Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
kawa z800 - dunlop sportmax d214 180/55 zr17 - po 7000km |
Asi si zle kontroloval , 7000 je tak akurát +- , ako kto , ďalšie gumy ti budú stačiť aj šport-turistické , napr : www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/storm-3d-x-m , keď sú dobré pre Hayabusu , budú stačiť aj na Z 800 . |
to brazel: vdaka za reakciu. uz som stihol co-to pocitat (tu aj inde) a momentalne som nastaveny skor na Pirelli Angel ST |
He-he , Pirelli som jazdil naposledy na čopri , Route , boli fajn , kamarát mal od nich nejakých čertov a rýchlo ich posunul preč (teraz Avon Ultra Sport/Supersport) , nevyznám sa , ja ak sa dá , tak Avon , teraz Storm 2 Ultra . |
Angel ST su vynikajuce gumy podla mna, obul som ich v lete a uz maju za sebou zhruba 3 tisic a suverenne drzia az po limit motorky a obruseny medzizvod , tiez vyborne boli aj na mokrej ceste. Celkovo pocit z nich je velmi dobry a sebavedomy. Kilometrovy vykon este netusim, lebo je to moja prva sada angelov. Ale urcite sa nesklames. |
Je to normalne na supersport gumu dat menej ako 10.000km. |
Sportova guma po 7000 km az na droty - to je celkom v poriadku. Samozrejme vsetko zalezi od stylu jazdy, ale na Z800 so sportovou gumou asi nejazdis na spotrebu... |
dakujem za ukludnenie. |
Po kordy to jazdím aj ja, keď je sucho, dezén tam netreba. |
nevo: keď je sucho, dezén netreba? To akože jazdiť po oceľovom dráte? Teda dávaš bezpečné rady |
No meloking , vidíš , napísal som ti to hneď , šport-turistu , oko vidí , oko nie je ...a |
chcel som povodne pilot road (dvojzmesovka), ktoru som mal na predchadzajucej masine a bol som s nou velmi spokojny (po prvogumach to bola pecka), ale podla tohto testu (obr. nizsie) a aj podla inych tie prirelli su lepsie a dokonca aj co sa tyka opotrebenia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil meloking (28.10.2013 13:17) |
A ešte lepší pocit z jazdi je na Roadsmartoch 2, čo sú porovnateľné s Angel GT, oproti Angel ST sú Dunlopy lepšie. Michelin PR3 sú asi najlepšie na vode, ale v ostatných podmienkach sú Pirelli a Dunlop lepšie. Vôbec by som neriešil RoadAttack2. Je to super guma, ale výdrž je podpriemerná. Okrem celkovej výdrže pneu je dôležitým faktorom zachovanie si vlastností počas celej doby používania, v čom sú zase najlepšie Pirelli Angel GT (nie ST) a Dunlop. Jazdil som viacero z testu, najlepšie asi Dunlop RoadSmart 2, Z8 Interact ma prekvapivo nečakane sklamali na vode |
Aktuálne obúvam Roadsmart 2 vzadu a nemôžem si vynachváliť. Chovanie na ceste príkladné, za dažďa som ešte neodskúšal, šturec pekne až na hranu bez problémov, zatiaľ najazdené 4tis a nevyzerá že z nej ubudlo (jazdím väčšinou okresky, sám, dialnice málo). Vysoká spokojnosť |
z8 dobre obutie asi 7500 km |
Varan: Dá sa jazdiť bez dezénu po kordy, to je tak 2000-3000 km. Proste zjazdíš dezén, ale vždy je ešte nad kordami 2-3 mm gumy. Tak som to myslel. Jasne, keď už kordy trčia, hneď meniť. |
nevo - ale Z6 je tiež jednozmesovka. už mám druhú vzadu. dajú tak 10tkm po dráty. haluz bola, že na prvej mi vykukli v strede dráty, odviezol som sa do nitry na prezutie, tam som pred predajnou trochu zagumoval a droty sa tuším zlakli a zmizli spátky potom sme to kukali a už ich nebolo vidieť.. skrátka tá guma musí mat pred motorku rešpekt, potom si také voloviny nedovolí |
Chester: Z6 je dvojzmesovka, tomu ver. Fakt si mal Metzeler Roadtec Z6? Už mám 3 sadu tak viem, že stred vždy vydrží a kraje /nie tie úplne na kraji/ odkryju kordy. Raz to bolo okolo 15000 a potom 13500km /merané po stratu dezénu, na 1,6mm sa nehrám /. |
nevo: dá sa na hocičom jazdiť, ale guma nemá svoje vlastnosti už pri dezéne 0mm, nie to ešte hladkú gumu drať 2-3 000 km |
Varan: To máš pravdu, keď to je zjazdené na 80% už to viacej vlní. Ale ja skôr viacej jazdím a najazdím, ako by som mal gumy meniť /ale zas by som ich ešte možno predal , je tu kopa takých inzerátov, že 50% a je už vidieť ako sa robia hrany na pneu, že keď ďalšiu gumu tak rovno novú/. |
nevo - ja som v tom, že Z6 je jednozmesovka, idem to kuknúť. no a negumujem, to nemám za potreby. ale zabúdaš na jeden dôležitý fakt. každý motorkár trnavák je mrzák!! ja musím prejsť 20 km od TT, aby som natrafil na dve zátačky idúce za sebou. tu sa stredy derú velice lahko |
v čom? RA sú jednozmesovky. len sú inak vulkanizované v strede a po bokoch čím dosiahnu, že stred je tvrdší. stále je to ale jednozmesovka |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 271067 | Včera: 248123