Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute. |
" Otazka pre tych co vedia nastavit karburator je taka, ci ma bohatost zmesi vplyv na prehrievanie motora ?" |
ved skontroluj farbu sviecky/sviecok a podla toho sa zariad. |
nadstavovat stary vyklepany karburator podla hodnot manualu je dost komicke,ze. dokonca vyrobca to odporuca ako nezmyselny ukon |
všetky príspevky. |
Dando, Upravené 3 krát. Naposledy upravil mesto (12.11.2013 21:49) |
ziadnej motorke ani krose ked pridas nad polovicu nerobi dobre. je jedno ako sa chova na volnobehu ty ladis ako sa chova za jazdy. teplotu si odmeraj nejakym termometrom. a rozhodne nelaboruj s vyskou hladiny v karbiku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (12.11.2013 22:10) |
To mi je jasne, ze vytacanie motora robi zle kazdemu spalovaciemu motoru. Ani som ho nevytacal. Plyn som pridal impulzne, tzn. prudko a vela pridal, a hned ubral. Motor som nenechal vytocit. Vlastne tymto sposobom som chcel zistit ako reaguje na plyn (akceleraciu), kedze vsetky ine faktory na prehrievanie som vylucil (zapalovanie po repase, nove olejove cerpadlo, nastavene rozvody).Karburator bola uz posledna moznost. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mesto (13.11.2013 20:31) |
Hneď prvá , tučným písmom napísaná otázka ,vraví medzi riadkami " neviem o činnosti motora skoro nič" , zbytočná a absurdná.. |
pozeral som karbec na xt a je tam toho viacej co sa moze pokazit. ma dve sania, AC pumpu a ma membranu. |
Podobný problém mám aj na XR 600, ked jej odrazu pridám tak ju pridusí. Za jazdy ked jej od volnobehu pridám plný tiež ju pridusí, ale ked sa dostanem nad 1/4 plynu a zvrtnem šulíkom tak sa berie pekne. Neviete čo by mohlo byť príčinou ? Má jeden karburátor bez akceleračky. |
Kde sa motor zadrel? |
Karol: Upravené 1 krát. Naposledy upravil mesto (14.11.2013 21:53) |
Mesto ja cistim karburator vzdy pomocou ulrazvuku a potom kompresor. Je to najlepsia metoda s akou som sa doteraz stretol |
ultrazvuk rieši aj zákutia kam sa človek nemá šancu dostať a uvoľní aj úsady , ktoré prefukovaním nejdú povoliť. |
Ved to,že na zapalovani sa neda nic nastavovat- menit polohu. A zapalko nieje na kartroch ale na bocnom dekli motora. Takze zapalko odpada. Upravené 3 krát. Naposledy upravil mesto (15.11.2013 19:43) |
takže sa budem opakovať: |
tak tak, nastav piest do hornej uvrate, a neries znacku kolieska na kluke, ak je zle nalisovane, tak ti aj tak sediet nebude. cize nastav piest do hornej uvrate, a tak nastav koliesko vacky podla obrazka, vtedy mas istotu ze rozvody su dobre nastavene. |
Aha. Ja som rozvody nastavoval bez rotora zapalovania (podla sipky na kartry a bodky na tom nestastnom spodnom ozubenom kolese). Na magnete zapalovania su dve znacky. Jedna je IT, druha H. Ak si dobre pamatam H jeznacka pre hornu uvrat a znacka IT je pre rozvody? |
Kašli na značky , vyber sviečku ,vopchaj šrajfuvák a pootáčaj kľukou kým nahmatáš HU . POTOM kukni na rysky na rotore a hneď budeš mať jasno. A keď bude piest v hornej úvrati , tak vtedy pozri značky na koliečku vačky. |
ty chces povedat ze H si vybral preto ze, lebo si myslel horna uvrat? (-: v tomot pripade je H hovno.(-: |
barlac> tieto tvoje posledne prispevky do tem skutocne stoja zato. co si si dal bororo? |
Dik barlac za zaujimave info. Tak uz viem co znamena pismeno H na rotore zapalovania. Aspon viem co tam mam. |
barlac si chudák . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 71140 | Včera: 161085