Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdarvím páni.Keď že je to moja prvá krosska,zaujimali by ma vaše názory na túto moto(čo sa týka jazdných vlastností,spoľahlivosti a tak). |
Keď je motorka v poriadku, o jazdné vlastnosti a spoľahlivosť sa nemusíš báť. |
Ano ako vraví zeleno. Mimichodom videl som ju tento rok na pretekoch na CountryCrosse v Kopernici jazdec ja s ňou v blatovej enduro trati dosť trápil, veľký výkon a ťažko kontrolovateľný však aj ako píše zeleno pre pánov jazdcov. Inak v zahraničí najmä v amerike ich dosť vidieť v úpravách supermoto. Inak na obrázkoch na nete som ju videl upgradovanú v hliníkovom ráme z KX 450 F. |
O tom že ma veľký výkon som sa už presvečil teras mi len zostáva ten výkon skrotiť.Ale aj tak mám malý problém kvapká mi olej s centrálneho tlmica,co s tým?Predchádzajúci majitel mi poradil aby som si kúpil na to repasačnú sadu a spravil to. |
Max3:mal by si ju predať,ak nemáš skúsenosti je to nebezpečné |
ty wole prva krosa a hned 500 2t....na tom sa nenaucis jazdit!!!budes sa na nej trapit...tomu ver...aj 125 by ti bola na zaciatok lepsia...omnoho...to asi daco ako na zaciatok jogurt 900RR |
to nemyslis vazne 500 2T ako 1 crossu Káámo sak sa zabijes ja ti neviem ale podla mna je 250 2T ako prva crosa veeeeelmi vela!!! a ne 500 |
no uz viem odkial si kupoval tu kx 500 bol som ju pozerat aj ja,central je v tahu treba spravit,vymen loziska na prednom kole a spojkove lamely taktiez uz odchadzaju sa mi zdalo takze nieco poinvestuj do nej ale zase cena bola lakava,ked ju porovnam s mojou cr tak je naozaj tatzko kontrolovatelna a strasne ostra. |
A ak je skutočne pravda, že to má príveru, tak UAUAUAUuuuu, oheň................... |
Možno som si zobral väčšie sústo ako možem zvládnuť ale aj tak idem do toho.Panky tie ložiská sú už vymenené a čo sa týka tých lamiel aj mne sa zdá že pomaly dožívajú.Xpass je to pravda má to priveru a poviem ti,je to peklo . |
ale aj tak...500 2T+privera... |
Budes jazdit v terene na volnobeh Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tino (14.11.2006 12:55) |
Cez 60 koní? Ved skoro tolko má aj 250 2T... ale asi v iných otáčkach |
To misobiker: Predstav si výkon pri plnom plyne tej RM jak bola v perfektom stave,A ta kawa ma taky vykon na miernom plyne(dalo by sa povedat ze uz skoro na volnobehu)a to je asi priblizne 500 2t teda aj ta kawa. |
Max3:tak to je ush riadna popicofka ... oplieskala o zem profi jazdcov, oplieska aj teba. Je to len otazka casu. Ja som zacinal tak isto ...prva krosa pol-liter 2T. Sice prvu sezonu som sa nedostal asi ani na polovicu plynu, no teraz by som uz ine ani neksel. Nemozesh sa toho bat no zaroven musish mat prednym reshpekt ! A ak jazdite ako partia tak by som neodporucal sa nahant ani s 85cc pre zaciatok, lebo to nedopadne dobre. |
vsetko je relativny pojem pre niekoho vela pre niekoho moto do pohody si nerobim srandu ak niekto vyrastal na salenom 2T a isiel od piky....125......250.....500 proste da sa chce to vela postupne odjazdit nabrat skusenosti ale zase jedno si neodpustim zo 125 ky presedlat na 250 je velky rozdiel a citit to a to uz my bola aprilia slaba a jazdil som skoro vkuse plny na dvapade si dovolim tvrdit ze to nepozna malo vykonu prisam bohu je jedno ci idete do kopca alebo na rovine je to vkuse divoke a zrychluje to rovnaku bez ohladu na to kde ste velmi rychlo a ostro... ale zase o tom to je o slobode a pocite z jazdy riadit taku raketu proste viem ze vzdy sa mam co ucit a zdokonalovat a proste ze to neomrzi ma to caro... a da sa aj na 250 ist bomby len treba vediet kedy |
