Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Pani, potreboval by som reálne skúsenosti vo veci "šusplech z laminátu". |
Asi nebudes pouzivat kovove prisady do laminatu, takze odolnost proti prerazeniu silou kolmo na plochu (konare, kamene) bude niekolkonasobne nizsia, ako hlinikovy plech. To potom znamena, ze na dosiahnutie rovnakej odolnosti potrebujes podstatne hrubsi prierez. To v konecnom dosledku znamena, ze hmotnost moc neusetris, da sa to presne vypocitat aj s rebrovanim. Ale sa lahsie vyraba a tvaruje v amaterskych podmienkach. Na druhej strane sa tazsie opravuje v bojovych podmienkach pretekov. |
Ak by si to spravil z karbon-kevlaru , tak to je urcite dobry napad. Ale zas rozhodne drahsie ako dural. Ak mas moznost laminatu, nieje problem kupit kevlarovu alebo karbonovu tkaninu a spravit to z toho, ale cena je tam dost vysoka. To uz by bolo fakt na moc profi urovni Skus napisat tuto www.radegarage.com/category/parts/ chalanovi a spytat sa ho ake ma skusenosti s tym susplechom. Vyraba to a predava do celeho sveta, mozno sa ti bude vediet vyjadrit. |
Používam na terajšej motorke karbónový továrenský chránič motora, dokonca vlastním aj jeden náhradný. Na 950-ke som mal hliníkový. Upravené 1 krát. Naposledy upravil haro007 (23.02.2014 18:16) |
Zvárača mám fantastického, Momul zvarí šetko čo sa zvariť dá. V tom problém nie je. |
Boano vyrába karbon-kevlar šus"plechy"....na AT/TA a BMW ich má v ponuke. Stojí to cez 200€. |
Ten karbón-kevlar je nádherný. Až nájdem to ropné ložisko na záhradke, tak si ho kúpim. Ale nakoľko mám zatiaľ záhradku plnú len psích oných, tak zostávam u hliníku... |
kamarat ma karbonovy. Uz sa ma pytal na kontakt, kto to vie opravit... |
Priamo na šusplechy nemám kontakt, len by som chcel niečo k materiálom. |
ak to chces urobit z laminatu,da sa kupit karbonova tkanina,tak ako sklenna co sa dava do laminatu,urcite aj karbon kevlar.radsej by som to robil z toho,je to predsa len krajsie a zaujimavejsie,ako nejaky nafarbeny kus laminatu |
já enem trošku bokem - na margo "šusplech"-u .... celkom mňa ten výraz pobavil - dík ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jura (25.02.2014 8:05) |
A čo tak nerez ? Kukni na mojej moto ako to vyzerá, hrúbka 1.5 mm, na ohyboch pozvárané a je to fakt pevné Upravené 1 krát. Naposledy upravil miiireeec (25.02.2014 8:37) |
Oceľ (Tr11) sa dá odlahčiť vhodne rozloženými dierami. |
Zvážim aj tú oceľ/nerez. Musím to prebrať s majstrom Momulom. Lebo on robí aj s tým aj s tým. |
ked to budeš robit z nerezu, mám doma jedno staré umyvadlo z kuchyne... |
Palo, neryp! Jasne, ze to robi KTM a aj kopec druhovyroby, ale nestoji to 5 korun |
moja druha veta nebolo rypanie |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 39034 | Včera: 203743