Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim mam taky problem mam yamahu 600 tenere a mal som tam motor ze starterom ale motor sa mi rosipal a neoplatilo sa ho robit tak som kupil motor s nakopavacku a dal som ho tam ale nemozem zapojit kable tak aby mi iskru hadzalo svetla setko mi ide ale nemozem spravit iskru do bi mi vedel poradit ako na to budem vdacni a do by to vedel aj zapojit a bol bi ochtni dojst a spravit mi to aj mu zaplatim dakujem zatim |
ved si majster tak si zmeraj ci ti ide signal so zapalovania do CDI a ci ide z CDI do ciavky |
to je dalsi problem ja som auto mechanik a s elektriki viem len cosik takze neviem any ako to mam zmerat |
napis aky model motora si mal predtým, a aky teraz. typujem ze predtým to bolo 3AJ. su tam trosku rozdiely, ale iba v cdi, kopackove cdi, ma menej vodicov, nez starterove, tak napis co za motor mas teraz, nech budeme mudrejsi, inac je tiez mozne ze ten motor co mas teraz ma vadny alternator, no a aby si sa zbytocne netesil, ze ak je vadny tak ze ho prehodis zo svojho stareho motora, tak vedz, ze ho neprehodis, lebo ho neupevnis, maju totiz rozdielne uchytenia. |
to ze maju uchytenie inaksie to viem to som pozeral ale na tomto co som tam teras dal je zapalovanie poriatku lebo ja ket som ten motor kupoval tak bol este na motorke a islo mu to pekne ho nastartoval a teras som robote tak ket dojdem kuknem ten model a napisem to sme inac dakujem zatial ze sa mi snazite pomoc |
no tak ok pozri, len mi nejde niako do hlavy ze pises ze svetla ti idu, a ze vsetko ok, a pritom starterovy model ma 3F alternator, a kopacka 1F, takze treba aj iny regulator. ci si zobral z motorom aj regulator? inac ako som pisal, aj cdi maju rozne pocky vodicov. model cdi, zistis priamo z cdi. a model motora je na bloku pri valci, pripadne priamo na valci, ked to nieje stavebnica samozrejme. a podla toho uz sa bude dat viac omoct, ze co kde poprepajat. ale vo vseobecnosti, farba kablov z alternatora musi sediet z farbov na cdi. ajk sa dobre pameram tak mas cerveny, a hnedy, to je napajanie cdi, potom su 3, zeleny, bielo zeleny, bielo cerveny. toto je od snimacov v motore. potom oranzovy , ten ide na indukcnu cievku, vyvod c15.vyvod c1 indukcnej cievky ukostreny. potom cierny, to je kostra.no a cierno biely, ten by mal ist ny vypinanac pri plyne, a tiez do spinacej skrinky. ak je ten vodic ukostreny, tak ziadna iskra sa nekona, ak nieje pripojeny nikam, zapalko pracuje. starter verzia, ma este naviac 2 vodice. bielo modry, ten neries, a zlto modry, ten je potrebne mat ukostreny, inak nepracuje cdi.v starterovej verzii moto, ten vodic vedie k spinacu stojanu, a na spinac pri plyne.dufam ze som to nepoplietol. |
no farby si trafil lenze ja som pozapajal farbu na barbu a nejde mi to fakt setko mi ide ale iskru nemozem dosiahnut zajtra ket dojdem do mov dufam ze skorej skusim to pozapajat podla toho co si mi napisal a dam vediet co a ako a zas som zabudol kuknut ten kod motora zajtra napisem |
hlavne je aby to sedelo aj z cdi, mne povodne odislo, a bolo to pre typ motora 3AJ to bolo vyrazene aj na motore, a pisalo to aj na cdi. no a ako vravim, povodne odislo, tak som dal cdi 43L, ci neako tak, proste pre model z kopackov. no nastartovat starterom to neslo vôbec, len nakopnut(nakopovacku som si dorobil uz skor). moto nemala vôbec , ale vôbec tah, a potom ma to uz omrzelo, tak som kupil jazdenku, ale take ako ma ist, start na tuknutie do tlacitka, motor taha perfektne, a to som len vymenil cdi, pritom to co mi neislo, bolo zmontovane z pojazdnej moto co nan normalne isla. |
a este gde bi som zohnal na moju motorku vyvodove kolecko na retaz ja tam mam 6 hran a bez zavitu cize asi tam ide volaka poistka a neviem de to mam kupit |
koliesko bezne kupis, ide tam taka specialna poistka ktora sa zaisti dvoma skrutkamy M6 priamo do kolieska. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 57562 | Včera: 196136