Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
 
	Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
 Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
 Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
| Zdarvím páni.Keď že je to moja prvá krosska,zaujimali by ma vaše názory na túto moto(čo sa týka jazdných vlastností,spoľahlivosti a tak). | 
|  Keď je motorka v poriadku, o jazdné vlastnosti a spoľahlivosť sa nemusíš báť. | 
| Ano ako vraví zeleno. Mimichodom videl som ju tento rok na pretekoch na CountryCrosse v Kopernici jazdec ja s ňou v blatovej enduro trati dosť trápil, veľký výkon a ťažko kontrolovateľný však aj ako píše zeleno pre pánov jazdcov. Inak v zahraničí najmä v amerike ich dosť vidieť v úpravách supermoto. Inak na obrázkoch na nete som ju videl upgradovanú v hliníkovom ráme z KX 450 F. | 
| O tom že ma veľký výkon som sa už presvečil teras mi len zostáva ten výkon skrotiť.Ale aj tak mám malý problém kvapká mi olej s centrálneho tlmica,co s tým?Predchádzajúci majitel mi poradil aby som si kúpil na to repasačnú sadu a spravil to. | 
|  Max3:mal by si ju predať,ak nemáš skúsenosti je to nebezpečné   | 
|  ty wole   | 
|  to nemyslis vazne   | 
| no uz viem odkial si kupoval tu kx 500 bol som ju pozerat aj ja,central je v tahu treba spravit,vymen loziska na prednom kole a spojkove lamely taktiez uz odchadzaju sa mi zdalo takze nieco poinvestuj do nej ale zase cena bola lakava,ked ju porovnam s mojou cr tak je naozaj tatzko kontrolovatelna a strasne ostra. | 
|  A ak je skutočne pravda, že to má príveru, tak UAUAUAUuuuu, oheň...................   | 
|  Možno som si  zobral väčšie sústo ako možem zvládnuť ale aj tak idem do toho.Panky tie ložiská sú už vymenené a čo sa týka tých lamiel aj mne sa zdá že pomaly dožívajú.Xpass je to pravda má to priveru a poviem ti,je to peklo   | 
|  ale aj tak...500 2T+privera...   | 
|  Budes jazdit v terene na volnobeh Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tino (14.11.2006 12:55) | 
|  Cez 60 koní? Ved skoro tolko má aj 250 2T...     | 
|  To misobiker: Predstav si výkon pri plnom plyne tej RM jak bola v perfektom stave,A ta kawa ma  taky vykon na miernom plyne(dalo by sa povedat ze uz skoro na volnobehu)a to je asi priblizne 500 2t teda aj ta kawa.   | 
|  Max3:tak to je ush riadna popicofka    | 
|  vsetko je relativny pojem pre niekoho vela pre niekoho moto do pohody si nerobim srandu ak niekto vyrastal na salenom 2T a isiel od piky....125......250.....500 proste da sa chce to vela postupne odjazdit nabrat skusenosti ale zase jedno si neodpustim zo 125 ky presedlat na 250 je velky rozdiel a citit to a to uz my bola aprilia slaba a jazdil som skoro vkuse plny na dvapade si dovolim tvrdit ze to nepozna malo vykonu prisam bohu je jedno ci idete do kopca alebo na rovine je to vkuse divoke a zrychluje to rovnaku bez ohladu na to kde ste velmi rychlo a ostro... ale zase o tom to je o slobode a pocite z jazdy riadit taku raketu proste viem ze vzdy sa mam co ucit a zdokonalovat a proste ze to neomrzi ma to caro... a da sa aj na 250 ist bomby len treba vediet kedy    | 
|  a este na dres a MX nohavice sa kludne vykasli neni dolezite byt pekne obleceny zo zlamanou nohou ale otrhani v monterkach, bomberke ale cely    | 
| PEGASBOY: www.smf.sk, najdi si Licencie pre rok 2007, kup licenciu a prosim ukaz nam to vsetkym. Rozpravas totiz ako druhy Everts. | 
| TOMXX si kup okuliare, 125ku pobehaj na nej sezonu.....potom si kup 250ku pobehaj na nej sezonu dve...potom si kup 500 2T a napis svoje postrehy pises ako male decko ktore mu dochadzaju argumenty. | 
|  pegas: "a da sa aj na 250 ist bomby len treba vediet kedy" - mi pripdada akoby si to hovoril zo svojej skusenosti   | 
|  no jasne ze sa da ale dakedy sa mi to nevyplatilo a ma fajne oplieskalo    | 
|  vlke:s tým oplieskaním sa ráta však bez toho by to nebola taka sranda   | 
|  pojazdiš hodinu a spadneš s nej jak z nejakej divej samice, a vo tom to je   | 
|  Poznam tiez jedneho chalana, ktory si ako svoju prvu velku motorku kupil cross 2T 500 (Hondu CR). Chodi s nami jazdit. Pomerne casto pada, prave  predovsetkym "vdaka" nekontrolovatelnemu vykonu, ale aj tak mu to ide celkom fajn... snazi sa    Upravené 1 krát. Naposledy upravil juod (14.11.2006 19:13) | 
|  Max3:Kámo,dávaj si prosím Ta pozor na tom šípe. V našom okolí bolo veľa pádov na moto a netreba tu ďalší. Si blazon, ktorý ide svojím cielom. My sa hádam vždy o tom že si to nemal brať     | 
| Luko: No veď práve preto. Keby som Ta nepoznal, tak to nepíšem. | 
|  Ups, ja som tiež tak začal s MX. Po všelijakých chrchloch som zakúpil babičku RM 500 2T ešte vzducháč a bez prívery. Ten výkon bol chrumkavý. Na takej KX alebo CR 500 by som sa chcel previesť. To musí byť zaujímavé    | 
|  presne ako vraví vlke: davaj fotky a popíš, nech si aj my zgustneme..     | 
|  To xpass kawa sice  nema nejakeho oficialneho distributora v SR(teda som aspon o nom nepocul) ale urcite sa da zohnat hocičo. Urcite veci co sa "derú" teda reťaz, platničky a tak. do motora je to už trošku horšie ale za hranicami sa da kupiť napr. v čechach. aj keď pri 500 asi skor odide reťazovka a plašte pretože o motoru pochybujem že by pri tak velkom obsahu sa dal len tak lahko zničiť. | 
|  na kawasaky nie je oficialny distributor ale kazdy dobry motoshop vie objednat podla katalogov alebo starych ND originalne dielce...dokonca som preventivne menil gufero na vodnej pumpe bolo zabalene v sačku a na nom Made in Japan Kawasaki KX 125/250    | 
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS: 
 
 
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 36165 | Včera: 161729