzem skusat jednotlive diely ale najprv chcem skusit ten motor s mojim CDI zapalovanim CDI zapalovanim ten motor na sto pro funguje ten som tiez generalkoval |
zle nastaveny predzapal. ale vlastne pockaj ved ty si elektrikar a hovoris ze tvoja elektrika je uplne bezchybna takze to musi byt nieco ine |
jeziiis ty si muudry pred vcerom som tam daval druhy stator nakoniec mi zacal hadzat iskry nastavil som ho podla normy predstih bol nastaveny na 1,6 cca 7 mm odtrh na 0,4 aj som tocil stator a cez pípač na meraku mi to presne v tych 1,7 aj zapipalo .... iskri mi hadzalo vymenil som cievku zapalovaciu a dal som ju cca 0,5 mm k rotoru ... zase vsetko pekne chytilo ale plyn vôbec a robi mi to aj z druhym karburatorom odskusanym ako som vravel tak zistil som ze predzapal to nebude ... premerial som aj spinacku vo svetle ta je tiez dobra ... celkova elektrika je OK ... nieco mi k tomu povedz |
dneska som si zase pisal s tym typkom co to zapalovanie navrhol ... on mi povedal ze mi to musi kazdopadne chytit a aj fungovat na tom zakladnom nastaveni tj. na predstihu 1,7 mm musi prijst magnet hranou ku hrane jadra cievky a plyn musi bud normalne reagovat alebo aspon trochu |
dando skoc mi na kokot 1000x vacsi nez ty a kedze mam vyhlasku §22 tak som na sto pro elektrikar ty si mozno videl max el obvod na husanbergu a kedze vravis aj na jawa 50 :D mas 35 rokov ale za tie 4 roky som spravil viac motorov v servise CASE and NEW HOLLAND nez si ty videl v zivote ty najmudrejsi z najmudrejsich :D ale ked som cital tiez tie tvoje diskusie tiez si dako extra mudry nebol tak chod dopice a uz sem nepis kokotko |
nehadajte sa sa tu, potom to tu vyzera ako v krcme... |
snazil som sa s nim za dobre ale ako vidim zbytocne chlap ma 35 rokov ale spravanie jak 14 rocny vravim ze som sem prisiel riesit problem nie hadat sa ........ takto ti to rozpisem .... spinacku som premeriaval ta je OK neudiera do kostry nikde pretoze izolatory su nie poskodene ani studene spoje su nie ... kablovacka je zapojena www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika... podla tejto schemy cez 15 VA trafo 6/220V inducku som premeriaval ohmicky ta je OK daval som aj druhu inducku a zapalovanie na 100 percent funguje www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika... nastavuje sa bud pred alebo za cievkou na predstihu cca 1.6-7mm podla polariti mahnetu ja mam otoceny juznym polom cize pred cievkou na predstihu 1.7 ... autor toho CDI vravel ze sa to nastavuje stroboskopom ale stroboskop nemam cize som to pri nastartovanom motore tocil stator a reakcia ? ziadna tiez mi vravel ze na tom zakladnom predstihu to musi ist ... ... skusim to na druhom motore a uvidim lebo z iskrou neni problem ani z jej pravidelnostou ide pekne takze elektriku som vyradil .... to uz skôr nieco v motore lebo uz aj valec som menil z funkcneho motora aj z piestom a hlavou taktiez karburator vycistil som nadrz rozobral ventyl a vicistil prefukal kompresorom benzin doteka .... daval som aj druhy filter vzduchovy uz fakt neviem .... este skusim klukovku vymenit lebo sa priznam ked som robil tu kompletnu GO pred 5 rokmi tak som si kupil novu ojnicnu sadu a doma som si ju vymenil pekne rozpolil kluku staru a dal vse komplet na nu zrovnaval om u vo rveraku po celom obvode zalozil a motor pekne fical asi rok podom to takto zacalo robit aj na starom zapalovani tak som sa nasral a vyrobil toto CDI a tiez to iste cize rozmyslam ci to nemoze robit aj klukovka kazdopadne ju skusim vymenit za druhu a uvidim dneska mi ma kamarat doniest ten motor tak vyskusam to zapalovanie na nom a dam vediet ;) lebo ten motor je 100 percent funkcny iba statory prehodim |
chlape, ty mas ale smolu, keby si toto vsetko spravil na inom pincli, tak ho mas ako novy. |
