Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím. Rád by som dostal radu ohľadne zníženia spotreby na Bandite 1200, karburátorová verzia, posledný ročník prvej dizajnovej rady. Bere v základe tak 7 litrov, čo sa mi zdá v porovnaní s Kawou ZX9R tiež karburátorovou, alebo aj starou GSX-R 1100 veľa. Uvedené mašiny berú tak okolo 5 pri kľudnej jazde. Tiež kombík s motorom 1,4i 90k vie ísť za 6. Rád by som proste vedel, ako na to. Podotýkam, že mašinou som jazdil naposledy pred rokom, či dvoma, keďže mám teraz iné povinnosti. Proste sa nad tým zamýšľam, čo by šlo spraviť a či má niekto s takým niečim skúsenosti. Ďakujem za relevantné odpovede. |
povymienaj sviecky , vzduchový filter, skus dat niekomu nastavit karburatory, ale fakt niekomu kto tomu naozaj rozumie...potom uvidiš |
Vymeň vzducháč, sviečky, daj nastaviť bohatosť zmesi a synchronizáciu karburátorov. Nič viac, nič menej. |
Mal som Supertenere 750. Tiež som riešil spotrebu mal som 8,5 ;9L. Po výmene membrán ihiel a kominkov v karburátore išla spotreba na 4,8. Najvýraznejšie spotreba klesla až po výmene ihiel a kominkov. |
Rozdiel medzi starou a novou ihlou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil smirgel (16.10.2013 20:39) |
Filter aj sviecky som menil, takze to vyzera na repas karburatorov. Este by som rad vedel, co su to tie kominky - akoze telesa pre membrany? |
pokial mas moto v poriadku tak je problem iba v tebe.7 litrovu spotrebu mam na gsxre ked sa len tak prevazam.skus najprv zmenit sposob jazdy. |
PETOrf: Bude tam problem s karbecmi, si myslim. Tak ako hovoria chalani. Taktiez predo mnou dal niekto ladeny vyfuk a pochybujem, ze doladoval zmes. No a k Tvojej spotrebe, tam to je predsa len o inom, Ty mas okolo 170 koni, ja len 100, cize tak nejak bezny automobilovy motor, ktory nema dovod zrat 7 v zaklade. |
Ešte by si môhol mať vysokú hladinu v jednom alebo viacerých karburátoroch - čo sa ale bežne nezvykne samo od seba rozštelovať, no môže Ti slabo tesniť ventil v plavákovej komore karburátora. |
Minimalne daj urobit vycistenie a nastavenie karbecov + novy vzduchac.. |
daj to naozaj robit niekomu co to robi a naozaj to vie...lebo inac to bude ducharcina , ktoru nik neda do kopy |
hmm... pocitam, ze takych odbornikov tu zrejme nie je vela... |
neskutočný profík, robí nám všetky motorky už asi 6 rokov...všetko tabuľkovo, všetko presne a odborne...len je problém sa k nemu dostať, lebo má stále čo robiť...kludne spomeň, že máš kontakt odo mňa (Malacky, Yamahy TDM, bude vedieť...) |
Skor ako tie karburatory uplne rozladis, tak si tam daj povodny seriovy nevykuchany vyfuk. Inak to mozes repasovat a ladit do zblaznenia. A mozno zistis, ze s novym vzduchacom a povodnym vyfukom nic netreba ladit |
Na Blackbirde (1100, karburator) som mal 7 aj pri jazde, kedy som to celkom šetril a to bolo všetko zoštelovane a v poriadku. Vykon bol sice iny, ale v otackach, ktore som pri spotrebe 7 navstivit nemohol preto išla z garáže, keď som šiel niekde ďalej, peňaženke sa to veeelmi nepáčilo |
Ako pise demmoo. Ten chlapik je naozaj odbornik len ma stale dost roboty. Ja som tiez z limbachu keby si sa tam nevedel dostat tak ti ukazem cestu |
Diky chlapi za odpovede a komenty. Podla mna 1.2-ka 100 koni nema co zrat 7 litrov pri easy jazde. Moj nazor. Motor je schopny a odladeny z tovarne na vysoky krutak pri nizkych otackach, ako automobilovy motor, takze ho nemusim nahanat a teda fakt moze jazdit za 5. Je pravda, ze je to karbec a ten je trocha horsi na ucinnost oproti vstrekom, ale 7 je proste moc. Obycajne punto 1.2 75 koni ide za 5 a to so sebou vlaci viac ako tonu. 25 koni nemoze spravit nadspotrebu 2 litre. Tak si myslim. |
Geofrey: za 5 to jazdiť nebude. Za 5 jazdia ledva ledva moderne litre so vstrekom (100konove), ako napr CBF1000. Hovorim o 4valcoch |
Varan: |
min Ø max Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (18.10.2013 10:38) |
Ked nalozis, tak si cucne, sak to jasne kazdemu, o tom sa tu nebavim. Mrkni na tieto: |
Za povodny pouzivany vyfuk das menej ako za repas karburatorov. Len samotne membrany vedia byt pekne drahe. |
janoval: |
moja B12tka s otvorenym vyfukovym tlmicom (po slovensky "ladenym vyfukom" ) a zbytkom povodnym mala najnizsiu nameranu spotrebu 5.1, ale realne priemerna kludna jazda je 6 az 6.2, ale staci sa motat po meste a ide rapidne hore. Zpociatku bola trocha vyssia, ale po tom ako som chalanom z FastBikes dal precistit na ultrazvuk, skontrolovat a zosynchronizovat karbce tak trocha klesla, no CB500vka to nikdy nebude, to necakaj. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (18.10.2013 14:40) |
