Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute.Neviete niekto ako a čím najlepšie očistiť rebrovanie chladiča od much a iných sračiek tak aby sa nepokryvili tie tenke pliešky .Skušal som to vyfukaním kompresorom ale dosť to deformovalo plech a prepichovať každý prieduch -to jetak trochu psychoprácička.Mam sice vodníka ale v poriadnej horučave...Može mať ten bordel nejaký citelný vplyv na chladenie?Inak tema už letná trochu s predstihom.Dik za rady. |
Prestrekni to vodou a daj si na to peknu mriezku. ...trocha hmyzu v rebrach tomu neublizi a mriezka sa da fajnovo cistit kefkou. |
v manualy pisu malym srobovakom. Je to hodinarska robota. Ale doteraz mi vzdy stacila wapka. |
Hmm , ja mam taky problem, ze mne sa moto strasne dlho zohrieva a ked sa zohreje (ked stojim v meste) tak sa ta teplota drzi kym nevypnem motor. Mam tiez VFR 750F. |
Ked sa ti zohrieva dlhsie ako ma tak ti mohol odist termostat. |
JUNIOR: celkom ta nechapem, to sa ti prehrieva alebo sa nevie zohriat??? VFR sa totiz normalne zahrieva velmi rychlo a aj velmi rychlo sa na prizovatke prehreje, je to dane polohou chladicov... chladiaca to asi nebude, moze sa lisit od nominalnej honoty, ale zase nie az tak, ze by si to spoznal... popis presne, aky mas problem! |
Na plexovkach v praci chladice cistime beznou ocelovou kefou. |
S tou mriežkou pred chladič to nieje zlý napad,len to tam nejak esteticky upevniť.Junior ,mne sa mašina tiež rýchlo zohreje hlavne v mestskej horučave, tie zadne valce nemaju priame prudenie vzduchu a ventilator to celkom nevyrovnáV chladiči mam tu modru IMUGEL kvapalinu a doplnal som ju za tri roky len raz.Viac ma ale znepokojuje že v okolí regleru je až príliš velký hic.Je blizko valcov aj výfuku a ta penova výpln zvnutra podsedadloveho plastu je už poriadne spečená.Regler som už raz menil.Inak ale rám ked sa zohreje,tak je v chladnejšom počasí celkom prijemný na nohy ,ako radiátor. |
K tej mriezke - taku obycajnu poniklovanu kupis v Hornbachu alebo v Baumaxe za necele dve stovky a este si mozes vybrat asi zo styroch druhov od jemnejsej po hrubsiu. Na fazerovi sa mi to lahko namontuje na chladic - na bokoch su hlinikove listy, zalozim to pod ne. |
Vidicon : Je to tak, ze ked ju nastartujem zapnem bundu....rukavice...... cca 5minut, tak sa rucicka na teplomeri pohne mozno o milimeter a pocas jazdy sa nic nezmeni (ani neklesne ani nestupne), ale napriklad zastanem na semafore a teplota stupne kludne aj tak ze sa zapne ventilator a ked pokracujem v jazde, tak teplota klesne len trosicku. Jednoducho idem mi o to, ze ked som mal Kawasaki, tak sa zohriala na urcitu teplotu a tam sa to drzalo ( aj v aute to tak mam, 90stupnov). ci som isiel alebo stal. |
nuz, olej sa dlho zohrieva, ked ja nastartujem, po 3-4 minutach ma priblizne 75 stupnov a hodnu chvilu si to drzi, kym sa zahreje aj olej a az potom stupne na nejakych 85. Na krizovatke sa raz-dva prehreje a zapne ventilator. Mozno ze ti zle ukazuje teplotu, ako ukazuje rucicka, ked sa zapne ventilator? Neviem ti dobre poradit, lebo ja mam digitalny teplomer, ale teplota mi kolise medzi 77(jazda) az 103 (spustenie ventilatora) uplne bezne... |
JaroVFR - ak pockas tyzden, dodam aj fotky hotoveho kusku. ...bolo by to uz tento vikend, ale nemal som k dispozicii noznice na plech. |
Vidicon dik moc kazda rada dobra. Sak aj tak Vzdy ked sadam na moto, tak skusam rukou ci je este tepli motor. |
vo fabii ukazuje do 3 minut strednu hodnotu a potom mozes ist na jednotke do kopca v 45stupnoch a rucicka sa ani nepohne , je to odveci !!! zasa v inom aute rucicka pekne kolisa a presne vies kedy sa ti zapol ventilator , tak to je aj u mna na motorke . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 228823 | Včera: 173145