Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim. |
ak chyta dobre na studeny motor a hlavne v zime tak je priliz bohata zmes. |
No ved prave o to ide,ze planujem celkove kompletne vycistenie karburatorov,takze toze ich "rozhasim" je takmer iste. Minimalne 3 roky neboli kontrolovane,cistene...... |
mas predstavu, kolko stoji taka membrana supatlka? no rychlo ta tie "fory" prejdu,ked to zbadas. |
Membrany vyzeraju byt OK. |
ta synchronizacia neni len tak , ak to chces mat poriadne karburatory vycisti v utrazvuku ak si stym nebudes dat rady viem ti stym pomoct |
OK. |
co myslis ze chalan dojde k tebe s ultrazvukovou vanickou a predtym bude u teba este tri hodiny lestit? |
dudo 25 pri tom cisteni prosim ta nerozdel karburatory od seba nechaj ich spojene. Ked ich oddelis tak potom ich budes mat naozaj tak rozladene ze ten co ti ich bude davat do kopy sa ti bude modlit za dusu. nerozdelovat !! treba sii to rozobrat pekne na stole spravit styri kopky kazda kopka bude len z jedneho karburatora aby sa ti to nepomiesalo potom ultrazvuk alebo benzin dobre umyt vyfukat vzduchom poskladat naspat . Na stole nastavit zakladne nastavenie karburatora podla manualu a ked to nahodis tak to na 95 % bude fungovat nemas tam co pokazit len musis na to s citom. Neviem ci tomuto navodu porozumies ale neni problem ti to vysvetlit este raz. To zakladne nastavenie je v kazdom manualy od moto zozen si anglicky od Haynesa tie su hadam najlepsie. Neviem ci ho aj nemam. Ahoj a vela zdaru |
Urcite nie s tymy karburatormy stravim okolo 3hodin zakladne nastavenie ti spravim aj bez moto ale ked ti bude robit synchronizaciu musim skontrolovat priruby tesnost a skontrolovat volu ventilov ak to chces mat poriadne |
Dakujem Vam za rady, s tym cistenim nemam problem a ani rozobrat,len nejako som v mojom manuale nepostrehol zakladne nastavenie bohatosti zmesi. |
aj tu je jeden manual Upravené 1 krát. Naposledy upravil majomi (28.12.2013 10:12) |
OK. |
asi sa do toho moc nerozumies tak radsej to nechaj tak aby si tu moto nepochoval |
Zatial nemam skusenosti zo synchronizaciou karburatora ,ale pripominam, ze uz par motorov mam za sebou,ale nezvyknem sa chvalit. |
nazdar, |
zmes sa nastavuje srobom volnobehu? |
srob volnobehu (pivot air screw) = skrutka prisavania vzduchu, ktorou sa nastavuje zmes na volnobehu, preto "srob volnobehu" |
co ja viem tak u 4T mas srob zmesi a pri 2T srob vzduchu volnobehu |
To Dazdo: DAKUJEM Ti za rady,urcite ich nebudem bezhlavo rozoberat do jedneho sacku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dudo25 (29.12.2013 16:00) |
Este pred tym ako budem pisat do kawasaki by som sa tu chcel spytat,ci nahodou nemate niekto ihlu do uz spominanych karbudatorov Keihin CVK. Pri rozoberani som nasiel jednu z nich ohnutu, a mozno to je cely problem zleho chodu motora. |
To dando: Ebay mam zbehnuty,cena nieje zla,ale momentalne tie dodacie lehoty budu viac ako mesiac,preto som skusil tu na fore aj ked mozno pouzitu,ale urcite tu bude skor ako z ebay, a mozno aj cena novej tu na SK nebude vyssia ako z ebay+posta. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 319186 | Včera: 125843