a este na dres a MX nohavice sa kludne vykasli neni dolezite byt pekne obleceny zo zlamanou nohou ale otrhani v monterkach, bomberke ale cely |
PEGASBOY: www.smf.sk, najdi si Licencie pre rok 2007, kup licenciu a prosim ukaz nam to vsetkym. Rozpravas totiz ako druhy Everts. |
TOMXX si kup okuliare, 125ku pobehaj na nej sezonu.....potom si kup 250ku pobehaj na nej sezonu dve...potom si kup 500 2T a napis svoje postrehy pises ako male decko ktore mu dochadzaju argumenty. |
pegas: "a da sa aj na 250 ist bomby len treba vediet kedy" - mi pripdada akoby si to hovoril zo svojej skusenosti |
no jasne ze sa da ale dakedy sa mi to nevyplatilo a ma fajne oplieskalo to v prednesenom vyzname znamena mozes nakladat ale treba vediet kedy si to mozes dovolit to preto som tak sformuloval vetu lebo to ide furt a velmi lahko sa na tom da uniest a emocie zrobia svoje proste z rozumom ale zase netreba to prehanat z rozmyslanim tak vediet kde su hranice |
vlke:s tým oplieskaním sa ráta však bez toho by to nebola taka sranda ale máš pravdu treba mať pred takou silou rešpekt a veľký |
pojazdiš hodinu a spadneš s nej jak z nejakej divej samice, a vo tom to je |
Poznam tiez jedneho chalana, ktory si ako svoju prvu velku motorku kupil cross 2T 500 (Hondu CR). Chodi s nami jazdit. Pomerne casto pada, prave predovsetkym "vdaka" nekontrolovatelnemu vykonu, ale aj tak mu to ide celkom fajn... snazi sa Upravené 1 krát. Naposledy upravil juod (14.11.2006 19:13) |
Max3:Kámo,dávaj si prosím Ta pozor na tom šípe. V našom okolí bolo veľa pádov na moto a netreba tu ďalší. Si blazon, ktorý ide svojím cielom. My sa hádam vždy o tom že si to nemal brať tak to tu nebudem rozoberať. |
Luko: No veď práve preto. Keby som Ta nepoznal, tak to nepíšem. |
Ups, ja som tiež tak začal s MX. Po všelijakých chrchloch som zakúpil babičku RM 500 2T ešte vzducháč a bez prívery. Ten výkon bol chrumkavý. Na takej KX alebo CR 500 by som sa chcel previesť. To musí byť zaujímavé |
presne ako vraví vlke: davaj fotky a popíš, nech si aj my zgustneme.. |
To xpass kawa sice nema nejakeho oficialneho distributora v SR(teda som aspon o nom nepocul) ale urcite sa da zohnat hocičo. Urcite veci co sa "derú" teda reťaz, platničky a tak. do motora je to už trošku horšie ale za hranicami sa da kupiť napr. v čechach. aj keď pri 500 asi skor odide reťazovka a plašte pretože o motoru pochybujem že by pri tak velkom obsahu sa dal len tak lahko zničiť. |
na kawasaky nie je oficialny distributor ale kazdy dobry motoshop vie objednat podla katalogov alebo starych ND originalne dielce...dokonca som preventivne menil gufero na vodnej pumpe bolo zabalene v sačku a na nom Made in Japan Kawasaki KX 125/250 a este som sa pital na ine veci da sa jedina nevyhoda je ze to neni celkom rychle ale do 3T pride vsetko z inych centralnych skladov |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 156508 | Včera: 153116