pleties jablka s hruskami. Boxer s radovym motorom. Karburator so striekackou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (18.10.2013 14:45) |
Ak ma vzducháč nižšiu účinnosť, má aj nižší výkon. Nižší výkon, nižšia spotreba. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Varan (18.10.2013 14:49) |
Skusim inak. Dve rovnake motorky te449. Jedna street legal koncovka a tak isto palivova mapa. Druha motorka na vlas rovnaka. Len koncovka otvorena akrapovic a prepnuta race palivova mapa = citelne vyssi vykon. Kludny Asfaltovy presun cez madarsko po rovine. Rovnake tempo. Tankovanie po cca 100km. Skrtena motorka 4 a pol litra, odskrtena 6 litrov. |
Pochopil, a dufam ze aj ty, ako som to myslel ja. |
bolo tu spomenute,ze daky majsterkoo z limbachu riesi vsetko tabulkovo |
barlac: ano, ale keby si mi napriklad srouby na motore tahal ,,od oka" a nie momentakom podla tych tabuliek (tak ako to vela majsterkov robi) tak by som ako zakaznik nebol nadseny. Je lepsie ak to chlap robi poctivo a snazi sa dodrziavat servisne postupy od vyrobcu. |
Barlac rad chyta ludi za slovo vsak ??? |
pre upresnenie: utahovacie momenty su jedna vec a tolerancie dane vyrobcom druha. ano, osobne dotahujem na motorke aj brzdice momentakom a davam to na lepidlo (loctite). |
Vdaka mily Varan, aj ostatnym za postrehy a komenty. Cibudem volakde po garazach nahanat orginal koncovku , alebo necham doladit karbce k tomu ladaku, to este uvidim. (No zrejme by som bol aj za tu origo koncovku.) |
Tak moto išla nakoniec do Fastbikes. Rozobrate a vyčistené karburátory, zosynchronizované, optimalizovaná bohatosť zmesi. Na záver meranie na brzde. Upravené 5 krát. Naposledy upravil Geofrey (10.02.2014 12:44) |
z toho maleho obrazka, co si sem dal vidno akurat trt barani. Upni ho znova a vacsi |
Keby to bolo také jednoduché, tak už tu je... fakt s tým bojujem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Geofrey (10.02.2014 12:45) |
Geofrey: Parádny graf aj výsledok!!! |
No veď, sám som bol prekvapený, že to je až toľko, veď to je skoro 30% plus od oficiálnych údajov... No ale spokojnosť je |
Uf, 130 koni? Zda sa mi to trochu moc len vdaka otvorenej koncovke. Na dosiahnutie takychto vykonov treba vescinou aj otvorene sanie (KN) a Dynojet. Ze vraj s hlavou a vackami zo starsych Gixxer sa z toho da vytrieskat este viac. |
Geofrey ten výkon ma prekvapil ,som zvedavý na spotrebu . Ja mám origoš výfuk a spotreba pri normálnej jazde priemer 5,5l. Myslím že sa dá aj menej keby som išiel ako pionier . Zvuk mašiny nie je nič moc ,chcel som to tiež riešiť laďákom ale už na to kašlem |
TO MA FAKT 130 KONI A AJ NM?DOBRE VIDIM??? |
haha no jasne zvysenie o 30% s ladakom....a teraz mozu pozvat japonskych inzinierov a konstrukterov ako sa ma ladit motor viac ako 20 rokov skusenosti, vyvoja mozu zahodit |
plnotucne bandasky su tym zname ze vacsinou je vykon vyssi ako na papiery... |
Keďže som nebol pri meraní a netuším nakoľko hodnoverný je graf výkonu, ktorý tu postol Geofrey, nebudem veľmi vyskakovať, ale nemyslím si, že by mal akýkoľvek dôvod kopírovať tu blbosti a tiež nevidím dôvod na to, aby chlapci z fastbikes ojebávali. |
zaujimalo by ma ako nasymuluju naporove sanie na stolici, |
dudo25: aj s nastavenim ventilov 140 |
moltom: masinu nemam od novoty, takze neviem, ci sachovali s tryskami, alebo ci tam dokonca aj nemenili vacky...fakt netusim. V porovnani s tymto www.suzukibandit.cz/view.php?cisloclanku=2007060001 to asi budu origo vacky. |
Geofrey: Tvoja tema ma zaujima, pretoze na mojom Bandite 1250 mi vyslovene chyba vykon pri vyssich otackach a zvysenie vykonu o 20 koni by urcite vyriesilo problem so stratou tahu pri otackach nad 7000. |
To museli moc ladiť, aby dali z B12 130 koní. Skôr všade sa píše, že časom motorka stráca výkon a koní už toľko nie je ako výrobca udáva. |
Geofrey nie naporove chladenie.to mi je jasne Upravené 1 krát. Naposledy upravil PETOrf (12.02.2014 19:28) |
nevo, stelovanie ventilov dal tusim za 40, a kebyze necistis karburatory, ani nemeras vykon, tak ja neviem, za synchronizaciu by to bolo par desiatok eur. Ale ja nemozem hovorit zanho, len odhadujem. Sak mu napis mail, zvykne odpisat rychlo (aspon mne odpisoval). Upravené 1 krát. Naposledy upravil Geofrey (13.02.2014 7:18) |
Geofrey: To len zatial informatívne, riešiť to budem až v apríli, keď sadnem na moto /vozík či dodávku neriešim v tomto zimnom období/, prídem tam a spravia to. Zatiaľ díky. Potom si ich cenovo preverím, prípadne aj Styx. Uvidí sa. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 30610 | Včera: 194236