Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
kawa z800 - dunlop sportmax d214 180/55 zr17 - po 7000km |
Asi si zle kontroloval , 7000 je tak akurát +- , ako kto , ďalšie gumy ti budú stačiť aj šport-turistické , napr : www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/storm-3d-x-m , keď sú dobré pre Hayabusu , budú stačiť aj na Z 800 . |
to brazel: vdaka za reakciu. uz som stihol co-to pocitat (tu aj inde) a momentalne som nastaveny skor na Pirelli Angel ST |
He-he , Pirelli som jazdil naposledy na čopri , Route , boli fajn , kamarát mal od nich nejakých čertov a rýchlo ich posunul preč (teraz Avon Ultra Sport/Supersport) , nevyznám sa , ja ak sa dá , tak Avon , teraz Storm 2 Ultra . |
Angel ST su vynikajuce gumy podla mna, obul som ich v lete a uz maju za sebou zhruba 3 tisic a suverenne drzia az po limit motorky a obruseny medzizvod |
Je to normalne na supersport gumu dat menej ako 10.000km. |
Sportova guma po 7000 km az na droty - to je celkom v poriadku. Samozrejme vsetko zalezi od stylu jazdy, ale na Z800 so sportovou gumou asi nejazdis na spotrebu... |
dakujem za ukludnenie. |
Po kordy to jazdím aj ja, keď je sucho, dezén tam netreba. |
nevo: keď je sucho, dezén netreba? |
No meloking , vidíš , napísal som ti to hneď , šport-turistu , oko vidí , oko nie je ...a |
chcel som povodne pilot road (dvojzmesovka), ktoru som mal na predchadzajucej masine a bol som s nou velmi spokojny (po prvogumach to bola pecka), ale podla tohto testu (obr. nizsie) a aj podla inych tie prirelli su lepsie a dokonca aj co sa tyka opotrebenia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil meloking (28.10.2013 13:17) |
A ešte lepší pocit z jazdi je na Roadsmartoch 2, čo sú porovnateľné s Angel GT, oproti Angel ST sú Dunlopy lepšie. Michelin PR3 sú asi najlepšie na vode, ale v ostatných podmienkach sú Pirelli a Dunlop lepšie. Vôbec by som neriešil RoadAttack2. Je to super guma, ale výdrž je podpriemerná. Okrem celkovej výdrže pneu je dôležitým faktorom zachovanie si vlastností počas celej doby používania, v čom sú zase najlepšie Pirelli Angel GT (nie ST) a Dunlop. Jazdil som viacero z testu, najlepšie asi Dunlop RoadSmart 2, Z8 Interact ma prekvapivo nečakane sklamali na vode |
Aktuálne obúvam Roadsmart 2 vzadu a nemôžem si vynachváliť. Chovanie na ceste príkladné, za dažďa som ešte neodskúšal, šturec pekne až na hranu bez problémov, zatiaľ najazdené 4tis a nevyzerá že z nej ubudlo (jazdím väčšinou okresky, sám, dialnice málo). Vysoká spokojnosť |
z8 dobre obutie asi 7500 km |
Varan: Dá sa jazdiť bez dezénu po kordy, to je tak 2000-3000 km. Proste zjazdíš dezén, ale vždy je ešte nad kordami 2-3 mm gumy. Tak som to myslel. Jasne, keď už kordy trčia, hneď meniť. |
nevo - ale Z6 je tiež jednozmesovka. už mám druhú vzadu. dajú tak 10tkm po dráty. haluz bola, že na prvej mi vykukli v strede dráty, odviezol som sa do nitry na prezutie, tam som pred predajnou trochu zagumoval a droty sa tuším zlakli a zmizli spátky |
Chester: Z6 je dvojzmesovka, tomu ver. Fakt si mal Metzeler Roadtec Z6? Už mám 3 sadu tak viem, že stred vždy vydrží a kraje /nie tie úplne na kraji/ odkryju kordy. Raz to bolo okolo 15000 a potom 13500km /merané po stratu dezénu, na 1,6mm sa nehrám |
nevo: dá sa na hocičom jazdiť, ale guma nemá svoje vlastnosti už pri dezéne 0mm, nie to ešte hladkú gumu drať 2-3 000 km |
Varan: To máš pravdu, keď to je zjazdené na 80% už to viacej vlní. Ale ja skôr viacej jazdím a najazdím, ako by som mal gumy meniť /ale zas by som ich ešte možno predal |
nevo - ja som v tom, že Z6 je jednozmesovka, idem to kuknúť. no a negumujem, to nemám za potreby. ale zabúdaš na jeden dôležitý fakt. každý motorkár trnavák je mrzák!! |
v čom? RA sú jednozmesovky. len sú inak vulkanizované v strede a po bokoch čím dosiahnu, že stred je tvrdší. stále je to ale jednozmesovka |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 75705 | Včera: 127772