Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
hadajte_kto Neregistrovaný |
Ako nahrada za YZ125 to urcite nebude... |
pepo 2 - čo ja viem tak klr 250-tok veľa nebehá a KMX-iek len o trochu viac , takže asi veľký ohlas nebude , ale viem ti povedať , že KMX ako enduro vychádza koncepčne z KX o 2-3 roky staršej .proste si najprv veci opáčili na krose a keď sa to osvedčilo tak to dali na enduro . |
karol1:co stoja husle co mas pod ritou???asi trocha ina kategoria???? |
pepo 2 tie husle vysli na 50 fíkov (CR 250/94), ale už sú preč a presedlal som na "stradivárky" |
to pepo2:ja mam Kawasaki KLR 250 4-takt uz 3 roky a bohate skusenosti(si myslim) |
vsetko???oplati sa kupit?je to spolahlive?kazi sa to?co to kostuje dukatov?nechces predat? DIK |
pepo2:jednoznacne vrelo odporucam.Za 3 roky som na nej menil len sviecku a olej+ filter.Ja som za nu dal 36000 v roku 2002,rocnik je 1989.Nikdy ma nenechala a nesklamala.Je to najsilnejsia 4-taktna 250-tka spomedzi japoncov tych rokov(27 koni).Motor je tichy,4-ventil,6-kvalt,vysokootackovy(cervene pole zacina pri 9500ot./min.).Ani na ceste sa nestrati-ja som na nej isiel |
A este nieco:daj si pozor na skrtene verzie!Aj ja som si myslel,ze mam skrtenu,ale po rozobrati karburatora som zistil,ze je to plna otvorena verzia |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 247529 | Včera: 142918