no ... robi to to akoze volnobeh pekne drzi no ale ked coilen trochu potocim plynom tak sacne hucat a vela benzinu flusa von z karburatora nadnormal ale aj dnu pretoze po tom co to spravim tak sviecka mokra proste pridas plyn a stale ide ako volnobeh huci a po chvili skape pozrem sviecku a ta je cela mokra .... mi to pripada tak ze ked otvorim plyn ako keby pustilo palivo a motor sa nedokaze dostat do otacok tak sa nahromadi benzin a uz ho prechlasce .... ved ale toto nechapem ze ta kluka mi isla v pohode aj rok dva bez problemov len jedneho dna mu proste jeblo ... no nic najskôr len cez tyzden to budem riesit lebo ten kares mi nedoniesol motor :D a jasne tesnenia som kontroloval hned ze ci netaha falosny vzduch .... tento je cely zaklaty par krat ma nehal v srackach v lese daleko v P. :D |
looool ze opravar roka a nevie spojazdnit pioniera ja skapem |
by som ti dal robit CASEacky motor z prevodovkou powershift a od strachu by si sa rozklepal ako nitovany spoj co si sa v zivote iba v kokotinach hrabal a ani len vôlu ventilov nevie nastavit na jednovalcovom motore kokotko :D |
na mna nenadavaj ja tu niesom ten co nevie pincla spojazdnit. |
tak to skus na 6 alebo 8 valcovom motore a potom bud pan |
vies kedy budes pan ty? ked spojazdnis toho pincla takze sorry ale ty uz panom nebudes |
itak ma tym neurazis lebo viem ze ty by si to urcite nerozbehal :DD lebo si v zivote nerobil skutocny motor ale iba semidne jednovalce a kokotiny a chod uz dopice kokotko more trapko ked sa nudis tak chod na pokec kurvam vypisovat nie tu ty musis mat inak hlavu v pici sa rad hada a vôbec pochybujem ze mas 35 iba nejaky krpec 15 rocny za kompom a profil ako keby jazdil rally dakar |
a preco by som sa nezabavil ked mozem. na tebe sa da zabavat dost dobre ked si taky macher na motory a pritom po elektro skole a kopci "opravenych" motoroch nevies rozbehnut pioniera ktoreho som ja v tom istom stave mal v 15rokoch a bez skoly a praxe v motoroch som ho bez problemov rozbehal. |
pretoze ked to robilo uz na starom zapalovani a funkcom predstih 1,6 az 2 mm odtrh 0,4 a pri dobrom karburatore ktory bol odskusany na druhom motore co ti motor musi ist pekne bez vyfuku a aj bez filtra elektrika premeriavana ohmicky ci neni aj prieraz do kostry a robi uplne to iste aj na novom zapalovani ... benzin som skusal novy tiez nic .... skusal som aj druhy valec aj z piestom aj hlavou ... sviecku inducku kabel do fajky aj novu fajku kondenzator som tiez dal novy aj cievku zapalovaciu nastavil som ju ako ma byt od rotora 0,3 az 0,5 mm nove ramienko a iskry idu proste vsetko ide ale furt ho dusi .... vysvetli |
a aj to bol falosny vzduch popri gufere bola v nom velka ryha vymenil som ho a ide ... sviecka moze byt mokra z dvôvodu zle kombinovanej zmesy staci ti falosny vzduch a uz je to napicu :D ale to asi nepoznas ked si videl za sivot iba rozobraty husaberg a skusenosti ako podme v zime na jahody by som ti nedal ani staru skodovku spravit |
loool zase si zadrel hlasku dna Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (01.04.2014 9:04) |
aspon vidim ze vies holi kokot :D pretoze problem z falosnym vzduchom som uz mal 2x raz na rotavatore ten presne takto isto reagoval a sviecka bola mokra a aj na aprilii tuaregu 125 tam bolo tiez gufero v pici ale tam isiel sekane a z cistej nahody bola mokra sviecka :D a teraz som mal zase v pici gufero dam nove a motor ide ako hodinky sviecka sucha zrazu .... ty musis mat pekne nasrate v hlave ked nepoznas tuto chybu dobre maj sa diskusia sa rusi |
ty nie ze si nepoucitelny ale ty si asi retardovany. nastuduj si volaco o priprave zmesi lebo to co tu trepes je uz na plac a nie na smiech |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 84053 | Včera: 141382